Sierpień zakończył się dla Mazdy Motor Poland rekordowym wynikiem sprzedaży – aż 1203 samochody trafiły w ręce klientów za pośrednictwem sieci dealerskiej. To najwyższy wynik miesięcznej sprzedaży w historii Mazdy w Polsce, a warto dodać, że w statystykach systemu CEPiK ogólny wynik dla marki był nawet wyższy i osiągnął nienotowany dotąd poziom 1334 rejestracji.
„Rekordowe wyniki sprzedaży nowych samochodów w Polsce w sierpniu to w dużej mierze efekt homologacji WLTP, czyli nowych norm pomiaru emisji spalin, obowiązujących od 1 września. W przypadku Mazdy wszystkie aktualnie produkowane modele jeszcze przed wakacjami pomyślnie przeszły homologację według nowej normy emisji Euro 6D-TEMP. Nasz sierpniowy rekord nie był zatem inspirowany specjalnymi ofertami wyprzedażowymi czy rejestracjami na dealerów, by po wejściu nowych norm można było wprowadzić samochody na rynek, jak to było praktykowane przez wielu importerów.” – podkreśla Łukasz Paździor, Dyrektor Generalny Mazda Motor Poland.
„Sierpień przyniósł nam nie tylko satysfakcję z liczby sprzedaży samochodów, ale także jakościowych wskaźników handlowych. Nowa Mazda6 wróciła na podium wśród najchętniej wybieranych modeli naszej marki w Polsce. W pierwszej trójce w rankingach sprzedaży znajduje się także Mazda CX-3, która niedawno poddana została zmianom modelowym oraz najchętniej kupowana w pierwszej połowie roku Mazda CX-5.” – dodaje Łukasz Paździor.
Jesień to dla całej branży motoryzacyjnej okres intensyfikacji działań sprzedażowych
i sieć dealerska Mazdy w Polsce jest przygotowana do obsługi zwiększonego ruchu klientów. Ogólnopolskiej kampanii reklamowej towarzyszą precyzyjne działania wspierające jakość obsługi w salonach, w tym program jazd testowych na które zapisywać można się za pośrednictwem strony internetowej www.mazda.pl
Wszechstronna oferta modelowa marki obejmuje miejską Mazdę 2, kompaktową Mazdę 3, elegancką i komfortową Nową Mazdę 6, uniwersalnego crossovera CX-3 oraz rasowego SUV-a CX-5 a także najpopularniejszego roadstera na rynku – Mazdę MX-5 w odmianach Soft Top i RF.
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne 2019
- 10 lat Mazda Motor Poland
- Nowa Mazda3 - znamy ceny
- CX-5 oraz CX-3 na czele sprzedaży Mazdy
- Premiera nowej Mazdy3
- Rusza budowa fabryki Mazdy & Toyoty
- Premiera nowej Mazdy3 już 28 listopada
- Rekordowe globalne wyniki sprzedaży Mazdy
- Jo Stenuit nowym Dyrektorem Designu MME
- Mazda6 2018 zdobywa 5 gwiazdek Euro NCAP
- 40-lecie Mazdy RX-7
- Nowy wiceprezes ECBiR Mazdy
- Silnik Wankla wraca do Mazdy
- Slow Road inspiracje 2018 - Pomorze
- Mazda CX-3 2018
- Rekord sprzedaży Mazdy Motor Poland
- Recepta na sukces: Mazda MX-5
- Dyrektor Designu na Europę odchodzi z Mazdy
- Mazda integruje Apple CarPlay i Android Auto
- Wspólny projekt Mazdy, Saudi Aramco i AIST
- Testy emisji i raporty Mazdy są prawdziwe
- Rekordowe wyniki finansowe Mazdy
- Imponująca sprzedaż Mazdy CX-5
- Nowa Mazda6 - dojrzała i elegancka
- Mazda MX-5 2019
- Slow Road inspiracje 2018 - Mazowsze
- Mazda Motor Poland podwójnie nagrodzona
- Projekt „Slow Road by Mazda” 2018
- 50 mln sztuk Mazd wyprodukowanych w Japonii
- 9. finał Mazda Design Award 2018
- Mazda gotowa na nową normę Euro 6d-Temp
- Mazda partnerem Łódź Design Festival 2018
- Start sprzedaży Mazdy CX-3 2018
- Trzeci rekordowy rok dla Mazdy
- Konkurs Mazda Design 2018 - reVISION
- Polska premiera nowej Mazdy6
- Nowy salon Mazdy w Długołęce
- Mazda i Toyota tworzą spółkę joint-venture
- Triumf Mazdy VISION COUPE w Genewie
- 88. Geneva Motor Show 2018
- Forum Designu i Technologii Mazdy 2018
- Kierowcy w Europie wybierają silniki spalinowe
- Hat-trick Mazdy
- Globalna sprzedaż Mazdy nie przestaje rosnąć
- Pięć gwiazd Mazdy w Genewie
- Mazda dołącza do ONZ Global Compact
- Mazda VISION COUPE nagrodzona!
- Mazda na 5 miejscu w rankingu EPA
- Joint venture Mazdy i Toyoty
- JinbaIttai czy autonomia?
- Mazda6 - zmodyfikowana i udoskonalona