Na początku marca rozpoczął działalność nowy salon marki Mazda w Długołęce należący do Grupy Wróbel. Jednomarkowy obiekt przy ul. Wrocławskiej 51 został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi wytycznymi Mazdy i jest zlokalizowany na działce o powierzchni ponad 16 tys. m2. Salon przygotowany jest do ekspozycji 12 nowych samochodów i uzupełniony został o dwa dodatkowe miejsca w strefie wydań. Część serwisowa dysponuje aż 17 stanowiskami przeznaczonymi do obsługi posprzedażnej pojazdów oraz dwustanowiskową myjnią. Obiekt w Długołęce został także przygotowany do sprzedaży samochodów używanych w ramach programu Mazda SkySelection.

Grupa Wróbel związana jest z Mazdą od 2010 roku, kiedy został uruchomiony salon w Opolu, a następnie w Lubinie. Obiekt w Długołęce jest najnowszym salonem i siedzibą spółki WTM Wróbel sp. z o.o. i 32. salonem Mazdy w Polsce.

Opracowanie: (st)