
GreenWay Polska i Mazda Motor Poland podejmują współpracę w zakresie sprzedaży, instalacji i zarządzania ładowarkami aut elektrycznych. Urządzenia GreenWay będą dostarczane klientom Mazdy decydującym się na zakup modeli elektrycznych, pojawią się także w placówkach sieci dealerskiej i w warszawskiej centrali Mazdy. Obsługą i zarządzaniem wszystkich ładowarek zajmie się GreenWay w ramach oferty dla biznesu, GreenWay Opero.
W ramach podpisanej w lutym między GreenWay Polska i Mazda Motor Poland umowy o współpracy, przy salonach Mazdy w Polsce pojawią się w ciągu najbliższych dwóch lat punkty ładowania zarządzanych przez GreenWay. Oprócz dostarczenia ładowarek i ich instalacji, GreenWay zajmie się także niezbędnymi dla takich urządzeń uzgodnieniami z Urzędem Dozoru Technicznego.
– Współpraca z dealerami samochodowymi jest naturalnym kierunkiem rozwoju naszej oferty dla biznesu. Dealerzy potrzebują stacji ładowania jeśli oferują modele elektryczne, jednak instalacja, obsługa techniczna i zarządzanie ładowarkami może być dla nich utrudnieniem. Nie jest to podstawowa ich działalność, wiąże się także z angażowaniem dodatkowych zasobów ludzkich oraz inwestowaniem w niezbędne narzędzia. Wychodzimy naprzeciw tym potrzebom zapewniając obsługę tych procesów i wspierając naszych klientów w pełnieniu obowiązków operatorów stacji ładowania - mówi Rafał Czyżewski, Prezes GreenWay Polska.
W ramach wewnętrznych uzgodnień, Mazda postanowiła dostosować autoryzowane salony dealerskie do sprzedaży pojazdów elektrycznych wyposażając je w stacje ładowania. Mają one służyć ładowaniu samochodów demonstracyjnych, tych znajdujących się w serwisie oraz należących do klientów, także zewnętrznych (część stacji będzie ogólnodostępna).
W ramach usługi GreenWay Opero, firma GreenWay będzie zarządzać tymi stacjami oraz w pełni obsługiwać użytkowników końcowych na rzecz Mazdy. Współpraca między firmami obejmie także zakup przez Mazdę ładowarek domowych, przeznaczonych dla właścicieli nowo zakupionych samochodów elektrycznych japońskiego producenta. Urządzenia te będą przekazywane klientom wraz z zakupem Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition. W razie potrzeby, w ramach dodatkowo płatnej usługi zamówionej przez klientów, GreenWay – po sprawdzeniu technicznych możliwości instalacji – zainstaluje urządzenia w ich domach.
– Cieszymy się, że nasze pierwsze kroki przy wprowadzaniu elektrycznej Mazdy MX-30 będziemy stawiać z partnerem, który ma w Polsce największe doświadczenie w zakresie instalacji i obsługi stacji ładowania. Nasza sieć dealerska zmienia się zgodnie z najnowszymi trendami w motoryzacji, a elektromobilność wymaga też zmiany przyzwyczajeń i dotychczasowych zachowań klienta. Posiadanie domowego wallboxa jest, według nas, warunkiem koniecznym do osiągnięcia pełnej satysfakcji z korzystania z samochodu elektrycznego na co dzień - mówi Rafał Badowski, Dyrektor Aftersales and Customer Experience w Mazda Motor Poland.
Urządzenie typu wallbox jest dodawany do każdej Mazdy MX-30 z limitowanej serii First Edition, której rezerwację można dokonać tylko do 31 marca 2020 r. za pośrednictwem strony www.mazda.pl. Bogato wyposażony model kosztuje 149.990 zł, a pierwsze egzemplarze trafią do polskich klientów we wrześniu br.
Kolejnym obszarem wspólnych działań Mazda Motor Poland i GreenWay jest także możliwość oferowania kierowcom elektrycznych modeli Mazd przedpłaconych kart umożliwiających ładowanie pojazdów w całej sieci GreenWay.
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne od Klubu MazdaSpeed
- Historia logotypu Mazdy
- Mazda CX-3 model 2021
- 10-lecie stylistyki projektowania KODO
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla MX-30
- Historia sukcesów Mazdy w sportach motorowych
- Mazda CX-30 z nagrodą Fleet Awards 2020
- Mazda - wyprzedzając swoje czasy
- Mazda wprowadza szerszy wybór części do MX-5
- Nowa aplikacja MyMazda już dostępna
- Kolory Mazdy – nadawanie formom ruchu
- Samochód jako dzieło sztuki: MX-5
- Samochód jako dzieło sztuki: MX-30
- Historia modeli koncepcyjnych z silnikiem Wankla
- Dekada filozofii KODO
- Koniec wakacji w stylu slow
- Niewielki format, wielka idea
- Jakie są wakacje 2020 za kierownicą?
- Historia modeli SUV Mazdy
- Pomysłowe i niekonwencjonalne Mazdy
- Mazdy, których nie znacie...
- Czym była Mazda CU-X?
- Historia użytkowych samochodów Mazdy
- Mało znane początki historii Mazdy
- Pierwsze spotkanie z Mazdą MX-30
- Mazda MX - historia gamy modelowej
- Mazda CX-5 2020 już w sprzedaży
- Mazda partnerem FIA GT Championship
- 100 lat przyjemności z podróżowania
- Ruszyła produkcja elektrycznej Mazdy MX-30
- Wirtualna wizyta w Muzeum Mazdy w Augsburgu
- #HelpTogether dla ONKOOBRONY
- Tytuł World Car Design 2020 dla Mazdy3
- 6 nagród IIHS Safety Pick+ dla Mazdy
- #ZostańWdomu - Mazda zaprasza do kina...
- Edycja jubileuszowa na 100-lecie Mazdy
- Sukces CX-30 i MX-30 na Red Dot Design Award
- Wydanie specjalne magazynu Classicauto
- Mazda RX-7 ikoną samochodu sportowego
- Oświadczenie MMC w związku z pandemią
- Dwa modele Mazdy w finale WCOTY 2020
- Punkty ładowań GreenWay dla klientów Mazdy
- Mazda R360 Coupe - historia legendy
- Silnik Skyactiv-X nagrodzony w Autobest 2020
- Mazda z wysoką sprzedażą w Europie
- 1920-2020 stulecie przełamywania konwencji
- Mazda podsumowuje rok 2019