Środki zapobiegawcze wprowadzone po wybuchu epidemii COVID-19 spowodowały, że producenci samochodów musieli na nowo przemyśleć swoje strategie komunikacji z klientami. To zaowocowało stworzeniem przez Mazdę interaktywnej formy kontaktu, która przybliża nowy, w pełni elektryczny model MX-30 za pośrednictwem wirtualnej prezentacji zaplanowanej na sobotę, 6 czerwca o godz. 12.00.
Prezentacja będzie dostępna pod linkiem: https://mx30-live.com/PL/internal
Podczas sesji „na żywo” przedstawione zostaną kluczowe atrybuty Mazdy MX-30, a uczestniczący w niej Klienci i zaproszeni goście będą mogli sprzed swoich ekranów zadać pytania i otrzymają na nie odpowiedzi. Sesja zawierać będzie szczegóły dotyczące designu, ergonomii, technologii i rozwiązań multimedialnych, jakie oferować będzie nowy model.
Jedną z najważniejszych atrakcji będzie niepowtarzalna jazda testowa wideo prototypem MX-30, wydarzenie, które zwykle jest możliwe do zrealizowania dopiero po pojawieniu się samochodów w salonach, a to nastąpi po wakacjach.
„Jesteśmy dumni, że możemy zaoferować naszym klientom ten wyjątkowy cyfrowy kontakt z MX-30”, mówi Wojciech Halarewicz - Wiceprezes ds. Komunikacji i Public Affairs w Mazda Motor Europe. „To wyjątkowe wydarzenie, które w podobnym stylu realizujemy na wszystkich rynkach w Europie, bardzo dobrze odzwierciedla DNA marki Mazda: podejmujemy śmiałe wyzwania i poszukujemy rozwiązań zapewniających naszym klientom zaskakujące i osobiste doznania wysokiej jakości.” – dodaje Halarewicz.
„Pierwotnie planowaliśmy pokazać Mazdę MX-30 podczas marcowych targów motoryzacyjnych w Poznaniu, przeniesionych z powodu pandemii na czerwiec, a następnie odwołanych. Żałujemy, że nie możemy świętować polskiej premiery tego modelu z ponad setką tysięcy odwiedzających Motor Show, ale dzięki nowoczesnej technologii wszyscy będą mogli zobaczyć nasz nowy samochód elektryczny podczas atrakcyjnej, multimedialnej prezentacji, bez konieczności wychodzenia z domu.” – podkreśla Tomasz Nagot, Dyrektor Marketingu w Mazda Motor Poland.
Elektryczna MX-30 wprowadza do oferty Mazdy technologię napędu w pełni elektrycznego. Korzysta z optymalnie dobranego akumulatora litowo-jonowego o pojemności 35,5 kWh, zapewniającego zasięg w cyklu mieszanym wynoszący 200 km (Zużycie energii elektrycznej w Maździe MX-30 w cyklu mieszanym wg WLTP: 19 kWh/100km, emisja CO2: 0 g/km. Samochody są homologowane zgodnie z procedurą WLTP (Regulation (EU) 1151 / 2017; Regulation (EU) 2007/715) wg. pomiaru WLTP. To wszystko w lekkim i kompaktowym zestawie, który gwarantuje zwinność i dynamikę jazdy oczekiwaną od każdej Mazdy.
Specjalnie zaprojektowany pedał przyspieszenia, dźwięk silnika i elektryczna wersja systemu G-Vectoring Control Plus (e-GVC Plus) zapewniają płynną, cichą i bardzo naturalną jazdę.
Koncepcja stylizacyjna Mazdy MX-30 „Human Modern” oraz drzwi bez środkowych słupków typu freestyle stanowią nową, przełomową realizację pięknych, ręcznie wyrzeźbionych kształtów w filozofii projektowej Kodo. W wysokiej jakości wnętrzu wykończenie obejmuje unikatowe materiały zaprojektowane z myślą o zminimalizowaniu negatywnego wpływu na środowisko, takich jak tapicerka wyprodukowana z włókien z plastikowych butelek pochodzących z recyklingu, czy okładziny z korka zebranego z kory drzew bez ścinki.
Wszyscy Dealerzy Mazdy w Polsce przyjmują już zamówienia na Mazdę MX-30, której ceny zaczynają się od 142 900 zł za bogato wyposażoną wersję Kai. Pierwsze egzemplarze tego modelu spodziewane są w salonach jeszcze we wrześniu 2020 roku.
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne od Klubu MazdaSpeed
- Historia logotypu Mazdy
- Mazda CX-3 model 2021
- 10-lecie stylistyki projektowania KODO
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla MX-30
- Historia sukcesów Mazdy w sportach motorowych
- Mazda CX-30 z nagrodą Fleet Awards 2020
- Mazda - wyprzedzając swoje czasy
- Mazda wprowadza szerszy wybór części do MX-5
- Nowa aplikacja MyMazda już dostępna
- Kolory Mazdy – nadawanie formom ruchu
- Samochód jako dzieło sztuki: MX-5
- Samochód jako dzieło sztuki: MX-30
- Historia modeli koncepcyjnych z silnikiem Wankla
- Dekada filozofii KODO
- Koniec wakacji w stylu slow
- Niewielki format, wielka idea
- Jakie są wakacje 2020 za kierownicą?
- Historia modeli SUV Mazdy
- Pomysłowe i niekonwencjonalne Mazdy
- Mazdy, których nie znacie...
- Czym była Mazda CU-X?
- Historia użytkowych samochodów Mazdy
- Mało znane początki historii Mazdy
- Pierwsze spotkanie z Mazdą MX-30
- Mazda MX - historia gamy modelowej
- Mazda CX-5 2020 już w sprzedaży
- Mazda partnerem FIA GT Championship
- 100 lat przyjemności z podróżowania
- Ruszyła produkcja elektrycznej Mazdy MX-30
- Wirtualna wizyta w Muzeum Mazdy w Augsburgu
- #HelpTogether dla ONKOOBRONY
- Tytuł World Car Design 2020 dla Mazdy3
- 6 nagród IIHS Safety Pick+ dla Mazdy
- #ZostańWdomu - Mazda zaprasza do kina...
- Edycja jubileuszowa na 100-lecie Mazdy
- Sukces CX-30 i MX-30 na Red Dot Design Award
- Wydanie specjalne magazynu Classicauto
- Mazda RX-7 ikoną samochodu sportowego
- Oświadczenie MMC w związku z pandemią
- Dwa modele Mazdy w finale WCOTY 2020
- Punkty ładowań GreenWay dla klientów Mazdy
- Mazda R360 Coupe - historia legendy
- Silnik Skyactiv-X nagrodzony w Autobest 2020
- Mazda z wysoką sprzedażą w Europie
- 1920-2020 stulecie przełamywania konwencji
- Mazda podsumowuje rok 2019