Mazda rusza z lokalną platformą komunikacyjną i ujawnia jej pierwszego bohatera.
„Co jest dla mnie w życiu najważniejsze?” to pytanie pada z ust muzyka jazzowego Wojtka Mazolewskiego w filmie otwierającym platformę contentową Mazdy – „Mazda. W moim stylu”. Towarzyszymy bohaterowi w trakcie komponowania muzyki, koncertu, audycji radiowej, a nawet poszukiwania inspiracji w dźwiękach natury na nadmorskim klifie. Wszystko po to, by poznać wartości, którymi kieruje się w procesie tworzenia i które decydują o jego wyjątkowości.
To pierwszy tak duży projekt lokalny Mazdy, która od początku istnienia jako marka samochodowa działa po swojemu, wbrew konwencjom – dążąc do perfekcyjnej, wyróżniającej się dbałością o najmniejsze detale formy. Do współpracy przy tworzeniu platformy wybrała bohaterów, który są nieprzeciętni, często bezkompromisowi i wyraziści. Dzięki dokumentalnej formule branded content podążamy za bohaterami, ich naturalnym rytmem oraz z łatwością odnajdujemy w ich historii cechy charakterystyczne dla marki.
Jesteśmy marką wyróżniającą się filozofią i wartościami, które stoją u jej podstaw. Chcieliśmy podzielić się nimi z fanami poprzez historie bohaterów zaproszonych do współpracy. Wojtek Mazolewski uosabia to, co dla Mazdy najważniejsze – indywidualizm, niezależność i poszukiwanie własnej drogi w tworzeniu. Muzyczny charakter bohatera połączyliśmy z cechami Nowej Mazdy 3, która towarzyszy mu w trakcie filmu. Jej dynamiczny, wyróżniający się design KODO i atuty systemu Bose BassMatch sprawiły, że nie mieliśmy wątpliwości, że to właśnie Wojtek powinien być pierwszym twórcą, którego zaprosimy do współpracy – wyjaśnia Zuzanna Glinkowska, Communication Manager, Mazda Motor Poland.
Mazda zapowiada długofalowy charakter platformy i grono równie ciekawych bohaterów, którzy będą ujawniani cyklicznie, w kolejnych odsłonach działań marki.
Film wyreżyserował Bartosz Dombrowski (Papaya Films) w oparciu o skrypt stworzony we współpracy z agencją. Bazą dla stworzenia materiału był research typowy dla produkcji dokumentalnych, dzięki czemu oglądamy autentyczną historię osadzoną w realiach charakterystycznych dla bohatera filmu.
Kampanię można obejrzeć w Internecie, na kanałach social media Mazda Polska (FB, IG, YT) oraz w serwisie Papaya Rocks, gdzie powstanie promująca projekt strona zawierająca dodatkowe materiały, m.in. wywiad z bohaterem. Za koncept strategiczny, kreatywny, planowanie oraz zakup mediów social odpowiada agencja Y&R. Za produkcję filmu odpowiada dom produkcyjny Papaya Films.
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne
- Trwają zapisy na klubowy kalendarz 2020
- NA PRZEJŚCIU NIE MA LEPSZYCH!
- Gama bestsellerów Mazdy na rok 2020
- Konkurs Mazda Design 2020
- Skyactiv-X innowacją The Best of Moto 2019
- Mazda3 - Kobiecy Światowy Samochód Roku
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla Mazdy CX-30
- Złota Kierownica 2019 dla Mazdy CX-30
- Debiut Mazdy MX-30
- Nowy rozdział w stylistyce KODO
- Mazda. W moim stylu
- Prezentacja nowej Mazdy3 TCR
- Nowa Mazda3 zdobyła nagrodę Autonis 2019
- Premiera Mazdy-EV już 23 października
- Mazda2 - rocznik modelowy 2020
- Globalne wyniki sprzedaży w 2019 roku
- Odmieniona Mazda2 w sprzedaży od 2020 roku
- Jubileuszowy zlot fanów MX-5
- Nagroda Red Dot 2019 dla Mazdy3
- Mazda CX-30 już w sprzedaży
- Polski design jest kobietą!
- Mazda3 z silnikiem Skyactiv-X już w sprzedaży
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla Mazdy3
- CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce
- Laureaci 10. edycji Mazda Design 2019
- Rankin zmysłowo ożywia nową Mazdę3
- Mazda prognozuje dalsze globalne wzrosty
- Mazda wznawia sprzedaż w Grecji
- Majówka z Mazdą w duchu slow...
- Nowa Mazda3 nagrodzona w Red Dot
- MX-5 30th Anniversary już w sprzedaży
- CX-30 - nowy kompaktowy SUV Mazdy
- Nowy Dyrektor Sprzedaży MMP
- Nowa Mazda3 już w polskich salonach
- MA*zda Design 2019
- MX-5 30th ANNIVERSARY EDITION
- Nowy SUV Mazdy w Genewie 2019
- Premiera jubileuszowej edycji Mazdy MX-5
- Rekordowa sprzedaż Mazdy w 2018 roku