Mazda CX-3 po czterech pierwszych miesiącach roku objęła pozycję lidera sprzedaży nowych samochodów osobowych segmentu B-SUV (według segmentacji IBRM SAMAR). W okresie od stycznia do końca kwietnia tego roku, zgodnie z danymi z Centralnej Ewidencji Pojazdów i Kierowców, klienci zarejestrowali ogółem 15.519 samochodów z tego segmentu, w tym 1481 egzemplarzy Mazdy CX-3.
„Cieszymy się, że polscy klienci doceniają Mazdę CX-3. Wierzymy, że ubiegłoroczne zmiany produktowe przyczyniły się do uatrakcyjnienia tego modelu i pozycjonowanie go bliżej samochodów z segmentu premium. Sukces Mazdy CX-3 jest dowodem na to, że nasza strategia polegająca na budowaniu pozycji Mazdy jako producenta samochodów typu SUV przynosi oczekiwane efekty.” - powiedział Łukasz Paździor, Dyrektor Zarządzający Mazda Motor Poland.
Charakterystyczne dla Mazdy poczucie intuicyjnej więzi pomiędzy kierowcą a samochodem, określane jako Jinba Ittai w modelu CX-3 wyraża się dbałością o najdrobniejsze szczegóły wyposażenia. Technologia Skyactiv zapewnia perfekcyjną kontrolę za sprawą idealnie przewidywalnej charakterystyki układu napędowego i stabilnych właściwości jezdnych. Znakomita przyczepność przekłada się na czystą przyjemność z prowadzenia – zarówno po ciasnych zaułkach miasta, jak i na krętej drodze poza nim. Mazda CX-3 to także jeden z nielicznych samochodów w swojej klasie, który dostępny jest z napędem na wszystkie koła i-ACTIV AWD.
Elegancki i jednocześnie dynamiczny wygląd Mazdy CX-3 uzyskany dzięki wielokrotnie nagrodzonej stylistyce KODO – Dusza ruchu jest także jednym z czynników popularności modelu wśród klientów. Co więcej, nagroda Red Dot Design dla Mazdy CX-3 stanowi nie tylko wyróżnienie w dziedzinie doskonałej ergonomii, ale podkreśla najwyższy wymiar radości z prowadzenia.
„Przewidujemy, że 2019 r. będzie dla nas kolejnym rokiem rekordowej sprzedaży, a CX-3 stanie na czele najchętniej wybieranych modeli Mazdy w Polsce także dlatego, że w najbliższych miesiącach spodziewamy się wzmożonej aktywności zakupowej przed przyszłorocznymi zmianami w polityce unijnej dotyczącej emisji CO2, która przełoży się na wyższe ceny samochodów w Europie i w Polsce.” – dodaje Ł.Paździor.
W 2018 r. Mazda Motor Poland sprzedała w Polsce 12.574 szt. samochodów, notując wzrost o ponad 11 proc. rok do roku. Nasz rynek był dla marki czwarty pod względem wielkości sprzedaży w Europie po Niemczech, Wlk. Brytanii i Hiszpanii.
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne
- Trwają zapisy na klubowy kalendarz 2020
- NA PRZEJŚCIU NIE MA LEPSZYCH!
- Gama bestsellerów Mazdy na rok 2020
- Konkurs Mazda Design 2020
- Skyactiv-X innowacją The Best of Moto 2019
- Mazda3 - Kobiecy Światowy Samochód Roku
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla Mazdy CX-30
- Złota Kierownica 2019 dla Mazdy CX-30
- Debiut Mazdy MX-30
- Nowy rozdział w stylistyce KODO
- Mazda. W moim stylu
- Prezentacja nowej Mazdy3 TCR
- Nowa Mazda3 zdobyła nagrodę Autonis 2019
- Premiera Mazdy-EV już 23 października
- Mazda2 - rocznik modelowy 2020
- Globalne wyniki sprzedaży w 2019 roku
- Odmieniona Mazda2 w sprzedaży od 2020 roku
- Jubileuszowy zlot fanów MX-5
- Nagroda Red Dot 2019 dla Mazdy3
- Mazda CX-30 już w sprzedaży
- Polski design jest kobietą!
- Mazda3 z silnikiem Skyactiv-X już w sprzedaży
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla Mazdy3
- CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce
- Laureaci 10. edycji Mazda Design 2019
- Rankin zmysłowo ożywia nową Mazdę3
- Mazda prognozuje dalsze globalne wzrosty
- Mazda wznawia sprzedaż w Grecji
- Majówka z Mazdą w duchu slow...
- Nowa Mazda3 nagrodzona w Red Dot
- MX-5 30th Anniversary już w sprzedaży
- CX-30 - nowy kompaktowy SUV Mazdy
- Nowy Dyrektor Sprzedaży MMP
- Nowa Mazda3 już w polskich salonach
- MA*zda Design 2019
- MX-5 30th ANNIVERSARY EDITION
- Nowy SUV Mazdy w Genewie 2019
- Premiera jubileuszowej edycji Mazdy MX-5
- Rekordowa sprzedaż Mazdy w 2018 roku