
Mazda Motor Corporation świętowała 5 marca światową premierę kompaktowego SUV-a, Mazdy CX-30, drugiego modelu nowej generacji. Jako nowy, kluczowy model w gamie, CX-30 będzie wprowadzona na światowe rynki, a sprzedaż w Europie zacznie się już latem tego roku. Mazda CX-30 zostanie zaprezentowana publiczności podczas Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie w dniach 7-17 marca.
CX-30 jest nowym kompaktowym SUV-em, który doskonale łączy proporcje typowe dla samochodów swojego segmentu z elegancką stylistyką, będącą uosobieniem charakterystycznego dla Mazdy języka projektowania KODO (więcej informacji na stronie o sztuce designu KODO: www.mazda.com/en/innovation/design/ ). Celem zespołu projektantów było stworzenie samochodu, który będzie wzbogacał życie swoich właścicieli, pomagając im i ich bliskim w zdobywaniu nowych oraz inspirujących doświadczeń w ich codziennym rytmie życia.
Swobodny i praktyczny rozkład wnętrza oraz przestrzeń, która komfortowo pomieści czworo dorosłych gwarantują klientom przyjemność podróżowania do dowolnego celu wraz z rodziną lub przyjaciółmi. Co więcej, CX-30 została zaprojektowana, by dać się łatwo prowadzić. Zwiększona wysokość nadwozia, która pozwala górować nad innymi samochodami osobowymi zapewnia doskonałą widoczność i ułatwia wsiadanie i wysiadanie, podczas gdy wymiary zewnętrzne dają łatwość manewrowania na drodze i na parkingach.
Podstawowe osiągi nowego modelu, jak przyspieszenie, zwrotność i siła hamowania zostały diametralnie udoskonalone. Konstrukcja zgodna z założeniami Architektury Mazda Skyactiv-Vehicle wykorzystuje wrodzone zdolności człowieka do utrzymywania równowagi, a najnowsze jednostki napędowe, łącznie ze Skyactiv-X zapewniają dynamiczną kontrolę prędkości w każdych warunkach drogowych.
„Zaprojektowaliśmy CX-30, z myślą by stała się istotną częścią życia naszych klientów” – powiedział Akira Marumoto, Prezes Zarządu, Prezydent i CEO Mazda Corporation. „Model ten będzie produkowany w kluczowych zakładach produkcyjnych Mazdy na świecie, abyśmy mogli dostarczyć tradycyjną dla naszej marki przyjemność prowadzenia samochodu oraz bardziej dojrzałą stylistykę KODO klientom na całej kuli ziemskiej. Wybiegając do przodu, nasza nowa gama produktów i technologii sprawi, że klienci będą dostrzegali i doceniali wartość posiadania samochodu marki Mazda. Naszym celem jest bycie rozpoznawalnym jako marka, która tworzy najsilniejsze więzi z każdym klientem.”
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne
- Trwają zapisy na klubowy kalendarz 2020
- NA PRZEJŚCIU NIE MA LEPSZYCH!
- Gama bestsellerów Mazdy na rok 2020
- Konkurs Mazda Design 2020
- Skyactiv-X innowacją The Best of Moto 2019
- Mazda3 - Kobiecy Światowy Samochód Roku
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla Mazdy CX-30
- Złota Kierownica 2019 dla Mazdy CX-30
- Debiut Mazdy MX-30
- Nowy rozdział w stylistyce KODO
- Mazda. W moim stylu
- Prezentacja nowej Mazdy3 TCR
- Nowa Mazda3 zdobyła nagrodę Autonis 2019
- Premiera Mazdy-EV już 23 października
- Mazda2 - rocznik modelowy 2020
- Globalne wyniki sprzedaży w 2019 roku
- Odmieniona Mazda2 w sprzedaży od 2020 roku
- Jubileuszowy zlot fanów MX-5
- Nagroda Red Dot 2019 dla Mazdy3
- Mazda CX-30 już w sprzedaży
- Polski design jest kobietą!
- Mazda3 z silnikiem Skyactiv-X już w sprzedaży
- 5 gwiazdek Euro NCAP dla Mazdy3
- CX-3 bestsellerem segmentu B-SUV w Polsce
- Laureaci 10. edycji Mazda Design 2019
- Rankin zmysłowo ożywia nową Mazdę3
- Mazda prognozuje dalsze globalne wzrosty
- Mazda wznawia sprzedaż w Grecji
- Majówka z Mazdą w duchu slow...
- Nowa Mazda3 nagrodzona w Red Dot
- MX-5 30th Anniversary już w sprzedaży
- CX-30 - nowy kompaktowy SUV Mazdy
- Nowy Dyrektor Sprzedaży MMP
- Nowa Mazda3 już w polskich salonach
- MA*zda Design 2019
- MX-5 30th ANNIVERSARY EDITION
- Nowy SUV Mazdy w Genewie 2019
- Premiera jubileuszowej edycji Mazdy MX-5
- Rekordowa sprzedaż Mazdy w 2018 roku