
Kampania reklamowa wprowadzająca elektryczną Mazdę MX-30 zdobyła brązową nagrodę w tegorocznej edycji Effie Awards. Jury konkursu przyznało łącznie 58 nagród, Mazda Motor Poland została wyróżniona jako jedyna firma w kategorii Motoryzacja.
Elektryczna Mazda MX-30 debiutowała na rynku polskim jesienią ubiegłego roku. Od września samochody dostępne były u dealerów, a premierze pierwszego elektrycznego modelu w gamie Mazdy towarzyszyła kampania reklamowa przygotowana przez agencję VMLY&R oraz dom mediowy Mindshare.
Komunikacja Mazdy MX-30 skoncentrowana była na podstawowych wartościach elektrycznego napędu zintegrowanego w duchu Mazdy z elegancką stylistyką nadwozia w stylu KODO oraz intuicyjnego i pewnego prowadzenia. „Zależało nam na podkreśleniu, że technologia napędu e-Skyactiv i imponujące wyposażenie już w standardowej wersji Mazdy MX-30 sprawiają, że podróżowanie Mazdą jest nie tylko ekologiczne, ale zgodne z naszą filozofią Jinba-Ittai, czyli dające poczucie jedności kierowcy z samochodem. Jednocześnie, naszym celem było przekonanie Klientów, że w przypadku auta elektrycznego zasięg nie musi być kluczowym kryterium wyboru. I to rzeczywiście osiągnęliśmy” - podkreśla Tomasz Nagot, dyrektor Działu Marketingu Mazda Motor Poland.
„Ta nagroda ma dla nas szczególne znaczenie, bo w przypadku kampanii elektrycznej Mazdy MX-30 mierzyliśmy się nie tylko z zupełnie nowym dla naszej marki rodzajem samochodu celującym w raczkujący segment, ale i z wyjątkowo trudnym momentem wprowadzenia tego auta na rynek. Końcówka zeszłego roku z narastającą drugą falą pandemii była ogromnym wyzwaniem, któremu sprostaliśmy dzięki połączeniu sił z agencją VMYL&R i domem mediowym Mindshare.” – podsumowuje Tomasz Nagot.
Nagrody Effie Awards za najbardziej efektywne kampanie reklamowe zostały przyznane już po raz 22. Jury pod przewodnictwem Macieja Hermana z firmy Wedel składało się z ponad 170 ekspertów zasiadających w 11 grupach jurorskich. Łącznie przyznano 58 statuetek - 27 brązowych, 25 srebrnych oraz 6 złotych.
Opracowanie: (st)
- Życzenia noworoczne
- Innowacyjna konfiguracja Bose BassMatch
- Mazda CX-5 w gronie TOP SAFETY PICK+ IIHS
- Przebudowa fabryki Mazdy w Hofu
- Nagroda Effie za kampanię reklamową MX-30
- Świetny wynik Mazdy2 w testach Green NCAP
- Mazda ogłasza nazwy nowych modeli
- Dach w dół, głośność w górę
- Lato 2021 za kierownicą
- Nowe wersje i wyposażenie CX-5 w roku 2022
- 30 lat współpracy Mazdy i Bose
- Mazda2 - zmiany w roku 2022
- Jak Mazda wygrała wyścig 24h Le Mans
- Narodziny „Ducha Mukainady”
- Mazda CX-5 doskonale zdaje test na 100000 km
- Mazda uruchamia panele fotowoltaiczne
- Ekodopłata Mazdy wspiera „Mojego elektryka”
- Umowa pomiędzy MMP a Alians OZE
- Mazda CX-30 z tytułem 2021 Wertmeister
- Mazda Parkway: biały kruk z silnikiem Wankla
- Mazda przyspiesza elektryfikację
- Mazda CX-3 2021 - SUV z bogatym wnętrzem
- Jak Mazda RX500 trafiła do Matchbox`a
- Nowe trasy Slow Road
- Czerwień - kolor emocji
- Nowy prezes i CEO Mazda Motor Europe
- Nowy silnik e-Skyactiv X
- Mazda MX-5 bezkonkurencyjna
- MX-30 Kobiecym Samochodem Roku 2020
- Mazda & Suzuki & Subaru & Daihatsu & Toyota
- Kolor: forma wyrażenia osobowości
- Doświadczone ręce mistrzów Takumi
- Mazda6 w wersji modelowej 2021
- Piękno zrodzone z miłości
- Epokowe modele Mazdy
- Marcus Award dla Mazdy MX-30
- Samochód... walizkowy Mazdy
- Ewolucja designu Mazdy
- Refleksje doświadczonego projektanta
- Sakura Kazoku & MazdaSpeed (23-24 kwietnia)
- Dekada designu Kodo
- Poznajcie Tomiko Takeuchi
- Startuje Mazda MX-5 CUP 2021
- Mazda dołącza do eFuel Alliance
- Mazda CX-5 2021 jest już dostępna
- Triumf MX-30 w Tech Awards 2020
- Ogromny sukces elektrycznej MX-30
- Mazda Design Experience 2020/2021