Jak widać na zdjęciach dbam o samochód i zależy mi na nim bardzo
Jeśli w MXie wymieniam jakieś części to na oryginały (elementy gumowe, uszczelki) albo bardzo dobrej jakości renomowane zamienniki (często lepsze od oryginałów).
Spis treści:
– Swap z K8 na KL-ZE
– Komputery KL-*
– Poprawienie trakcji – szpera
– Zmniejszenie zużycia paliwa i większa prędkość maksymalna – dłuższy piąty bieg
– Nitro (15KM na cylinder) – nie będzie – zmiana planów
– Hamulce – lepsze zaciski
– Spięcie zawieszenia "na górze i dole"
– Wyścigowe zawieszenie (nie obniżone, ale prawdziwe wyścigowe)
– Zmniejszenie masy samochodu
Edit (30 czerwca 2009r.) w międzyczasie kilka rzeczy się pozmieniało i silnik przeszedł (przechodzi rebuild z delikatnymi modami):
– Obróbka kanałów dolotowych i wydechowych z delikatnym portingiem
– Obróbka gniazd zaworów i zaworów
– Zmiana korbowodów na mocniejsze
Kilka zdjęć z różnych etapów prac:
– Rozbiórka KL-ZE cz.1
– Rozbiórka KL-ZE cz.2
– Seryjne głowice, wady i zgrubna obróbka głowic KL-ZE
– Głowice po obróbce
– Dobór gratów – dokładne zdjęcia tłoków i korbowodów
– Gotowe głowice
Filmiki:
– Próby elastyczności
Obecnie MX daje mi jeszcze więcej radości niż w dniu w którym go kupiłem