Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(
Witam wszystkich Mazdomaniaków Zebraliśmy się tu wszyscy, żeby NACIESZYĆ OKO
Na wstępie chcielibyśmy się przedstawić i pokazać Tak więc to my – Mazda i Rafał
a tu już tylko i wyłącznie moja Zielona kochanka Madzia
mimo młodego wieku, zdążyła już zostać gwiazdą Hollywood
a teraz trochę opisówki "co? jak? dlaczego?"
Mój romans z Madzią zaczął się 27.02.2012r. kiedy to wziąłem sobie tę oto Mazdę za swą kobietę Kosztowała mnie kilka wsi, ale warto było Okazało się, że była jeszcze dziewicą Wtedy wyglądała tak:
to tak w skrócie, bo jak wygląda seryjna GG każdy wie
Wtedy jeszcze młoda była, mało się malowała i nie miała swoich właściwych kształtów, ale kilka kosmetyków i operacji plastycznych pomogło W dniu zakupu miała nalatane niespełna 121 tys. km Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że przebieg był oryginalny Madzia została sprowadzona z Niemiec do komisu po czym trafiła w moje ręce, tak więc jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce
Serce mojej Maździoszki to diesel o pojemności 1998,00 cm3 i teoretycznej mocy 136 koni. Wynik z hamowni pokazał, że praktyka jest trochę inna
Rok wcześniej przed tym pomiarem Madzia także była na rolkach i wtedy wyszło 153 koniki, także chyba coś w tym musi być hamownia hamownią, ale moc musi mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości
Przyspieszenie od 0 do 100 zajęło mi około 9s, a prędkość maksymalną, którą osiągnąłem to licznikowe 210km/h osiągi zostały udokumentowane
Trochę szybciej pewnie jeszcze można byłoby pojechać, ale droga się skończyła, a i silnika szkoda
Madzia jest z typu tych Exclusive, czyli:
-ABS,
-DSC,
-6 x poduszka powietrzna,
-4 x el. szyby,
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
-regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach,
-skórzana: wielofunkcyjna kierownica, gałka skrzyni biegów, dźwignia hamulca ręcznego,
-automatyczna klimatyzacja,
-nagłośnienie Bose,
-podgrzewane fotele,
-tempomat,
-nawigacja VDO Dayton,
-xenony + spryskiwacze
i inne, które są już standardem
i
-coś tu nie gra, czyli naprawa konsoli środkowej (nie działały przyciski od radia) i wymiana przednich głośników na Sony Xplode (nie grał w drzwiach kierowcy)
-co tu tak brzydko świeci i nie świeci – zmiana postojówek i podświetlenia tablicy rejestracyjnej na ledy + ledy w oświetleniu wnętrza, schowka pasażera i wymiana przepalonej żarówki w panelu klimatyzacji
-korekta wylotu –>nakładka na wydech<–
-ciemności w bagażniku mówimy zdecydowane NIE –>pasek ledowy w bagażniku<–
-wyganiamy rudą part I –>reperaturki nadkoli + plastikowe nadkola + małe bonusy<–
-zimno w –>wymiana mat grzewczych<–
-elektrownia padła –>wymiana akumulatora<–
-śmierdzi i dymi –>regeneracja webasto<–
-co z tymi hamulcami? Wymiana przednich i tylnych klocków oraz tarcz + zestawy naprawcze zacisków + wymiana płynu hamulcowego
-duży serwis –>wymiana oleju w skrzyni biegów, czyszczenie smoka olejowego i przepustnicy<–
-oznakowany na drodze, czyli klubowe akcenty na Madzi (ramki pod tablice i naklejki lustrzane w szybkach bocznych z tyłu + naklejki regionalne pod bocznymi kierunkowskazami)
-deszcz już niestraszny –>wycieraczki denso<–
-koniec z tym bujaniem –>rozpórka przednich kielichów<–
-chomik się poddał –>wymiana rozrusznika<–
-bezpiecznik mówi –>naprawa wiązki kierunkowskazu<–
-wyganiamy rudą part II + większy docisk aerodynamiczny –>montaż spoilera + zrobienie rantów drzwi, bagażnika + polakierowanie maski od dołu + polakierowanie prawego błotnika przedniego (lewe było robione już wcześniej) + listwy w tylnych drzwiach + maźnięcie podłogi<–
-koniec z lękiem wysokości –>sprężyny Eibach -30mm<– dzięki mln
-won mnie z tym chromem –>oklejenie listwy grill'a<–
-precz poduszkowy szatanie –>emulator poduszki powietrznej<–
-idziemy na spacer po łące w poszukiwaniu kreta żeby pazurami zrobił porządek z tymi chromowanymi okularami –>czarne oczka Madzi<–
-moja głowa –>teleskopy klapy bagażnika<–
-gupi kamyk –>wymiana przedniej szyby<–
– –>puk, puk... kto tam? ...<– makmarc pomóż mi –>wymiana przedniego, dolnego, tylnego wahacza<– i po jakimś czasie to samo z drugiej strony
-znowu ledy, tym razem po bokach –>wymiana bocznych kierunkowskazów<–
-a może by tak siłownia? –>ściśnięcie ograniczników<–
-światłość z tyłu –>A-spec<–
-poprawiamy fabrykę i mówimy "STOP!" dla dymu spod korka oleju –>wymiana: podkładek pod wtryskiwaczami, oleju i filtra<–
-koniec z "ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę" –>wymiana żarników na OSRAM XENARC COOL BLUE INTENSE<–
-reksie on board –>felgi 18" z RX8<–
i inne drobniejsze, które są w wątku
Jest ich sporo i ciągle przybywa nie będę o nich pisał lepiej pisać o ich realizacji
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszam do podjęcia danego tematu. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności
I niech ZOOM-ZOOM będzie z Wami
Na wstępie chcielibyśmy się przedstawić i pokazać Tak więc to my – Mazda i Rafał
a tu już tylko i wyłącznie moja Zielona kochanka Madzia
mimo młodego wieku, zdążyła już zostać gwiazdą Hollywood
a teraz trochę opisówki "co? jak? dlaczego?"
Mój romans z Madzią zaczął się 27.02.2012r. kiedy to wziąłem sobie tę oto Mazdę za swą kobietę Kosztowała mnie kilka wsi, ale warto było Okazało się, że była jeszcze dziewicą Wtedy wyglądała tak:
to tak w skrócie, bo jak wygląda seryjna GG każdy wie
Wtedy jeszcze młoda była, mało się malowała i nie miała swoich właściwych kształtów, ale kilka kosmetyków i operacji plastycznych pomogło W dniu zakupu miała nalatane niespełna 121 tys. km Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że przebieg był oryginalny Madzia została sprowadzona z Niemiec do komisu po czym trafiła w moje ręce, tak więc jestem jej pierwszym właścicielem w Polsce
Serce mojej Maździoszki to diesel o pojemności 1998,00 cm3 i teoretycznej mocy 136 koni. Wynik z hamowni pokazał, że praktyka jest trochę inna
Rok wcześniej przed tym pomiarem Madzia także była na rolkach i wtedy wyszło 153 koniki, także chyba coś w tym musi być hamownia hamownią, ale moc musi mieć odzwierciedlenie w rzeczywistości
Przyspieszenie od 0 do 100 zajęło mi około 9s, a prędkość maksymalną, którą osiągnąłem to licznikowe 210km/h osiągi zostały udokumentowane
Trochę szybciej pewnie jeszcze można byłoby pojechać, ale droga się skończyła, a i silnika szkoda
Madzia jest z typu tych Exclusive, czyli:
-ABS,
-DSC,
-6 x poduszka powietrzna,
-4 x el. szyby,
-elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka,
-regulacja kolumny kierowniczej w dwóch płaszczyznach,
-skórzana: wielofunkcyjna kierownica, gałka skrzyni biegów, dźwignia hamulca ręcznego,
-automatyczna klimatyzacja,
-nagłośnienie Bose,
-podgrzewane fotele,
-tempomat,
-nawigacja VDO Dayton,
-xenony + spryskiwacze
i inne, które są już standardem
i
-coś tu nie gra, czyli naprawa konsoli środkowej (nie działały przyciski od radia) i wymiana przednich głośników na Sony Xplode (nie grał w drzwiach kierowcy)
-co tu tak brzydko świeci i nie świeci – zmiana postojówek i podświetlenia tablicy rejestracyjnej na ledy + ledy w oświetleniu wnętrza, schowka pasażera i wymiana przepalonej żarówki w panelu klimatyzacji
-korekta wylotu –>nakładka na wydech<–
-ciemności w bagażniku mówimy zdecydowane NIE –>pasek ledowy w bagażniku<–
-wyganiamy rudą part I –>reperaturki nadkoli + plastikowe nadkola + małe bonusy<–
-zimno w –>wymiana mat grzewczych<–
-elektrownia padła –>wymiana akumulatora<–
-śmierdzi i dymi –>regeneracja webasto<–
-co z tymi hamulcami? Wymiana przednich i tylnych klocków oraz tarcz + zestawy naprawcze zacisków + wymiana płynu hamulcowego
-duży serwis –>wymiana oleju w skrzyni biegów, czyszczenie smoka olejowego i przepustnicy<–
-oznakowany na drodze, czyli klubowe akcenty na Madzi (ramki pod tablice i naklejki lustrzane w szybkach bocznych z tyłu + naklejki regionalne pod bocznymi kierunkowskazami)
-deszcz już niestraszny –>wycieraczki denso<–
-koniec z tym bujaniem –>rozpórka przednich kielichów<–
-chomik się poddał –>wymiana rozrusznika<–
-bezpiecznik mówi –>naprawa wiązki kierunkowskazu<–
-wyganiamy rudą part II + większy docisk aerodynamiczny –>montaż spoilera + zrobienie rantów drzwi, bagażnika + polakierowanie maski od dołu + polakierowanie prawego błotnika przedniego (lewe było robione już wcześniej) + listwy w tylnych drzwiach + maźnięcie podłogi<–
-koniec z lękiem wysokości –>sprężyny Eibach -30mm<– dzięki mln
-won mnie z tym chromem –>oklejenie listwy grill'a<–
-precz poduszkowy szatanie –>emulator poduszki powietrznej<–
-idziemy na spacer po łące w poszukiwaniu kreta żeby pazurami zrobił porządek z tymi chromowanymi okularami –>czarne oczka Madzi<–
-moja głowa –>teleskopy klapy bagażnika<–
-gupi kamyk –>wymiana przedniej szyby<–
– –>puk, puk... kto tam? ...<– makmarc pomóż mi –>wymiana przedniego, dolnego, tylnego wahacza<– i po jakimś czasie to samo z drugiej strony
-znowu ledy, tym razem po bokach –>wymiana bocznych kierunkowskazów<–
-a może by tak siłownia? –>ściśnięcie ograniczników<–
-światłość z tyłu –>A-spec<–
-poprawiamy fabrykę i mówimy "STOP!" dla dymu spod korka oleju –>wymiana: podkładek pod wtryskiwaczami, oleju i filtra<–
-koniec z "ciemność, widzę ciemność, ciemność widzę" –>wymiana żarników na OSRAM XENARC COOL BLUE INTENSE<–
-reksie on board –>felgi 18" z RX8<–
i inne drobniejsze, które są w wątku
Jest ich sporo i ciągle przybywa nie będę o nich pisał lepiej pisać o ich realizacji
W razie jakichkolwiek pytań czy wątpliwości zapraszam do podjęcia danego tematu. Pozdrawiam i życzę bezawaryjności
I niech ZOOM-ZOOM będzie z Wami
Ostatnio edytowano 11 gru 2016, 23:23 przez rafałmazda, łącznie edytowano 41 razy
Ładna Mazda, fajny kolorek .... foty też na plus
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
staram się o nią dbać zwłaszcza, że to mój pierwszy samochód
KOLEGO P O M O C Y CHYBA JAKO JEDYNY MASZ NAWIGACJĘ KTÓRA DZIAŁA W MADZI Z PRZED FL!! SKĄD JĄ ZDOBYŁEŚ, CZY DA SIĘ SKOPIOWAĆ?? JA JUŻ SIĘ TYLE NACZYTAŁEM, ŻE TROCHE SZLAK MNIE TRAFIA ŻE KUPIŁEM MAZDĘ Z MEBLEM ZAMIAST NAWIGACJI!!
-
drum24
Celin napisał(a):Ładna i zadbana sztuka Ostatnie foto wymiata, jakby z F&F. Można wiedzieć gdzie nabyłeś żarówki pod klimę?
Ze zdjęć nie do końca byłem zadowolony, gdyż mój aparat na kolana nie rzuca Jednak cieszę się, że zdjęcia przypadły do gustu Żarówki nabyłem w Płocku w sklepie "Castor". Jest to żarówka 0.8W z długimi wąsami. Świeci ona jednak troszkę słabiej (ostatnia lewa żarówka), więc pewnie aktualnie założone są 1.2W.
drum24 napisał(a):KOLEGO P O M O C Y CHYBA JAKO JEDYNY MASZ NAWIGACJĘ KTÓRA DZIAŁA W MADZI Z PRZED FL!! SKĄD JĄ ZDOBYŁEŚ, CZY DA SIĘ SKOPIOWAĆ?? JA JUŻ SIĘ TYLE NACZYTAŁEM, ŻE TROCHE SZLAK MNIE TRAFIA ŻE KUPIŁEM MAZDĘ Z MEBLEM ZAMIAST NAWIGACJI!!
U mnie mapy były w pakiecie Płyty skopiowane niestety nie działają. Też czytałem o tej nawigacji, kiedy szukałem nowszych map. Jedne nawet zdobyłem, jednak navi wcale ich nie widziała. Przy okazji wizyty u elektryka spytałem o nawigację i powiedział, że on sam tego nie robi, ale wie że gdzieś robią (język polski + mapy). Więc może wystarczy popytać trochę u elektryków i bezużyteczny mebel stanie się w pełni funkcjonalną nawigacją
zigu18 napisał(a):No ale to ori plyta od navi jest czy nie ?
co od przyspieszenia 0-100 to chyba miało być 10 zamiast 8 z przodu chyba ze mierzyłeś stoperem z górki ;p
Płyta oryginalna Navteq, a co do przyspieszenia i prędkości http://www.youtube.com/watch?v=dNRItY6i8x4 i nie z górki
czas mierzony stoperem i dwukrotnie mi taki wyszedł, nieważne zdjęcie płytki wrzucę, jak przy najbliższej okazji zrobię, ale kopiowane nie działają, bo sprawdzałem u siebie (miały być aktualne)
zemoj napisał(a):Ładna M6.
Piękny kolor
kolor piękny, do kombi też idealnie pasuje
Dopisano 7 lip 2013, 18:35:
zastanawiałem się nad rozbudową nawigacji o czytnik DVD. Wtedy Magdalena stałaby się bardziej multimedialna Po przepaleniu płytki, nawigacja wcale jej nie widzi widocznie jest jakoś zabezpieczona
Swoją drogą, ciekawe czy te by działały? http://allegro.pl/nowosc-mapa-2013-2014 ... 38602.html
[flash=][/flash]na początek gratuluję autka , a teraz co do nawigacji, z tego co wiem to nawigację vdodayton nie montowali oryginalnie tylko jest to sprzęt montowany przez dealera samochodowego i teraz powiem szczerze że gdyby udało się jakoś skopiować tę płytkę to było by ekstra bo mam takie samo urządzenie u siebie
Może ten artykuł Ci pomoże http://www.cdrinfo.pl/artykuly/kopia-pl ... gacyjnych/
Może ten artykuł Ci pomoże http://www.cdrinfo.pl/artykuly/kopia-pl ... gacyjnych/
udało się znalazłem mapy, które działają co prawda dłużej się wczytują niż oryginał i nieraz nie chcą się włączyć, ale wystarczy wtedy wyjąć kluczyk ze stacyjki, odczekać aż komputer od navi przestanie działać i uruchomić ponownie teraz przedstawię sposób działania:
1. na początku pobieramy stąd http://chomikuj.pl/aquamatic_/VDO-Dayto ... 12+C-IQ+CD mapy (Polska w Eastern Europe). Żeby ściągnąć mapy potrzebne jest konto (jeśli nie macie załóżcie) i pakiet danych, który otrzymujemy po wysłaniu sms'a (ile potrzebujecie, tyle sobie kupcie. Jeśli więcej korzystać nie będziecie z chomikuj.pl, weźcie 2 GB za 3.69 zł).
2. pobieramy 7 plików z folderu Eastern Europe (inne kraje z pozostałych folderów też później możecie ściągnąć jeśli potrzebujecie, tylko nie nagrywajcie wszystkiego na jedną płytkę ).
3. po pobraniu zaznaczamy wszystkie i wypakowujemy je.
4. plik Eastern Europe.img otwieramy programem, który umożliwia nam nagranie obrazu płyty (ja to zrobiłem przez program poweriso).
5. w poweriso klikamy nagraj i czekamy aż płytka się wypali (musi być koniecznie CD, bo DVD raczej czytać nie będzie).
6. wkładamy wypaloną płytkę do naszej nawigacji, chwilkę czekamy (jeśli navi się stawia robimy patent z kluczykiem o którym na początku wspomniałem) i powinno działać
7. piszecie czy działa czy nie
P.S. cenna rada: nagrałem drugą płytkę z jedną zmianą. W opcjach nagrywania poweriso (po wciśnięciu nagraj) ustawiłem najwolniejszą prędkość wypalania płytki i w navi działa lepiej. Może problemy, o których pisałem na początku były spowodowane zbyt dużą prędkością nagrywania
mam nadzieję, że jakoś pomogłem i nawigacja przestanie być u Was tylko mebelkiem
Dopisano 8 lip 2013, 09:22:
i tak poza tym:
więc dziękuję bardzo
1. na początku pobieramy stąd http://chomikuj.pl/aquamatic_/VDO-Dayto ... 12+C-IQ+CD mapy (Polska w Eastern Europe). Żeby ściągnąć mapy potrzebne jest konto (jeśli nie macie załóżcie) i pakiet danych, który otrzymujemy po wysłaniu sms'a (ile potrzebujecie, tyle sobie kupcie. Jeśli więcej korzystać nie będziecie z chomikuj.pl, weźcie 2 GB za 3.69 zł).
2. pobieramy 7 plików z folderu Eastern Europe (inne kraje z pozostałych folderów też później możecie ściągnąć jeśli potrzebujecie, tylko nie nagrywajcie wszystkiego na jedną płytkę ).
3. po pobraniu zaznaczamy wszystkie i wypakowujemy je.
4. plik Eastern Europe.img otwieramy programem, który umożliwia nam nagranie obrazu płyty (ja to zrobiłem przez program poweriso).
5. w poweriso klikamy nagraj i czekamy aż płytka się wypali (musi być koniecznie CD, bo DVD raczej czytać nie będzie).
6. wkładamy wypaloną płytkę do naszej nawigacji, chwilkę czekamy (jeśli navi się stawia robimy patent z kluczykiem o którym na początku wspomniałem) i powinno działać
7. piszecie czy działa czy nie
P.S. cenna rada: nagrałem drugą płytkę z jedną zmianą. W opcjach nagrywania poweriso (po wciśnięciu nagraj) ustawiłem najwolniejszą prędkość wypalania płytki i w navi działa lepiej. Może problemy, o których pisałem na początku były spowodowane zbyt dużą prędkością nagrywania
mam nadzieję, że jakoś pomogłem i nawigacja przestanie być u Was tylko mebelkiem
Dopisano 8 lip 2013, 09:22:
i tak poza tym:
mądry napisał(a):na początek gratuluję autka
więc dziękuję bardzo
Gratulacje zakupu
Ostatnio stałem obok M6 w takim kolorze i byłem nim zachwycony. Zdjęcia tego nie oddają ale wygląda naprawdę rewelacyjnie.
Ostatnio stałem obok M6 w takim kolorze i byłem nim zachwycony. Zdjęcia tego nie oddają ale wygląda naprawdę rewelacyjnie.
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
kozik24 napisał(a):Gratulacje zakupu
Ostatnio stałem obok M6 w takim kolorze i byłem nim zachwycony. Zdjęcia tego nie oddają ale wygląda naprawdę rewelacyjnie.
dzięki kolego niestety jak to ciemny kolor, jest ciężki do utrzymania... Od razu widać kurz i każdą najmniejszą ryskę, co drażni moje oczy ale po polerowaniu i woskowaniu w słońcu wygląda ach
Pracowałem kilka lat temu w myjni w Volvo i na ciemne lakiery trzeba było bardzo uważać aby ich nie porysować szczotkami z myjni automatycznej. Te lakiery są naturalne ale za to bardzo miękkie a co za tym idzie bardzo podatne za zarysowania. Jak się już taki lakier nawoskowało to aż biły po oczach kiedy auto było odstawione do pokoju z masą lamp gdzie je odbierali klienci. Ja akurat mam [tiiit] na puncie czystości lakieru zarówno na motocyklu jak i na M6 wiec zawsze mam co robić w garażu
Ten twój kolor jest perłowy?
Ten twój kolor jest perłowy?
- Od: 26 gru 2012, 13:37
- Posty: 148
- Skąd: Dęblin → Piaseczno
- Auto: była: 323C, 1.5B czerwona, Mazda 6 GG (121KM), 2.0 MZR-CD, 2004r czerwona jest CX9 bordowa
ja też nie lubię jeździć brudnym samochodem i nigdy na myjniach automatycznych nie myję
czy kolor jest perłowy? hmm... szczerze mówiąc nie wiem wiem, że metalik w przybliżeniu lakier wygląda tak (jakość nie najlepsza, a zdjęcie robione z lampą):
czy kolor jest perłowy? hmm... szczerze mówiąc nie wiem wiem, że metalik w przybliżeniu lakier wygląda tak (jakość nie najlepsza, a zdjęcie robione z lampą):
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości