Mazda6 GG RF '02 150 PS Grace Green Mica :) 18" The End :(

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Nightfall » 20 wrz 2015, 16:21

Wiesz to twoje nazewnictwo – popłakałem się ze śmiechu hahaha
Zrobiłeś to w świetnej formie <spoko> dlatego czyta się super :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Koci@k » 20 wrz 2015, 16:55

Haaa faktycznie lekko się czyta i można się pośmiać :D Pierwsza strona idealnie oddaje Twój charakter i Madzi zarazem <spoko> :)
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez rafałmazda » 20 wrz 2015, 18:02

głównym celem były hiperłącza, więc teraz jeśli ktoś chce poczytać o czymś konkretnym, nie musi przebijać się przez kilkadziesiąt stron w poszukiwaniach <oczko> a jak już to i tak miałem robić, wpadłem na pomysł żeby to troszkę humorystycznie ująć :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez francesco_franco » 20 wrz 2015, 22:28

Brawo za pomysłowość, fajnie to wygląda :) przydałoby się jeszcze kilka fotek wnętrza :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lip 2014, 20:41
Posty: 975 (17/34)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda3 BK Y6 2006 140KM/330Nm Winning Blue

Postprzez rafałmazda » 21 wrz 2015, 20:43

dziękuję <uklon> co do wnętrza to też tak myślałem, ale w sumie to zwykła przediftowa GG, więc dałem tylko deskę rozdzielczą <oczko> może kiedyś wzbogacę galerię o jakieś twórcze zdjęcia wnętrza <diabełek>
z nowości:
Stwierdziłem że pier&%*# i nie czekam do wiosny :P chodzi o wymianę podkładek pod wtryskami :) niby wszędzie piszą że granica to 200 tys., a u mnie jest coś koło 165 tys., ale i tak trzeba będzie kiedyś to zrobić i tak, a zbyt długie zwlekanie może za dużo kosztować <oczy> tak więc po wstępnej dzisiejszej rozmowie w warsztacie i rozeznaniu cenowym stwierdziłem, że robię to :D olej już zamówiłem (tradycyjnie Elf Evolution 900 sxr 5w30) i jutro jadę do warsztatu zaklepać jakiś termin najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu :) operacja będzie polegała na: wymianie podkładek pod wtryskami, ściągnięciu michy i sprawdzeniu smoka, wymianie filtra oleju i oleju <oczko> dlaczego się zdecydowałem? Nie podoba mi się to dymienie z wydechu, które może być spowodowane podkładkami, dymienie spod korka oleju, silnik od jakiegoś czasu klepie bardziej niż zwykle (albo mi się wydaje <lol>) i Madzia stwierdziła że jest spragniona i zaczęła popijać olej <oczy> to mi się nie wydaje :P nie pytajcie ile, bo nie jestem w stanie powiedzieć, ale 8 tys. km. temu podczas wymiany oleju miałem nalane pod max na bagnecie. Jakieś 2-3 miesiące temu zauważyłem, że poziom jest tak na 1/4 między kreskami max i min. Po czym dolałem do 2/3. Teraz poziom oleju jest w połowie. Nigdy przedtem nie zdarzało się żeby piła olej :P ile mechanicy mi wlewali podczas wymiany, tyle zlewali po mniej więcej 12 tys. km. :P tak więc coś się zmieniło :P dodatkowo mam zastrzeżenia jeszcze do przyspieszania :P moc jest, ale ostatnio na trasie podczas ruszania z miejsca i przy wciśnięciu gazu w podłogę czuć było delikatne przerywanie :| wręcz niewyczuwalne, ale jednak :P i jeszcze jedna kwestia, która możliwe że nie ma wpływu, ale jednak jest :P czasami zdarza się, że przy hamowaniu do 0 (np. przed czerwonym) z wyższych prędkości na etapie 20 km/h czuć szarpanie (nieważne czy na biegu czy na luzie i czy ze sprzęgłem czy bez), które występuje jeszcze chwilę po całkowitym zatrzymaniu. Po 3-4 sekundach szarpanie ustaje całkowicie <co?> jakby poduszka silnika, która była wymieniana <lol> chyba że to właśnie coś z wtryskami i lekko trzęsie :P póki co tym się nie martwię, bo nie jest jeszcze jakoś bardzo groźne <oczko> poza tym zobaczę jak będzie po wymianie podkładek :D póki co na tyle papa
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez rafałmazda » 22 wrz 2015, 23:04

no i mamy zaklepaną wizytę na poniedziałek :D walczymy z podkładkami od samego rańca :D o ile nic się nie zmieni :P a przy okazji skoro i tak piszę, wrzucę zdjęcie z mojej radosnej twórczości hahaha troszkę pomysłu, zabawy i wychodzi coś takiego
logo.JPG

czary <czarodziej>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 22 wrz 2015, 23:05

Git majonez :D
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez Danmazda » 24 wrz 2015, 01:00

A to wymyślił :D <spoko>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez makmarc » 25 wrz 2015, 21:32

Czubek <glupek2>
makmarc
 

Postprzez em_dzej » 25 wrz 2015, 21:56

makmarc napisał(a):Czubek <glupek2>

hahaha hahaha hahaha
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez rafałmazda » 25 wrz 2015, 22:18

makmarc napisał(a):Czubek <glupek2>

i to mówi ten, który na zlocie lata i kluczyki do każdej M6 zabiera hahaha hahaha hahaha
wywołał mnie to muszę coś napisać <lol> koła się kręcą... i to na tyle :P
<lol> <lol> <lol>
olej do mnie dotarł, tak więc już wszystko gotowe do poniedziałkowej walki <diabełek> wtorek też warsztatowy :P dlaczego? Bo dawno, dawno temu do M zostały założone hamulce tej jakże cudownej firmy :| nigdy więcej !! ale mówiłem że nie odpuszczę <diabełek> klocki będą zmieniane <oczko> nie wiem czy mi założą tej samej firmy czy dla świętego spokoju coś lepszego hahaha jak założą to samo i znowu będzie piszczało, pojawię się znowu <diabełek>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez cepo12 » 25 wrz 2015, 22:54

rafalmazda6 napisał(a): hamulce tej jakże cudownej firmy

od razu i tarcze wymień hahaha hahaha hahaha hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 30 maja 2012, 22:07
Posty: 444 (1/2)
Skąd: Okolice Płocka
Auto: Jest – >rx 8 zawrotne 1.3 doritos
Trochę tego było – >
X9
323f bj ba bgx2
Mpv

Postprzez Koci@k » 26 wrz 2015, 00:59

Jak nie wiesz jakie założą...no chyba takie jakie będziesz sobie życzył, tak? :) Jak dasz te same zamontować to zacznę myśleć, że zwyczajnie lubisz nawiedzać tego mechanika :P
Aśka
Avatar użytkownika
Koordynator ds. Klubowiczów
 
Od: 15 wrz 2011, 11:04
Posty: 5496 (435/228)
Skąd: Poznań
Auto: Grey Fūjin

Postprzez Yoki » 26 wrz 2015, 02:59

Napisz wyraźnie Bosch to samo zło, aby więcej nikt się nie nadział

Nabryzgane olejem z mojego S5
https://www.facebook.com/BippuPoland
https://www.facebook.com/LS4HVIP/
Wsparcie przy wyszukaniu oraz pomoc przy sprowadzeniu części z Japonii
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez rafałmazda » 26 wrz 2015, 12:33

Koci@k napisał(a):takie jakie będziesz sobie życzył, tak?

tam raczej będzie kwestia reklamacji :P tak więc póki co nie wiem <oczko>
Yoki napisał(a):Bosch to samo zło

nie jest tak, jeśli komuś nie przeszkadza wieczne piszczenie <lol> bo hamują dobrze <oczko> a do piszczenia dochodzi jeszcze wycie/huczenie jak się dobrze rozgrzeją :P
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez xRafalx » 26 wrz 2015, 13:15

Czyli Bosch to ch..., mówiłem Ci :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez makmarc » 27 wrz 2015, 08:05

rafalmazda6 napisał(a):i to mówi ten, który na zlocie lata i kluczyki do każdej M6 zabiera
wywołał mnie to muszę coś napisać koła się kręcą... i to na tyle


No dlatego to napisałem, bo cieszę się, że są następcy i jak wkrótce mnie już zabraknie, to będzie tu dalej wesoło :)
makmarc
 

Postprzez xRafalx » 27 wrz 2015, 08:29

Przepraszam za offtpopa, ale czemu zabraknie? Zmiana marki?
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez rafałmazda » 27 wrz 2015, 17:23

makmarc napisał(a):jak wkrótce mnie już zabraknie

nie skomentuję tego nawet :| ale tylko spróbuj od nas uciec to Cię z chłopakami znajdziemy <diabełek>
dziś na spocie mieliśmy całkiem miłe odwiedziny części załogi z rx klubu <jupi> ach te Reksie <serduszka>
DSC02800.JPG

ale Zielona nie jest gorsza <faja>
DSC02814.JPG
DSC02822.JPG

co tam 1.3 :P 2.0 to dopiero prawdziwy szatan hahaha hahaha hahaha wankle niech sobie stoją, bo diesla trzeba podziwiać <lol> <lol> <lol>
DSC02838.JPG
DSC02856.JPG
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez rafałmazda » 28 wrz 2015, 21:45

przebieg ~164924km
no i jesteśmy z Madzią po operacji na otwartym sercu :D operacja się udała, pacjentka była dzielna <jupi> w skrócie opiszę 4-godzinny pobyt w warsztacie :)
Zaczęło się od rozkręcania wszystkiego :) po dostaniu się do wtrysków, zaczęło się ich kolejne wyjmowanie <oczko> po wyjęciu jednego wtrysku trzeba było zrobić jego zdjęcie :P
DSC_0066.JPG

ale to dopiero 1/4, więc cierpliwie patrzyłem mechanikowi na ręce <diabełek> na półmetku wyglądało to tak :)
DSC_0067.JPG

a poniżej wszystkie zdemontowane podkładki w komplecie :) 1 i 2 (od prawej) były czyszczone, tak więc wyglądają całkiem ładnie :P 3. była najgorsza, co było widać także po "zarzyganym" wtrysku, którego zdjęcia niestety nie mam <oczy> 4. jest po prostu ubrudzona <oczko> jak widać tragedii nie ma, no ale jednak trzecia puszczała, więc to był odpowiedni czas :)
DSC_0069.JPG

a tu fotka po wyjęciu wtryskiwaczy :)
DSC_0072.JPG

i nowe podkładki <jupi>
DSC_0073.JPG

oczywiście nie obeszło się bez komplikacji <oczy> po zamontowaniu podkładek, włożeniu wtrysków i skręceniu wszystkiego (bez górnej plastikowej osłony) odpaliłem ropciucha żeby sprawdzić czy wszystko ok i żeby ewentualne zanieczyszczenia spadły z góry do miski :) no i się zaczęło :| spod 3. i 4. wtrysku zaczął się wydobywać biały dym :( decyzja mechanika – rozbieramy i poprawiamy :P po wyjęciu 3. okazało się, że podkładka się skrzywiła :( na szczęście w porę dojechały kolejne podkładki, tak więc po oczyszczeniu wtrysku i otworu na niego, mechanik założył podkładkę i włożył wtrysk <oczko> w 4. wtrysku podkładka się nie skrzywiła, tak więc wystarczyło dokładne czyszczenie wszystkiego :) ponowny montaż, odpalenie i... nie dymi się <jupi> tak więc Zielona poszybowała na podnośniku w górę :D zlewamy olej :) mechanicy włożyli do naczynia jakąś drobną ściereczkę, żeby sprawdzić czy trzeba ściągać miskę :P zanieczyszczeń nie było :) to samo z filtrem oleju, z którego olej także został zlany na tą ściereczkę <oczko> i również brak zanieczyszczeń <jupi> decyzja – nie ściągamy miski olejowej, gdyż nie ma potrzeby :D mechanik powiedział żeby ściągnąć za jakieś 30 tys. km. <oczko> po wymianie filtra oleju i zalania świeżutkiego oleju do silnika poprosiłem jeszcze o podpięcie pod komputer, żeby skalibrować wtryskiwacze :) mechanik podpiął się pod złącze i zrobił <wow> dodał, że już dawno nie miał takiego samochodu w warsztacie <co?> no i zbladłem <szok> poprosiłem o wyjaśnienie :> okazało się, że już dawno nie miał takiego samochodu, który by nie miał żadnego błędu <faja> po spojrzeniu na parametry wtryskiwaczy stwierdził, że nie będzie ich kalibrował, bo wszystkie mają takie same :D podobno moja Madzia jest ewenementem <serduszka> zarówno jeśli chodzi o zewnętrze jak i o wnętrze :D przy otwartym sercu mechanik jeszcze spojrzał na luz zaworów i stwierdził, że można by było je lekko wyregulować (chociaż myśli, że luz jest w normie), ale po tym jak odpaliłem silnik, stwierdził że nie klepie i żeby ich nie ruszać :) jedyne co wyszło to lekka nieszczelność, która jest na egr (bo faktycznie w jego pobliżu widać lekkie zabrudzenie sadzą) i zaproponował zaślepienie :) myślę że zrobię to przy okazji wiosennego przeglądu :)
Po wizycie w warsztacie nie mogło zabraknąć kontrolnej przejażdżki <diabełek> silnik pracuje ciszej i lżej, co jest skutkiem świeżego oleju :) wydaje mi się, że z wydechu kopci się mniej <oczko> co do przyrostu mocy, może faktycznie jest minimalnie mocniejsza, ale to hamownia na wiosennym zlocie zweryfikuje <diabełek> i najważniejsze – na pracującym, rozgrzanym silniku po odkręceniu korka od wlewu oleju dymu nie stwierdzono <jupi>
dziś to na tyle, jutro walczymy z piszczącymi hamulcami <diabełek>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy