Przepisy ogólne
- Organizatorem konkursu jest Klub MazdaSpeed.
- Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Widzewianka_TM, Paweł.
- W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
- Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.
Przebieg konkursu
- Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie prac w postaci fotografii na adres konkurs@mazdaspeed.pl
- Tematem prac konkursowych są pojazdy marki Mazda.
- Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się w pięciu turach, w terminach:
- Tura I – od 18 do 24 lutego 2012 r.
- Tura II – od 1 do 7 kwietnia 2012 r.
- Tura III – od 1 do 7 czerwca 2012 r.
- Tura IV – od 1 do 7 sierpnia 2012 r.
- Tura V – od 1 do 7 października 2012 r.
- Każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia jednego zdjęcia w danej turze.
- Zdjęcie raz zgłoszone w konkursie nie może zostać zgłoszone ponownie.
- Udział w konkursie jest potwierdzany przez organizatora konkursu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia pracy.
- Jurorzy mają prawo odrzucić zdjęcia nie nadające się do publikacji.
- Ustalenie wyników każdej tury odbywa się poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
- Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia tury, której dotyczy i trwa 14 dni.
- W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane zdjęcia.
Nagrody
- Nagrodami w konkursie są upominki ufundowane przez Klub MazdaSpeed oraz Mazda Motor Poland.
- W każdej turze konkursu nagrodzonymi laureatami zostają 3 osoby, których zdjęcia otrzymają najwyższą ilość głosów w ankietach.
- W przypadku uzyskania identycznej ilości głosów przez kilka osób, co uniemożliwiłoby określenie trójosobowej listy nagrodzonych laureatów, decyzja o przyznaniu nagród oraz ich ilości należy do Jury.
- Nagrodzeni uczestnicy konkursu zobowiązują się w ciągu 30 dni od ogłoszenia wyników do przesłania na adres organizatora wiadomości zawierającej niezbędne dane do doręczenia nagrody.
- W przypadku niemożności doręczenia nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata, traci on prawo do nagrody.
- Organizator nie wymienia nagród na ich ekwiwalent rzeczowy lub pieniężny.
Wymagania i odpowiedzialność
- Kadr oraz kompozycja zgłaszanych zdjęć są dowolne, jednakże ze względu na „Konkurs dodatkowy” preferowany jest układ poziomy oraz przestrzeń zachowana wokół fotografowanego obiektu, pozwalająca na dopasowanie zdjęcia do formatu kalendarza.
- Zgłaszane zdjęcia powinny być wysokiej rozdzielczości (minimum 4 megapiksele), zapisane w możliwie najwyższej jakości, bez naniesionych dodatkowych elementów graficznych w postaci podpisów, ramek i innych.
- Nazwa zgłaszanego pliku powinna pokrywać się z nazwą użytkownika zarejestrowaną przez Uczestnika na forum – tzw. nickiem.
- Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do wykorzystania i reprodukcji nadesłanego zdjęcia w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.
- Uczestnik konkursu przez zgłoszenie pracy oświadcza, że posiada wszelkie prawa, szczególnie autorskie prawa majątkowe do dysponowania zgłaszaną pracą oraz ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich i dóbr osobistych.
Konkurs Dodatkowy
- Po zakończeniu ostatniej tury Konkursu Fotograficznego, Organizator przeprowadzi Konkurs Dodatkowy, którego celem będzie wyłonienie zdjęć, które znajdą się w kalendarzu klubowym na rok następny.
- Zdjęcia do kalendarza zostaną wybrane poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
- Każdy zarejestrowany uczestnik forum będzie mógł oddać do 12 głosów na wybrane zdjęcia.
- Głosowanie w Konkursie Dodatkowym odbędzie się nad najlepszymi pracami zgłoszonymi do poszczególnych tur Konkursu Fotograficznego.
- O ilości zdjęć wybranych do ankiety zadecyduje Jury.
- Jury zastrzega sobie prawo do interpretowania wyników ankiety i ostatecznego doboru zdjęć do kalendarza, ze szczególnym uwzględnieniem wymagań technicznych dotyczących projektu kalendarza oraz zróżnicowaniem pojazdów, których zdjęcia zostaną w nim umieszczone.
- Autorzy, których zdjęcia zostaną umieszczone w kalendarzu w celu ilustracji poszczególnych miesięcy, zostaną nagrodzeni kalendarzami powstałymi w wyniku przeprowadzonego konkursu.
- Nagrodzeni uczestnicy Konkursu Dodatkowego w ciągu 14 dni od ogłoszenia wyników prześlą na adres organizatora wiadomość zawierającą niezbędne dane do doręczenia nagrody.
- W przypadku niemożności doręczenia nagrody z przyczyn leżących po stronie laureata, straci on prawo do nagrody.
- Organizator nie wymienia nagród na ich ekwiwalent rzeczowy lub pieniężny.