
Mam tez kilka innych ciekawych gratow do millera

A własciwie to wpadł mi na cześci cały poliftowy xedos

Plan jest taki zeby przelozyc chociaz srodek I tylne lampy ale te juz mialem kupione wczesniej
Ktos mi odpowie czym różnia sie poliftowe lampy tył do xedosa ? Bo kiedys kupilem z bialymi kierunkami
A te w tym polifcie ma kierunki takie jak by różowe (które sa nowsze lepsze itp)
Chciał bym sie tez dowiedziec czy przy przekladce wnetrza spotkaja mnie jakies niespodzianki Czy wszystko pasuje p&p z przedlifta na politfa
I tak narazie czysto teoretycznie czy przod pasuje p&p tj lampy zderzak maska blotniki
Co do manuala to prace ida do przodu ale bardzo powoli to dlatego ze zagladam do niego tylko raz w tygodniu bo nie mam wiecej czasu
I dalej siedze nad lewarkiem biegow Jak juz siedzial w miare niezle to okazalo sie ze biegi 135 nie wbijały sie do konca Na poczatku myslalem ze bedzie dobrze jednak brakuje jakis 1 cm do wbicia biegu
A problemem jest wodzik skrzyni który przy wbijaniu nieparzystych biegów uderza o maglownice
Na cale szczescie okazalo sie ze uderza tylko o rurke maglownicy i wystarczy ja troszke odgiac
Problem chociaz ten zostal rozwiazany
Ale jest jeszcze problem taki ze w aucie leawrek chodzi jak w autobusie Boje sie ze jak poskł;adam plastiki to braknie mi miejsca zeby wrzucic bieg 1 2 5 i wsteczny
Napewno dało by sie to rozwiazac robiac tak zwany short shifter home made czyli przesuwajac kulke drążka w góre Ma to jednak swoje minusy Drązek bedzie wtedy troche dłuzszy pod autem i bedzie kolidował z tłumikiem A jeszcze musi sie tam zmiescic osłona termiczna
Temat narazie odpuszczam Biegi wchodza Najwyzej sie poprawi pozniej jak bedzie trzeba Nie mam narazie na to cierpliwosci
Zabrałem sie za demontaz deski i montaz pedałow Chciał bym wkoncu nim wyjechac chociaz na podworko
Edit
Deska i fotele już wyleciały
Pedały założone Dobrze idzie

