Jest to byłe auto Rafała aka jarek.ZE: MX-3 KLZE
Mazda MX-3 EC 2.5 V6 KL-DE '91 SQ Blaze Red
Wyposażenie:
Wspomaganie
ABS
Centralny zamek
Elektryczne szyby
Elektryczne lusterka
Elektryczny szyberdach
Modyfikacje:
Silnik:
Swap na 2.5 V6 KL-DE z Fora Probe 94r 80tyś przebiegu
Układ dolotowy:
Custom Cold Air Intake 3" doprowadzony z otworu halogenu
Stożek 3' AEM
Prosty Kolektor KL-ZE z przepustnicą kl31, wypolerowane kanały dolotowe oraz Thin Blade przepustnicy
Przepustnica rozwiercona na 65mm
Uszczelki termiczne pod kolektor ssący Outlaw Engineering
Układ wydechowy:
Kolektory wydechowe 6-2-1.
Bandaż na kolektory.
Wydech przelot 2,5" by Kojot.
Tłumik końcowy przelot 2,5" by M-tech.
Elektronika:
Komputer k8 k819B z krótką płytką
Ecumaster DET3 tryb Piggy Back, strojony przez Rafała do KLZE obecnie daje jakieś +4KM, +6Nm.
Przepływomierz je50
Układ napędowy:
Skrzynia z k8.
Short-shifter.
Sprzęgło EXEDY MZK2080
Wymienione dolne poduszki skrzyni na te z poliuretanu
Układ hamulcowy:
Przewody hamulcowe w stalowym oplocie Goodridge.
Tarcze przód Mikoda gt.
Klocki przód ATE.
Tarcze tył ATE.
Klocki tył ATE
Płyn hamulcowy Motul RBF 660 DOT4.
Zaciski hamulcowe z polifta+ regeneracja.
Większe Serwo z xedosa 9
Pompa z xedosa 9
Zawieszenie:
Zawieszenie gwintowane D2 RACING
Poliuretany Qdure-flex PERFORMANCE – 85 ShA. Deuter- Olkusz.
Rozpórka przód seria.
Rozpórka tył Pro Racing
Wnętrze:
Redukcja masy, pół wydmuszka
Relokacja akumulatora na tył
Wskaźnik temperatury oleju
Vector Pro
Tarcze Indiglo wraz z przemalowaniem wskazówek na czerwono i zrobieniem podświetlenia UV
Body:
Seryjny pakiet V6
Chlapacze tylne
Tylne lampy JDM USDM.
Advan Racing RZ 15x6.5JJ ET 36 6.5KG
Opony przód: Toyo R1R 195/50 R15 bądź Kumho ECSTA XS KU36 205/50 R15
Opony tył: Profil XR01 185/50 R15 mieszanka miękka
Osiągnięcia:
– 1 Miejsce w klasie Samurai Czaplinek 2018 best ET: 14.21
Dane Techniczne:
Moc i moment:
196.1KM @ 6169RPM
237.7Nm @ 4894RPM
Waga: 1080 Kg
Osiągi:
0-60mph: 5.25
1/4: 14.03
0-160
Zdjęcia: