Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez weede » 1 wrz 2016, 11:03

mx-3lover napisał(a):Może uda mi się zrobić z Mazdy Hondę. :D

Każdy tak kiedyś myślał ;)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez mx-3lover » 1 wrz 2016, 20:48

Pocieszasz mnie widzę.
Zobaczymy jak będzie wyglądać rywalizacja z pomarańczą: <serduszka>

Jeśli niewiele będzie brakować wleci szpera.
Ostatnio edytowano 7 wrz 2016, 06:26 przez mx-3lover, łącznie edytowano 1 raz
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez misiak89-89 » 2 wrz 2016, 06:00

Widzialem to foto tylko cos mi sie ubzduralo ze 67mm to standardowa srednica w tych przepustnicach. No to dobrze, daj znac jaak odczucia po zmianie;)
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Joszi » 7 wrz 2016, 00:00

pomarańcza....ale gdzie ona? na Legnickich blachach w Leg nie widziana :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2009, 13:54
Posty: 257
Skąd: Legnica
Auto: MX3 2.5 V6 + turbo

Postprzez mx-3lover » 7 wrz 2016, 01:35

Obecnie we Wrocku. Na filmiku ma stare blachy.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez mx-3lover » 8 wrz 2016, 15:58

Jedziemy dalej!

Jako, że Mazda montowała kolektory NOK part: hahaha
IMG_20160908_153313[1].jpg

musiałem go usprawnić.

Kanał główny został powiększony pod większą przepustnicę:
2.jpg

IMG_20160908_145002.jpg
IMG_20160908_151908.jpg


Runnery od strony głowicy zostały wypolerowane do zagięcia:
IMG_20160908_145604.jpg
IMG_20160908_145740.jpg
IMG_20160908_151535.jpg
IMG_20160908_151643.jpg

Kolektor jest stosunkowo gładki w środku, gorzej jest/było w miejscach wypolerowanych.

I na pamiątkę po K8, które ponoć nie jechało ale czasy kręciło świetne i pokazało, że z odpowiednią wkładką mięsną daje tak samo radę, a może i lepiej jak B6 w Miacie.
IMG_20160908_141619.jpg


Aha i tak, żeby ukrócić jak dla mnie bezsensowne dyskusje o zasadności polerowania dolotu. Tam gdzie polerujemy zwiększamy przepływ, szczególnie na zagięciach. Wszystko zależy jednak od konkretnego przypadku.
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez DamianoV6 » 10 wrz 2016, 10:45

fajnie to wszystko wygląda :) sądzę, że jak to poskładać to dosyć będzie chciało to jechać :) graty za włożoną pracę! fajnie tak nacieszyć oko, patrząc jak ktoś jeszcze ratuje Magdy! <spoko>
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 18:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez mx-3lover » 14 wrz 2016, 12:48

Coś mnie dzisiaj tknęło i wrzuciłem Vectora na pokład.

Tak na szybko 5 przejazdów, drogowy setup(Potenzy, koło dojazdowe, tylna wykładzina i skrzynka z lewarkiem itp.).
IMG_20160914_123133.jpg


P.S. Darek szykuj się. <diabełek>
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez weede » 14 wrz 2016, 13:09

Bardzo ładny czas!
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 wrz 2016, 13:27

czekam nr tel znasz :)
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez marcinowozniako » 14 wrz 2016, 14:58

A pomiar jakiś 0-100 ? :D
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez risto77 » 14 wrz 2016, 16:34

Właśnie !! Od 0 do 100 mnie interesuje.
Ostatnio edytowano 14 wrz 2016, 18:48 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
Obrazek
Przedstawiciel Dolnego Śląska
 
Od: 5 gru 2013, 20:11
Posty: 2293 (201/63)
Skąd: stolyca zDolnego Śląska
Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01

Postprzez misiak89-89 » 14 wrz 2016, 17:36

Jest męsko!
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez DARO MAZDA 323 » 14 wrz 2016, 20:34

U mnie jak to w turbo osce problem pewnie będzie z trakcja . Wolnossak jada po 4000 tysia wiec jak zgubie trakcje to lipa. Ale łatwo skóry nie oddam .
U mnie 192 km i 1100 kg a jak u CIEBIE ? COŚ JUZ WIADOMO ? MOC MOŻE BYĆ MNIEJSZA ALE WAGA ZE 100 KG mniej
Kreska prawdę powie moj najlepszy czas z zawodów z zerwana trakcja to 14:95 wiec zapowada się ciekawie
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 8 mar 2013, 11:44
Posty: 2865 (9/62)
Skąd: Wrocław
Auto: GOLF VII Kombi TDI CR-115 KM

Postprzez mx-3lover » 14 wrz 2016, 22:53

Plan jest taki:
– od końca przyszłego tygodnia regeneracja tylnych zacisków, montaż nowych tarcz i klocków przód/tył, obracanie serwa pod przepustnicę i prosty kolektor, zalewanie dla pewności Motula RBF 660
– po 250 km, wstępnym dotarciu tarcz i klocków montaż wszystkiego tego co jest wypisane w dziale układ dolotowy
– po pełnym dotarciu, po 500 km Mazda przechodzi w tryb Track (Federal+usunięcie zbędnych rzeczy ze środka), ważenie, hamownia, czasy z Vectora 0-100 km/h, 1/4 mili, droga hamowania 100-0 km/h
– sparing z BG BP-T Darka
-minimum 2 treningi przed zimą, Niskie Łąki/Rakietowa, po to by poznać auto, jego bolączki i nie robić wielkich oczu od następnego sezonu przed ustawianiem się do zakrętów, może pogrzebiemy coś przy zbieżności, katów na razie nie ruszam, bo nie mam przegród w misce olejowej.

Cierpliwości i trzymać kciuki. :)
und CRX fan
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2011, 23:58
Posty: 576 (2/7)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE

Postprzez marcinowozniako » 14 wrz 2016, 23:17

To 1/4 sprawdzasz a 0-100 nie? Nie ładnie tak :D Chociaż przy takim czasie na 1/4 przyspieszenie do tej 100 nie powinno być sporo wyższe niż te 6-6.2s.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez weede » 15 wrz 2016, 08:41

Przy tym czasie 0-60 mil będzie ok 6,5s :)
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Postprzez marcinowozniako » 15 wrz 2016, 10:31

Czas na 1/4 miał 0.5 sekundy wolniejszy niż Ty więc do 100 można przyjąć podobną proporcje Ale skoro twierdzisz inaczej to sie nie spieram.
Największy Ścigant
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2015, 19:40
Posty: 915 (5/8)
Skąd: Kalisz
Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93

Postprzez Piotr_ » 15 wrz 2016, 12:50

Na dobrej oponie i przy hamskiej zmianie biegów będzie blisko 14.00.
XED
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
CUP 2017 miejsce 2
 
Od: 28 paź 2010, 20:14
Posty: 5118 (218/231)
Skąd: Poznań
Auto: Było dużo mazd... jest łaciate turbo :D

Postprzez weede » 15 wrz 2016, 14:18

Zeby z 14,6 zejść na 14,0 to trzeba dołożyć z 30-40km i jeszcze nie zgubić trakcji przy okazji :) Nie mniej jednak kibicuje <spoko>
Adrenaline Addiction.
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2009, 16:14
Posty: 1453 (0/24)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5ND1

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy