Plan jest taki:
– od końca przyszłego tygodnia regeneracja tylnych zacisków, montaż nowych tarcz i klocków przód/tył, obracanie serwa pod przepustnicę i prosty kolektor, zalewanie dla pewności Motula RBF 660
– po 250 km, wstępnym dotarciu tarcz i klocków montaż wszystkiego tego co jest wypisane w dziale układ dolotowy
– po pełnym dotarciu, po 500 km Mazda przechodzi w tryb Track (Federal+usunięcie zbędnych rzeczy ze środka), ważenie, hamownia, czasy z Vectora 0-100 km/h, 1/4 mili, droga hamowania 100-0 km/h
– sparing z BG BP-T Darka
-minimum 2 treningi przed zimą, Niskie Łąki/Rakietowa, po to by poznać auto, jego bolączki i nie robić wielkich oczu od następnego sezonu przed ustawianiem się do zakrętów, może pogrzebiemy coś przy zbieżności, katów na razie nie ruszam, bo nie mam przegród w misce olejowej.
Cierpliwości i trzymać kciuki.