Mazda 323F BG B6 '92 TWR / FOHA / Ori GT by zawisza gruszka
Niestety po dłuższym czasie jazdy Mazda nadal szarpie ....
przy skręcaniu w prawo teraz szarpie nawet na podjazdach i zjazdach ....i przy poziomie paliwa ponad 1/2 baka
nie chce mi się już bawić w remonty tego zasranego silnika tylko najlepszym wyjściem moim zdaniem będzie drugi motor i na 100% będzie to 1.8 DOHC .
Na 90% umarła pompa, jeszcze chwila i na równym przestanie sie kręcić na obroty aż w koncu zdechnie całkiem, podmień i auto odżyje 

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
To że jest nowa, nie znaczy że jest sprawna

Eee tam, łatwo się poddajesz
Co następne?

Chyba, że kupi w stanie kolekcjonerskim.
Aczkolwiek ostatnio gdzieś na fejsbuku przewinęło mi się zdjęcie jak ktoś sprawdził po kluczu czy po czymś tam swoje auto i się okazało, że miało prawie 1mln km najechane i dopiero silnik w remoncie. Oczywiście mowa o R6. Oby tylko kupić coś zadbanego, a nie od dresa spod remizy co nieudolnie próbował driftować odbijając się od krawężników.
Aczkolwiek ostatnio gdzieś na fejsbuku przewinęło mi się zdjęcie jak ktoś sprawdził po kluczu czy po czymś tam swoje auto i się okazało, że miało prawie 1mln km najechane i dopiero silnik w remoncie. Oczywiście mowa o R6. Oby tylko kupić coś zadbanego, a nie od dresa spod remizy co nieudolnie próbował driftować odbijając się od krawężników.
Pozdrawiam
Adrian
Adrian
- Od: 6 wrz 2012, 13:17
- Posty: 1109 (1/12)
- Skąd: Konin
- Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90
Nie wiem już za co się wziąć . Co za jakas głupia awaria
Spróbuję jeszcze wymienić bak może jest zasyfiony , wymienię cały moduł pompy paliwowej wraz z pompą i wymienię wszystkie przewody paliwowe i filtr paliwa jak to nie pomoże robię swap na 1.8 DOHC chodź bym musiał na niego kredyt brać :–)
! Bo ja jestem zdania , że to była najlepsza jednostka montowana w tych samochodach


Prościej będzie spróbować innej pompy, najlepiej oryginału używanego ze smokiem.
- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Ojj chłopie. Jakbys mial syf w zbiorniku to zbierałby sie wokoło pompy.. Załoz LPG i nie bedzie takich problemow
Ja ogolem to sprawdzilbym filt paliwa, przedmuchac caly uklad i przedewszystkim załozyc inna pompe.
Ja ogolem to sprawdzilbym filt paliwa, przedmuchac caly uklad i przedewszystkim załozyc inna pompe.
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
rafał88 wymieniłem filtr paliwa i problemy ustąpiły :–)
Dziś kupiłem filtr filtrona PP887 za prawie 60zł . Wg katalogu jest to oryginał jednak kształtem różni się od zamienników , które dotychczas kupowałem . Więc musiałem troszkę przerobić mocowanie filtra paliwa :–) Tak czy owak mazda nie szarpie nie przerywa . rafał88 pijemy piwerko
Pompa paliwa została ta nowa co kupiłem .


Pompa paliwa została ta nowa co kupiłem .
aBartez napisał(a):Za tydzień biorę się do pracy :–) . Bo do tej pory nie było okazji . Albo ja pracowałem w week albo moja kobieta .
Kobieta też będzie malowała
Moje autko : http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=312&t=135174


Miło przeczytać, że jednak nie poddałeś się i BaGietka będzie Ci wiernie dalej służyć 
- Od: 25 lip 2013, 21:08
- Posty: 1303 (26/14)
- Skąd: United Kingdom / Piła
- Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03
Chciałem dziś wymienić również ledwo żyjący już przegub jednak z tą sprawą trzeba będzie się przejechać do mechanika ...odkręcenie nakrętki w domowych warunkach jest raczej nie możliwe 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 9 gości