Mazda 323F BJ Zm-De – > BP+T '02 naGwintowana+Bixenon+japan rims FakeSportive By Dwojas update 12str

BJ / BA / EC / BG / BF / BW / BD / BV

Postprzez Bartg » 21 lut 2016, 13:00

To strasznie małe nadkola ma BJ, u mnie ET25 i jeszcze miejsce :P
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Dwojas » 21 lut 2016, 13:16

Fakt,nadkole bardzo małe. ;(
Dlatego robię wszystko by spasowac koło;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez KoRnFUN » 21 lut 2016, 13:51

niestety dwojas ma rację. Koło, które jezdziło w mojej BA i myslałem o malutkim dystansie w BJ za ch...a nie chce sie zmiescic w nadkola bez camberu
trzymam kciuki zeby dało sie upchnac
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Dwojas » 22 lut 2016, 23:29

Mały update!
Prosto z Chin przyszła dziś paczuszka zawierająca zaroweczki h3 LED o barwie 5000k
DSC_0314.JPG



I jak? ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Jasoon » 23 lut 2016, 01:50

Dziwne ze masz problemy z 7,5j.. Może spróbuj zabić ranty nadkoli? Lub pomysl nad większym naciągiem.. Szkoda opon na taki negatyw i obawiam się ze może to komicznie wygladac :| powodzenia w upychaniu :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Dwojas » 23 lut 2016, 08:43

Niestety jak sam dobrze wiesz, Mazda ma słaba blachę więc zaginanie nadkoli przyspieszyloby korozję bo jednak łamiesz też lakier. Więc temat odpada na dzień dobry.
2. Są dwa wyjścia które mogą mnie uratować przed zbędny tarciem, wyrzucenie plastikowych nadkoli i ku temu jestem co raz bardziej skłonny no i w ostateczności negatyw.
Niestety, felga jest jaka jest 7,5J et38 – kupiłem oczami
Fabryka dawała 15' 6j i było ok a tu masz jednak prawie 4 cm szerzej (3,75cm) więc trochę więcej od serii i jakoś trzeba to upchnac ;)
Naciągu nie będę robił bo mam za duże skłonności do przytulania krawężnikow.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez KoRnFUN » 23 lut 2016, 09:18

Ale przy oponie 195/45 jaka kupiles juz leciutki naciag i rant nie jest praktycznie chroniony
Dawid
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 13 sty 2009, 00:13
Posty: 2033 (9/10)
Skąd: EPA ....
Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r

Postprzez Bartg » 23 lut 2016, 09:23

No dokładnie, jak złapiesz krawężnik to prawie na pewno pójdzie po feldze, a negatyw przy tak małym obniżeniu fakt może kiepsko wyglądać.
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Dwojas » 23 lut 2016, 09:32

Ale np. Dając większy naciąg narazam felgi na jeszcze większe straty ;D BTW. Nie ma co gdybac, przekonam się w piątek jak to Wszystko wygląda i już ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Bartg » 23 lut 2016, 09:39

Nie ma sensu dawać opony 185-175 na lato, będzie śmiesznie wyglądać jak rowerówka ;)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez Dwojas » 23 lut 2016, 09:59

Dlatego nie nakładam innej opony ;) kupiłem nowe rainsporty 3 195/45 i przy tym zostaje ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Jasoon » 23 lut 2016, 12:14

Dwojas napisał(a):Niestety jak sam dobrze wiesz, Mazda ma słaba blachę więc zaginanie nadkoli przyspieszyloby korozję bo jednak łamiesz też lakier. Więc temat odpada na dzień dobry.


Mi lakiernik zabił nadkola.. i trzymają się 3 sezon bez korozji :) ale nie wiem jak tam w BJ to wyjdzie:P

Znalazłem kiedyś w necie protege'a.. to raczej ta sama konstrukcja co Twoja BJ: https://www.flickr.com/photos/128298858 ... 074045142/

Wyszperałem też specyfikacje tego setup'u:
JapanRacing JR-15 wheels, 8J ET35 front & 9J ET25 rear; bolted with JapanRacing hardened steel lug nuts; stretch on 215/40 Dunlop SP Sportmaxx tyres.
TA Technix coilovers.

Pytanie..jak on to zmieścił? :D Negatyw widać że jest i koło też lekko wystaje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2013, 21:33
Posty: 244
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG

Postprzez Dwojas » 23 lut 2016, 22:26

Szerokość i et kozackie ;D przypuszczam, że siedzi na gwincie więc nie musi się martwić o to, że mu felga i guma przytrze o nadkole ;D
Ja natomiast w czwartek jadę do wulkanizacja założyć gumy i wyciągnąć plastikowe nadkola, mam nadzieję że uda się ogarnąć temat bez negatywu ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Dwojas » 26 lut 2016, 22:02

Dzisiaj BJ ogarnięta ;D
I jak?
Załączniki
received_1108164972540541.jpeg
received_1108164979207207.jpeg
received_1108165005873871.jpeg
received_1108165012540537.jpeg
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez Eklerek323f » 26 lut 2016, 22:08

Zalej podłużnice i będzie ideał <spoko>
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 14 lut 2010, 22:32
Posty: 2995 (13/28)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.



była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL

Postprzez lukasz.b » 26 lut 2016, 22:57

Wygląda nieźle <spoko> Albo to złudzenie, ale wydaje mi się, że tył delikatnie siadł niżej niż przód.
Obrazek
Obrazek
BratBuczosa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2009, 22:31
Posty: 1159 (7/11)
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: Było: protege 5 FS-DE '03
Jest: 2.0t F4RT

Postprzez Dwojas » 26 lut 2016, 23:43

Też mam wrażenie, że tył ładniej siadł. Pokombinuje coś z tym, może uda się wyrównać. ;)
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 6 paź 2013, 21:17
Posty: 148 (1/2)
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas

Postprzez czarek1991 » 27 lut 2016, 00:06

Po prostu przednie nadkola są większe :) Usiadł równo wg mnie :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sty 2012, 16:09
Posty: 1404 (4/6)
Skąd: Radom
Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL

Postprzez Bartg » 27 lut 2016, 20:08

Ano to samo co w BA, dopiero na sprężynach 60/40 BA leży w miarę równo jeśli chodzi o nadkola :)
Avatar użytkownika
Moderator
CUP 2011 miejsce 3
 
Od: 23 sty 2008, 22:25
Posty: 7832 (27/126)
Skąd: Łódź
Auto: Volvo V50 2.4 '04
EX Premacy FS Sportive '02
EX 323 CBA Z5 '98

Postprzez lukasz.b » 27 lut 2016, 21:51

Protege na sprężynach Apex i seryjnym amorku, wydaje mi się, że siadł bardziej równo :)
Poniżej seria vs apex
Załączniki
DSCN308111.jpg
Obrazek
Obrazek
BratBuczosa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2009, 22:31
Posty: 1159 (7/11)
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: Było: protege 5 FS-DE '03
Jest: 2.0t F4RT

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy