Mazda 323F BJ Zm-De – > BP+T '02 naGwintowana+Bixenon+japan rims FakeSportive By Dwojas update 12str
niestety dwojas ma rację. Koło, które jezdziło w mojej BA i myslałem o malutkim dystansie w BJ za ch...a nie chce sie zmiescic w nadkola bez camberu
trzymam kciuki zeby dało sie upchnac
trzymam kciuki zeby dało sie upchnac
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Dziwne ze masz problemy z 7,5j.. Może spróbuj zabić ranty nadkoli? Lub pomysl nad większym naciągiem.. Szkoda opon na taki negatyw i obawiam się ze może to komicznie wygladac
powodzenia w upychaniu 
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Niestety jak sam dobrze wiesz, Mazda ma słaba blachę więc zaginanie nadkoli przyspieszyloby korozję bo jednak łamiesz też lakier. Więc temat odpada na dzień dobry.
2. Są dwa wyjścia które mogą mnie uratować przed zbędny tarciem, wyrzucenie plastikowych nadkoli i ku temu jestem co raz bardziej skłonny no i w ostateczności negatyw.
Niestety, felga jest jaka jest 7,5J et38 – kupiłem oczami
Fabryka dawała 15' 6j i było ok a tu masz jednak prawie 4 cm szerzej (3,75cm) więc trochę więcej od serii i jakoś trzeba to upchnac
Naciągu nie będę robił bo mam za duże skłonności do przytulania krawężnikow.
2. Są dwa wyjścia które mogą mnie uratować przed zbędny tarciem, wyrzucenie plastikowych nadkoli i ku temu jestem co raz bardziej skłonny no i w ostateczności negatyw.
Niestety, felga jest jaka jest 7,5J et38 – kupiłem oczami
Fabryka dawała 15' 6j i było ok a tu masz jednak prawie 4 cm szerzej (3,75cm) więc trochę więcej od serii i jakoś trzeba to upchnac
Naciągu nie będę robił bo mam za duże skłonności do przytulania krawężnikow.
- Od: 6 paź 2013, 21:17
- Posty: 148 (1/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas
Ale przy oponie 195/45 jaka kupiles juz leciutki naciag i rant nie jest praktycznie chroniony
-
Dawid
- Od: 13 sty 2009, 00:13
- Posty: 2033 (9/10)
- Skąd: EPA ....
- Auto: 323F BA Z5-->KL 95r
626 GE KL 92r
323F BA BP 94r
Dwojas napisał(a):Niestety jak sam dobrze wiesz, Mazda ma słaba blachę więc zaginanie nadkoli przyspieszyloby korozję bo jednak łamiesz też lakier. Więc temat odpada na dzień dobry.
Mi lakiernik zabił nadkola.. i trzymają się 3 sezon bez korozji
Znalazłem kiedyś w necie protege'a.. to raczej ta sama konstrukcja co Twoja BJ: https://www.flickr.com/photos/128298858 ... 074045142/
Wyszperałem też specyfikacje tego setup'u:
JapanRacing JR-15 wheels, 8J ET35 front & 9J ET25 rear; bolted with JapanRacing hardened steel lug nuts; stretch on 215/40 Dunlop SP Sportmaxx tyres.
TA Technix coilovers.
Pytanie..jak on to zmieścił?
- Od: 15 gru 2013, 21:33
- Posty: 244
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mazda 323 BG B3 / LOWERED BG
Szerokość i et kozackie ;D przypuszczam, że siedzi na gwincie więc nie musi się martwić o to, że mu felga i guma przytrze o nadkole ;D
Ja natomiast w czwartek jadę do wulkanizacja założyć gumy i wyciągnąć plastikowe nadkola, mam nadzieję że uda się ogarnąć temat bez negatywu
Ja natomiast w czwartek jadę do wulkanizacja założyć gumy i wyciągnąć plastikowe nadkola, mam nadzieję że uda się ogarnąć temat bez negatywu
- Od: 6 paź 2013, 21:17
- Posty: 148 (1/2)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ '02 ZM-DE+LPG naGwintowana – By Dwojas
Zalej podłużnice i będzie ideał 

- Od: 14 lut 2010, 22:32
- Posty: 2995 (13/28)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE KL sedan 93r.
Mazda 626 GE KL liftback 96r.
była
Mazda 323F BG
MX-6 2.5 V6 KL
Po prostu przednie nadkola są większe
Usiadł równo wg mnie 
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości