Centralny zamek – problem z tylnymi drzwiami
kolego cytrynu, a jak otworzyłeś stary siłownik? Ja mam stary po poprzednim właścicielu bo wymieniał w prawych drzwiach, lewe zostały już na mojej głowie i nie działają do dziś (tzn. muszę otwierać ręcznie). Poświęciłem stary siłownik z prawych drzwi na naukę naprawy, jednak obudowa wydaje się wręcz zgrzana a nie sklejona. obudowa mi popękała przy rozbiórce.
Witam
Mam podobny problem na razie z jednymi drzwiami.Jakiś czas temu szukałem i znalazłem to http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... eplacement.
Mam nadzieje,że nie dostane za wrzucanie linka:)
Marcintor tak trzeba rozciąć najlepiej użyć dremel'a z tarczą.W temacie jest również opisnae różnice pomiędzy siłownikami hondy a mazdy ,na pewno mają te same silniczki.Reszta w poście.
Mam podobny problem na razie z jednymi drzwiami.Jakiś czas temu szukałem i znalazłem to http://www.mazdas247.com/forum/showthre ... eplacement.
Mam nadzieje,że nie dostane za wrzucanie linka:)
Marcintor tak trzeba rozciąć najlepiej użyć dremel'a z tarczą.W temacie jest również opisnae różnice pomiędzy siłownikami hondy a mazdy ,na pewno mają te same silniczki.Reszta w poście.
Stary siłownik jak i ten nowy udalo mi sie otworzyc w ten sam sposob – płaskim małym śrubokręt i młotkiem delikatnie wbilem się w łączenie obudowy na przeciwko gniazdek na przewody. Mogę zrobić zdjęcie rozebranego słownika od hondy – ale dopiero jak wrócę do domu i dostane się do komputera.
Tylko poco dłubać i otwierać te siłowniki jak można przełożyć końcówkę i wszystko pasuje (ja tak zrobiłem)
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=393&t=124730&p=2908472#p2908472
http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=393&t=124730&p=2908472#p2908472
Witam
Jestem po wymianie siłowników made in China. Sama wymiana nie jest skomplikowana. Podobnie jak kolega sandmanpl nie rozbierałem siłowników wymieniłem jedynie ramiona. Jest z tym trochę zabawy
Ale dla tych kilku stówek w kieszeni to się opłaca 
Jestem po wymianie siłowników made in China. Sama wymiana nie jest skomplikowana. Podobnie jak kolega sandmanpl nie rozbierałem siłowników wymieniłem jedynie ramiona. Jest z tym trochę zabawy

Witam.
Także miałem problem z blokowaniem tylnych dżwi przesuwnych, czasami centralny zamek działał a czasami nie. Najpierw rozebrałem i przesmarowałem lekkim smarem ale efekt trwał zaledwie 2 dni.
Na allegro silniczka od centralnego nie znalazłem a cena z ASO bardzo mi nie odpowiadała.
Wpadłem na prosty sposób i zamontowałem uniwersalne siłowniki zostawiając oryginalny siłownik i przewody od czujnika położenia, przewody od silniczka podłączyłem do nowego siłownika.
Wygiołem drucik by nie zawadzał o linki i zaczepiłem w otworze wywierconym w metalowej dźwigni.
Koszt 1 siłownika to 10 zł i około godzina zabawy. Działa rewelacyjnie
!!
Na zdjęciach pokazałem jak to wygląda.
Także miałem problem z blokowaniem tylnych dżwi przesuwnych, czasami centralny zamek działał a czasami nie. Najpierw rozebrałem i przesmarowałem lekkim smarem ale efekt trwał zaledwie 2 dni.
Na allegro silniczka od centralnego nie znalazłem a cena z ASO bardzo mi nie odpowiadała.
Wpadłem na prosty sposób i zamontowałem uniwersalne siłowniki zostawiając oryginalny siłownik i przewody od czujnika położenia, przewody od silniczka podłączyłem do nowego siłownika.
Wygiołem drucik by nie zawadzał o linki i zaczepiłem w otworze wywierconym w metalowej dźwigni.
Koszt 1 siłownika to 10 zł i około godzina zabawy. Działa rewelacyjnie


Na zdjęciach pokazałem jak to wygląda.
- Od: 4 maja 2015, 19:58
- Posty: 6
- Skąd: Aleksandrów Łódzki
- Auto: Mazda 5 7osobowa
2.0 benzyna 2005r
Podłącze się do pytania
Ostatnio edytowano 8 cze 2015, 18:50 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zbędne cytowanie poprzedzającego postu
Powód: zbędne cytowanie poprzedzającego postu
Panowie jest filmik wstawiony przez Yard ' filmiki z warsztatu' tam pokazuje typ jak sie do tego zabrac. Ściągałem osobiscie i jest to bardzo proste chodz przy dwóch środkowych zatrzaskach trzeba użyć troche śiły
Na allegro są fajne zestawy do demontażu tapicerek samochodowych koszt 30zl
Dzięki cytronu.
Uzupełnię Twój opis, z którego skorzystałem. Ja kupiłem siłowniki tydzień temu na allegro:
http://allegro.pl/silownik-zamka-drzwi- ... 01782.html
Po otrzymaniu i porównaniu ze starym stwierdziłem, że różnią się tak na prawdę tylko wystającym "języczkiem". Skoro miałem wyciągnąć silniczek z nowego siłownika, spróbowałem najpierw odczepić ten "języczek", który wyglądał jakby był na stałe połączony z całością. No właśnie "wyglądał". Podważyłem śrubokrętem i zeskoczył z trzpienia (pękło tylko to zgrzanie do górze trzpienia, więc bez strat). Tak samo zrobiłem w starym i przykleiłem stary "języczek" do nowego siłownika. Wg mnie prostsze rozwiązanie. Nie trzeba męczyć się z całą obudową a też mamy całość nowiutką.
Jeszcze raz dzięki Cytronu!
Szczęśliwy użytkownik działających siłowników.
Dawid
Uzupełnię Twój opis, z którego skorzystałem. Ja kupiłem siłowniki tydzień temu na allegro:

Po otrzymaniu i porównaniu ze starym stwierdziłem, że różnią się tak na prawdę tylko wystającym "języczkiem". Skoro miałem wyciągnąć silniczek z nowego siłownika, spróbowałem najpierw odczepić ten "języczek", który wyglądał jakby był na stałe połączony z całością. No właśnie "wyglądał". Podważyłem śrubokrętem i zeskoczył z trzpienia (pękło tylko to zgrzanie do górze trzpienia, więc bez strat). Tak samo zrobiłem w starym i przykleiłem stary "języczek" do nowego siłownika. Wg mnie prostsze rozwiązanie. Nie trzeba męczyć się z całą obudową a też mamy całość nowiutką.
Jeszcze raz dzięki Cytronu!
Szczęśliwy użytkownik działających siłowników.
Dawid
Jestem po wymianie pierwszego siłownika-tak jak powyżej, zakupiony na platformie Allegro z Hondy Accord. Przełożyłem tylko ramię ze starego. Z początku wydawało się skomplikowane, w rzeczywistości bardzo proste. W starym siłowniku ściąłem nożem tapicerskim górę mocowania ramienia i podważeniu zeszło bardzo łatwo.. W nowym było trudniej, ramię było bardziej sklejone, ale ponieważ nie było mi do niczego potrzebne, bo i tak musiałem założyć ze starego, więc je przeciąłem z boku i po podważeniu także zeszło z trzpienia. Dla zainteresowanych mam fotki. Dzisiaj zamówiłem siłownik do drugich drzwi- aż głupio , że jeździłem 3 lata z uszkodzonymi siłownikami...
-
RAMEL
Zamówiłem podany silniczek z allegro od Hondy , i teraz tak dobrze zrozumiałem że najłatwiej jest odczepić to ramię różniące go od Mazdy i podmienić stary
?
Zakupiłem siłownik do hondy accord 2003 przód lewy. Oderwałem ramię od starego siłownika i zamontowałem do nowego siłownika. Zamontowałem nowy siłownik ze starym ramieniem do auta i wszystko śmiga tak jak tu na forum opisane. Trzeba tylko zwrócić uwagę, że za siłownik do Mazdy 5 drzwi przesuwane prawe, idzie siłownik od accorda lewy przód. Do lewych drzwi przesuwanych w Mazdzie 5, pasuje siłownik prawy przód z accorda. Znaczy na przemian są wymienne. Foto przedstawia stary wymontowany siłownik i ramie od accorda. Banalna robota jak dla mnie. Puściłem sobie video i zajęło mi to 5 minut dłużej niż na filmie. Po podmianie ramienia trzeba je punktowo przykleić. Zrobiłem to przed montażem na klej termiczny z pistoletu. Siłownik 29,90PLN plus przesyłka i przyjemność z własnoręcznie wykonanej naprawy ogromna. Wszystko wyglądało po rozkręceniu poważnie. Jednak skala trudności tej wymiany jest niewielka, a satysfakcja ogromna.
M5
M5
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości