Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Czyli minimum to 225/45. A jak to się ma do ewentualnej gleby? Na niektórych fotach widziałem, że na Eibachach 30/30 tył był minimalnie bardziej obniżony niż przód stąd mój pomysł na Vogtlandy 40/25 by tą różnicę trochę zniwelować ale też słyszałem głosy, że -40 na seryjnych amorach to jednak ciut za dużo. Ktoś mógłby doradzić jak to zrobić prawidłowo, żeby było dobrze?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Qropatfa napisał(a):Ktoś mógłby doradzić jak to zrobić prawidłowo, żeby było dobrze?
Najlepsza opcja będzie kupno markowego kit'u czyli amory sportowy plus sprężyna. Np. Vogtland jest do GG/GY Eibach'a też gdzieś widziałem
Vogtland + amortyzatory Bilstein B8. 

- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Mr_Bartek napisał(a):Vogtland + amortyzatory Bilstein B8.
Odnośnie tego zestawu zapraszam do mojego wątku bo też taką przymiarkę zamierzałem zrobić ale jest wiele negatywów o tym zestawie ze względu na -40 przód a -25 tył. Jest u mnie nawet link do całgo zestawu i to jest nawet u mnie na miejscu w Opolu.

Tylko tam nie jest napisane jakie są zastosowane amortyzatory. Przy obniżeniu zawsze lepiej założyć amortyzatory do tego przystosowane, jednak teoretycznie do -30mm jest tolerancja, co nie oznacza, że założenie B8 jest złym wyborem, gdyż właśnie one są do pary ze sprężynami obniżającymi. Teoretycznie B8 można nawet zastosować do zwykłych sprężyn, ale od tego są B6. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Można, oczywiście. Co nie oznacza, że nie może być lepiej. 
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
wilusjdm napisał(a):Niby zwykły amortyzator na jakiś czas wystarczy, sportowy jest bardziej zgrany ze sportową sprężyną i na pewno więcej pożyje
Najgorsze jest to ze jak przesadzimy z obnizeniem na zwykłych amortyzatorach to zmieni sie skok tłoczyska pare lepszych dołków dobije i po nim
Tak myślę i myślę i wymyśliłem coś takiego na wiosnę:
Dezent TD 18x7,5 ET50
Zawieszenie VOGTLAND
http://vogtland-polska.pl/?mazda-6-typ- ... -hatchback
Moje pytanie jest takie: czy z takimi parametrami felgi przy profilu opony 45 i przy takim zawieszeniu koło schowa się i nie będzie obcierało o nadkole?
Dezent TD 18x7,5 ET50
Zawieszenie VOGTLAND
http://vogtland-polska.pl/?mazda-6-typ- ... -hatchback
Moje pytanie jest takie: czy z takimi parametrami felgi przy profilu opony 45 i przy takim zawieszeniu koło schowa się i nie będzie obcierało o nadkole?
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Przy tym zawieszeniu wątpliwe, że koło schowa się w nadkolu. Za mało obniża, spokojnie można wrzucić felgę 8J i też nie będzie problemu. Jeśli planujesz obniżyć auto jeszcze niżej to tylko gwint, bądź sprężyny przy najmniej 6/6 (ale nie wiem czy takie są w ofercie) wtedy delikatnie mogłoby się schować w nadkole.
Chodziło mi czy koło przy obciążeniu nie będzie obcierało o rant nadkola (nie będzie wystawało poza obrys auta) 
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Tak jak pisałem wyżej, za mało obniża to zawieszenie także nie bój nie będzie obcierać, chyba że bagażnik załadujesz po dach i będziesz śmigał po dziurawych drogach 
Jako że dziś dzień zakochanych zawiozłem moją Walentynkę do dermatologa celem usunięcia widocznych poniżej pryszczy
pod koniec następnego tygodnia powinna wrócić. Tym samym zaczynam dopieszczanie mojej kochanicy na wiosnę (optycznie a może i coś mechanicznie
)
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
jak ja miałem problemy z nadkolami to znajomy lakiernik powiedział mi jedno:"możesz bawić się w szpachle i zaprawki, ale po miesiącu znów rude będzie wyłaziło", tak więc lepiej zrobić raz a porządnie, niż ciągle się bawić 
Chciałbym jeszcze rozwiać wszelkie wątpliwości i poznać opinie od użytkowników, którzy mają felunek z ReXa i kapcie 225/45 czy konieczne jest rolowanie nadkoli przy, powiedzmy, 2 osobach z tyłu (oczywiście przy ori zawieszeniu)? Bo przy pustym stanie raczej nie trzeba. Już pomału czuję wiosnę i mam na nie straszną ochotę ale chcę mieć pewność, że nie będzie majstrowania przy nadkolach. Moje obawy dotyczą tylko średniego załadunku.
- Od: 6 sty 2014, 20:08
- Posty: 116 (0/1)
- Skąd: RPZ
- Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości