Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Qropatfa » 23 sty 2015, 18:58

Czyli minimum to 225/45. A jak to się ma do ewentualnej gleby? Na niektórych fotach widziałem, że na Eibachach 30/30 tył był minimalnie bardziej obniżony niż przód stąd mój pomysł na Vogtlandy 40/25 by tą różnicę trochę zniwelować ale też słyszałem głosy, że -40 na seryjnych amorach to jednak ciut za dużo. Ktoś mógłby doradzić jak to zrobić prawidłowo, żeby było dobrze?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez david201 » 23 sty 2015, 22:04

Siemka w tym samym najładniejszym kolorze mam,to już druga w RPZ. Kolega kurys też ten sam kolor ma tylko GY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 18:20
Posty: 55 (11/1)
Skąd: Kraków ,Leżajsk
Auto: Mazda6(07) diesel,143

Postprzez wilusjdm » 23 sty 2015, 23:58

Qropatfa napisał(a):Ktoś mógłby doradzić jak to zrobić prawidłowo, żeby było dobrze?

Najlepsza opcja będzie kupno markowego kit'u czyli amory sportowy plus sprężyna. Np. Vogtland jest do GG/GY Eibach'a też gdzieś widziałem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Mr_Bartek » 24 sty 2015, 00:11

Vogtland + amortyzatory Bilstein B8. <spoko>
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez MIRAS M6 » 24 sty 2015, 03:20

Mr_Bartek napisał(a):Vogtland + amortyzatory Bilstein B8. <spoko>

Odnośnie tego zestawu zapraszam do mojego wątku bo też taką przymiarkę zamierzałem zrobić ale jest wiele negatywów o tym zestawie ze względu na -40 przód a -25 tył. Jest u mnie nawet link do całgo zestawu i to jest nawet u mnie na miejscu w Opolu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Mr_Bartek » 24 sty 2015, 03:55

Tylko tam nie jest napisane jakie są zastosowane amortyzatory. Przy obniżeniu zawsze lepiej założyć amortyzatory do tego przystosowane, jednak teoretycznie do -30mm jest tolerancja, co nie oznacza, że założenie B8 jest złym wyborem, gdyż właśnie one są do pary ze sprężynami obniżającymi. Teoretycznie B8 można nawet zastosować do zwykłych sprężyn, ale od tego są B6. ;)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez matthies » 24 sty 2015, 12:33

do-30 spoko można na seryjnym amorku latać.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Mr_Bartek » 24 sty 2015, 14:34

Można, oczywiście. Co nie oznacza, że nie może być lepiej. :)
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez wilusjdm » 24 sty 2015, 18:03

Niby zwykły amortyzator na jakiś czas wystarczy, sportowy jest bardziej zgrany ze sportową sprężyną i na pewno więcej pożyje :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez sheller80 » 24 sty 2015, 19:32

wilusjdm napisał(a):Niby zwykły amortyzator na jakiś czas wystarczy, sportowy jest bardziej zgrany ze sportową sprężyną i na pewno więcej pożyje :D


Najgorsze jest to ze jak przesadzimy z obnizeniem na zwykłych amortyzatorach to zmieni sie skok tłoczyska pare lepszych dołków dobije i po nim :( :(
Forumowicz
 
Od: 26 lut 2014, 12:59
Posty: 266 (0/3)
Skąd: Łańcut / Podkarpacie
Auto: Mazda 6 GY 2006r RF7J

Postprzez Qropatfa » 1 lut 2015, 23:40

Tak myślę i myślę i wymyśliłem coś takiego na wiosnę:

Dezent TD 18x7,5 ET50

DEZENT TD.jpg


Zawieszenie VOGTLAND

http://vogtland-polska.pl/?mazda-6-typ- ... -hatchback

Moje pytanie jest takie: czy z takimi parametrami felgi przy profilu opony 45 i przy takim zawieszeniu koło schowa się i nie będzie obcierało o nadkole?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez wilusjdm » 2 lut 2015, 10:51

Przy tym zawieszeniu wątpliwe, że koło schowa się w nadkolu. Za mało obniża, spokojnie można wrzucić felgę 8J i też nie będzie problemu. Jeśli planujesz obniżyć auto jeszcze niżej to tylko gwint, bądź sprężyny przy najmniej 6/6 (ale nie wiem czy takie są w ofercie) wtedy delikatnie mogłoby się schować w nadkole.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Qropatfa » 2 lut 2015, 11:01

Chodziło mi czy koło przy obciążeniu nie będzie obcierało o rant nadkola (nie będzie wystawało poza obrys auta) :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez wilusjdm » 3 lut 2015, 00:21

Tak jak pisałem wyżej, za mało obniża to zawieszenie także nie bój nie będzie obcierać, chyba że bagażnik załadujesz po dach i będziesz śmigał po dziurawych drogach :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Qropatfa » 14 lut 2015, 19:26

Jako że dziś dzień zakochanych zawiozłem moją Walentynkę do dermatologa celem usunięcia widocznych poniżej pryszczy :P pod koniec następnego tygodnia powinna wrócić. Tym samym zaczynam dopieszczanie mojej kochanicy na wiosnę (optycznie a może i coś mechanicznie :D )

DSCF0536.JPG
DSCF0537.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez dejneks » 14 lut 2015, 19:35

moja ma podobne pryszcze, jak to usunąć?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez makmarc » 14 lut 2015, 19:39

Lakiernik :)
makmarc
 

Postprzez dejneks » 15 lut 2015, 00:10

to że lakiernik to wiem ale bardziej mi chodziło czy wiąże się to z lakierowaniem całego elementu czy są inne sposoby?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 19 sty 2015, 08:53
Posty: 1037 (35/29)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda RX8 FUJIN

Postprzez rafałmazda » 15 lut 2015, 00:22

jak ja miałem problemy z nadkolami to znajomy lakiernik powiedział mi jedno:"możesz bawić się w szpachle i zaprawki, ale po miesiącu znów rude będzie wyłaziło", tak więc lepiej zrobić raz a porządnie, niż ciągle się bawić <oczko>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Qropatfa » 3 mar 2015, 21:27

Chciałbym jeszcze rozwiać wszelkie wątpliwości i poznać opinie od użytkowników, którzy mają felunek z ReXa i kapcie 225/45 czy konieczne jest rolowanie nadkoli przy, powiedzmy, 2 osobach z tyłu (oczywiście przy ori zawieszeniu)? Bo przy pustym stanie raczej nie trzeba. Już pomału czuję wiosnę i mam na nie straszną ochotę ale chcę mieć pewność, że nie będzie majstrowania przy nadkolach. Moje obawy dotyczą tylko średniego załadunku.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy