Mazda 323f BA KL '94 wściekła
na 400m nie ma potrzeby przekładać kół . Na zakręty  sama wymiana kół nie za duzo da bo zawias będzie ustawiony pod Keskina . Nie bedzie sie dobrze prowadzić na 16 w zakrętach
			
			
		Mam zamiar  ogólnie obniżyć auto o parę cm- w tym nie widzę problemu, natomiast przy pochylniu:   przód, chciałbym powiększyć na paręnaście minut w minusie od tych 1.5 juz ustawionych na koło a tył prawie na maksa możliwości fasolek,  czyli 5-6stopni i teraz co.. Przy konfiguracji, 2 stopnie negatywu na przód i -5 na tyl auto podczas jazdy na winklach może zachowywać się podsterownie przy tak dużej rozbieżność przód,tył? Czy co jeszcze może wystąpić niepożądanego ?
			
			
		Ja miałem z tyłu 4.5 i z przodu 2.5 na początku – na winkle super, ale na prostej auto już trochę myszkowało, teraz jest 3.5 i 1.5 i jest dużo lepiej 
Podstawa to jak najlepiej ustawiona zbieżność i nie powalenie geometrii.
			
			
		Podstawa to jak najlepiej ustawiona zbieżność i nie powalenie geometrii.
Ale pierwsze ustawienia miałeś robione przez fachowca czy samemu na oko?
			
			
		Ustawienia negatywow na oko i od razu pojechałem na zbieznosc  Potem skorzystałem z tego, że nie ustawili do końca prosto kiery i zrobili drugi raz zbieżność w ramach poprawki już na docelowych kątach
 Potem skorzystałem z tego, że nie ustawili do końca prosto kiery i zrobili drugi raz zbieżność w ramach poprawki już na docelowych kątach 
			
			
		Po obserwacjach dochodzę do wniosku, że na przodzie koła mogłyby mieć trochę większe ET, bo przy negatywie 1.5  i oponie 205/40 nie zejde tak nisko jak bym chciał oraz żeby koła nie tarły o nadkole a nie chciałbym nic grzebać z przodu wyginając wypychając, więc albo wrzucę węższą oponkę, albo zrobię większy negatyw.
			
			
		To jak nisko chcesz zejść z przodu? Tak żeby opona chowała się w nadkolu?  Koło nie obciera przy skręcie? Możesz skręcać w pełnym zakresie? Wrzuć może jakieś zdjęcia jak to wygląda.
Czy zmiana opony z 205 na 195 pomoże rozwiązać problem z przodu? To tylko 5mm różnicy z jednej strony.
Z tyłu mocno obciera przy feldze 8.5" i ET 30 ? Czy samo zagięcie rantów załatwi sprawę czy trzeba dodatkowo wypychać nadkola?
			
			
		Czy zmiana opony z 205 na 195 pomoże rozwiązać problem z przodu? To tylko 5mm różnicy z jednej strony.
Z tyłu mocno obciera przy feldze 8.5" i ET 30 ? Czy samo zagięcie rantów załatwi sprawę czy trzeba dodatkowo wypychać nadkola?
 
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
Generalnie chciałbym zejść tak, aby 1.5 cm rantu felgi do nadkola było, w sumie oponę schować tak samo z tyłu tylko większy minus plus dystans i zaginanie rantu nadkola w zupełności styknie. Podczas skręcania nic mi nie haczy, z tyłu również zwłaszcza teraz przy maksymalnym minusie  
 
A i helper pójdą dada bo jednak przód również złamię by nie było dużego kontrastu
			
			
		A i helper pójdą dada bo jednak przód również złamię by nie było dużego kontrastu
 
- Od: 15 kwi 2008, 09:31
- Posty: 3498 (5/27)
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6  GH Kombi 2.2D  '11 
 Subaru Impreza GT@STI++ '00
 Peugeot 206SW 1.4 HDI '06
 Była
 Mazda 323F BA KL-ZE `95
 Mazda 6 GY L3-VE `06
Tak mniej więcej
			
			
		Extra fele. Ile za takowe płaciłeś ? 
			
			
		
 
- Od: 13 lis 2014, 17:35
- Posty: 29
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 Benz + LPG
Przód ma jeszcze trochę słaby spas, ale na razie może być  
 
Dzięki za miłe komenty a za koła dalem 1300PLN
  a za koła dalem 1300PLN
			
			
		Dzięki za miłe komenty
Nisko ją posadziłeś, dobrze się prezentuje  Nie masz problemów z poruszaniem się po naszych dziurawych drogach ?
 Nie masz problemów z poruszaniem się po naszych dziurawych drogach ?
Te Keskiny do złudzenia przypominają felgi MS-01 LM.
			
			
		Te Keskiny do złudzenia przypominają felgi MS-01 LM.
 
- Od: 31 gru 2011, 09:34
- Posty: 103
- Skąd: Lubin
- Auto: Mazda 323F BA 1.5 '98
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości













