MAZDA6 GY RF7J 2006r by SHELLER
Lepiej dołożyć i kupić z canem
poszukaj watku w zakladce gg/gy tam byla dyskusja odnosnie skosów
jesli ich nie obetniesz to nie bedzie to zrobione porzadnie i bedziesz oslepial! 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
makmarc napisał(a):Mr_Bartek napisał(a):Działają i przetwornice bez Canbus. U nas lampy nie są na szynie Canbus więc nie ma błędów.
Po lifcie nie działają.
Moje Vertexy Slim, które miałem wcześniej działały bez problemu, a na pewno Canbus nie były.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
xRafalx napisał(a):jesli ich nie obetniesz to nie bedzie to zrobione porzadnie i bedziesz oslepial!
A to czyli do tego trzeba rozklejać lampę

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
makmarc napisał(a):Mr_Bartek napisał(a):
Działają i przetwornice bez Canbus. U nas lampy nie są na szynie Canbus więc nie ma błędów.
makmarc napisał(a):Po lifcie nie działają.
Ja kupiłem przetwornice z canbus,bo nie zakłócają np: cb radia.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
danmazda napisał(a):A to czyli do tego trzeba rozklejać lampę
nic nie rozklejasz nic nie przestawiasz nikogo nie bedzie oslepialo i przeglady przejdzie. pozdrawiam i montuj
-
WisniaUs
Wisniaus napisał(a):danmazda napisał(a):A to czyli do tego trzeba rozklejać lampę
nic nie rozklejasz nic nie przestawiasz nikogo nie bedzie oslepialo i przeglady przejdzie. pozdrawiam i montuj[/quote
Też tak sądzę niewiem czemu się tak uwzieli na te skosy ale może jutro to potwierdzenie ..
sheller80 napisał(a):nic nie rozklejasz nic nie przestawiasz nikogo nie bedzie oslepialo i przeglady przejdzie. pozdrawiam i montuj[/quote
Też tak sądzę niewiem czemu się tak uwzieli na te skosy ale może jutro to potwierdzenie ..
Poczekam jednak z tym tematem do wiosny, nie będę pod blokiem wykręcał lamp
A chce zrobić tak jak Ty masz u siebie, a w taką pogodę bez garażu to robota na wariata.
Tak na marginesie, zastanawiałem się na takim zestawem.
http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-4 ... adron.html

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
@all – polecam przeczytać ten post: viewtopic.php?p=2949672#p2949672 a potem post CLAU od razu po moim.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
danmazda napisał(a):Tak na marginesie, zastanawiałem się na takim zestawem.
http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-4 ... adron.html
Ja mam dokładnie ten zestaw tylko troche taniej bo za 180 zł.Ja jestem naprawdę zadowolony.
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Kurde cały zestaw jest tańszy niż jeden oryginalny palnik do xenona
-
Tomek grupa rozwoju forum
- Od: 11 kwi 2008, 15:18
- Posty: 1813 (55/50)
- Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
- Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998
Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau
była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG
Skosy musisz obciąć bo masz całkiem inną linię odcięcia światła i musisz przeprowadzić taką modyfikację, aby to świeciło jak bóg przykazał i nikogo nie oślepiało
Przeczytajcie link od Mr_Bartka to zrozumiecie dlaczego bo widać to gołym okiem jaka jest różnica 
Co do rysunku, który dodałem jak widać wszystko chyba jak na dłoni, że przysłona w lampie z żarówką a ksenonem jest inna
Na przykładzie z prawej strony zaznaczyłem skosy szarymi kółkami, je trzeba obniżyć, tzn: skos w lewej lampie niwelujemy prawie na 0 aby linia była prawie prosta, a skos w prawej lampie obniżamy mniej więcej na pół odległości którą mamy teraz 
No ksenony są tanie, kpl taki za około 200zł to już poświeci
I najlepiej kupić przetwornicę 55W.
Jeśli nie chcesz przytwierdzać przetwornic od spodu lampy to nie musisz wyjmować lamp
Montaż samych ksenonów to godzina roboty z uszczelnieniem wszystkiego, bez przykręcania przetwornic
A zestaw dobry wybrałeś i sam bym go zakupił. Żarówki 4300K lub 5000K nie więcej, ale skłaniał bym się ku 5000K.
Co do rysunku, który dodałem jak widać wszystko chyba jak na dłoni, że przysłona w lampie z żarówką a ksenonem jest inna
Yoki napisał(a):Kurde cały zestaw jest tańszy niż jeden oryginalny palnik do xenona
No ksenony są tanie, kpl taki za około 200zł to już poświeci
danmazda napisał(a):Poczekam jednak z tym tematem do wiosny, nie będę pod blokiem wykręcał lamp![]()
A chce zrobić tak jak Ty masz u siebie, a w taką pogodę bez garażu to robota na wariata.
Tak na marginesie, zastanawiałem się na takim zestawem.
http://www.sklep.hadron.pl/product-pl-4 ... adron.html
Jeśli nie chcesz przytwierdzać przetwornic od spodu lampy to nie musisz wyjmować lamp
A zestaw dobry wybrałeś i sam bym go zakupił. Żarówki 4300K lub 5000K nie więcej, ale skłaniał bym się ku 5000K.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
sheller80 napisał(a):Też tak sądzę niewiem czemu się tak uwzieli na te skosy ale może jutro to potwierdzenie ..
A no dlatego, że w Polsce prócz prostych odcinków występują też łuki poziome na drogach. Jeśli zdarzyło CI sie kiedyś jechać w nocy drogą krajową, to zapewne zauważyłeś przy pokonywaniu łuku w prawą stronę ,że jest sie oślepianym od auta z nad przeciwka mimo, że posiadają lampy halogenowe. Osobiście podczas deszczu dla mnie jest to bardzo duży dyskomfort i pewnie wiele osób sie ze mną zgodzi. No to teraz wyobraź sobie co sie dzieje kiedy dostaniesz dwa razy mocniejsza wiązką światła po oczach.. Mam nadzieje, że teraz łatwiej to zrozumiesz, nie jesteś sam na drodze
Ale w Polsce obowiązują światła asymetryczne i skosy muszą być!!
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Jeździłem paroma autami z fabrycznymi xenonami, i nigdy w żadnym nie było takich skosów.
Dokładnie było tak jak na załączonym pierwszym obrazku przez xRafalx
Przeczytałem link dodany przez Mr_Bartek , i doszedłem do wniosku że zakładając xenony trzeba zlikwidować skosy by nie oślepiać innych użytkowników drogi.
Teraz trochę się pogubiłem i nie wiem, czy da się zlikwidować te skosy bez wyciągania soczewki?
Dokładnie było tak jak na załączonym pierwszym obrazku przez xRafalx
Przeczytałem link dodany przez Mr_Bartek , i doszedłem do wniosku że zakładając xenony trzeba zlikwidować skosy by nie oślepiać innych użytkowników drogi.
Teraz trochę się pogubiłem i nie wiem, czy da się zlikwidować te skosy bez wyciągania soczewki?

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
danmazda – zależy. Bez wyjmowania lamp możesz całkowicie zniwelować lub pomniejszyć kąty (sposób WisniaUS) jednak wtedy albo nie będzie ich całkiem, albo będą pod złym kątem jednak nadal nie będą obcięte tak jak powinny. Aby to zrobić poprawnie musisz dorobić blaszkę, która by poprawnie odcinała wiązkę światła.
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Przerabialiśmy niedawno ten temat w innym wątki,nie pamiętam u kogo to było,ale skosy muszą być na ksenon takie jak na pierwszym zdjęciu-zgadza się,ale na lampach nie przeznaczonych do ksenonów nie da się takich skosów zrobić,można tylko tą linię całkiem wyprostować przesuwając przesłonę (da się to zrobić nie wyciągając lamp z auta.W załączniku zaznaczyłem w którym miejscu znajduje się dzyngiel który trzeba przesunąć.Ale jak przesuniemy przesłonę i linia odcięcia będzie prosta światłą będą nielegalne w Polsce,bo nie będą asymetryczne.Jeszcze raz powtarzam nie da się zrobić odcięcia takiego jak powinno być w xenonach.
Dopisano 9 sty 2015, 20:06:
Dokładnie,uprzedziłeś mnie
Dopisano 9 sty 2015, 20:06:
Mr_Bartek napisał(a):danmazda – zależy. Bez wyjmowania lamp możesz całkowicie zniwelować lub pomniejszyć kąty (sposób WisniaUS) jednak wtedy albo nie będzie ich całkiem, albo będą pod złym kątem jednak nadal nie będą obcięte tak jak powinny. Aby to zrobić poprawnie musisz dorobić blaszkę, która by poprawnie odcinała wiązkę światła.
Dokładnie,uprzedziłeś mnie
- Od: 9 lut 2013, 16:12
- Posty: 624 (0/1)
- Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)
Ja wcale nie napisałem, że jeśli tak ustawi to będzie miał dobrze. To ustawienie spowoduje tylko to, że nie będzie oślepiał innych użytkowników drogi. Aby zniwelować skosy nie trzeba wyciągać lamp, wystarczy długi śrubokręt
Aby osiągnąć efekt jak ma fabryczny ksenon trzeba dokleić blaszkę lub kupić przysłony od ksenonu 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
xRafalx napisał(a):Aby osiągnąć efekt jak ma fabryczny ksenon trzeba dokleić blaszkę lub kupić przysłony od ksenonu
Albo kupić bi-xenony

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Temat oświetlenia uważam za zamkniety każdy zrobi jak chce i mu się podoba
potrzebuje teraz doradzenia w innej materii tj.układ wydechowych .Zamowilem podwojnyb wydech czyli dwa tlumiki i trojnik od wersji benzynowej .Jakie koncowki zamontować żeby mialo to rece i nogi
puścić pod zderzakiem czy wycinać



Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości