genewa napisał(a):A jeśli po czyszczeniu to możesz mieć lewe powietrze. Uszczelkę kartonową trzeba było najpierw nawilżyć olejem silnikowym.
Zaszalałem i zamówiłem oryginalną uszczelkę przepustnica-kolektor, co będę na kartonie jeździł
Koszt – o dziwo – tylko 15zł – więc jak ktoś ma zamiar dopiero czyścić, to może niech sobie wcześniej taką kupi. Nie majątek, a objedzie sie bez zabawy w docinanie prowizorki. Przy okazji jej wymiany (uszczelak będzie po świetach) wzmocnię uszczelnienie miksera do przspustnicy i zobaczę czy pomogło.
Obecnie dolega mi jedynie to, że obroty potrafią się zatrzymać na około 1200 i opadają albo zaraz (czyli ok), albo po dłuższej chwili lub bardzo długiej chwili
Co decyduje (sygnały z jakich czujników) o tym, ze obroty opadają z tego 1200 do 800?
Bo rozumię, że przepustnica sie zamyka, krancówka daje sygnał, bypass otwiera się na tyle, żeby było 1200 (ciepły silnik), a po chwili obniża na 800, ale od czego ta chwila zalezy?