MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91' RENOWACJA, Żółte tabilce
dobra robota, ale z tymi uszczelkami to chyba trochę przyoszczędziłeś i obawiam się że nie będą trzymać. Zawory też nowe czy po oczyszczeniu?
Tak czy siak fajnie się zapowiada.
Tak czy siak fajnie się zapowiada.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Ale wariat:D postepy mega ;d
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Podoba mi się
Czekam na kolejne foty 

- Od: 9 maja 2011, 15:04
- Posty: 807
- Skąd: Cieszyn
- Auto: 3 BK 2.0 150km '06
MR2 SW20 '92
WRX STI '11
tekkenfan napisał(a):dobra robota, ale z tymi uszczelkami to chyba trochę przyoszczędziłeś i obawiam się że nie będą trzymać. Zawory też nowe czy po oczyszczeniu?
Tak czy siak fajnie się zapowiada.
Co do uszczelek to zestawy są na prawdę fajne i z dobrego materiału, nawet semeringi nie są gumowe tylko sylikonowe. mam nadzieje że nie bedzie z nimi problemu. Ogólnie to niema zbyt dużego wyboru a w serwisie krzyczą takie ceny że głowa boli. Co do zaworów wszystkie są nowe (made in japan)
Dopisano 21 lut 2014, 00:52:
djakob napisał(a):Podoba mi sięCzekam na kolejne foty
djakob dzięki za dokładki troszke się nad nimi popracuje i będzie git
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Do większości to pewnie się nadadzą ale już pod głowicę bałbym się dać takiego cudaka. Jak nie ori to trzeba było dać Elringa (ok 100 pln), pod pokrywę jednak tylko Ori. Reszta nie wiedzieć czemu po krótkim czasie zaczyna przeciekać.

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Zaraz po zakupie zakładałem uszczelke pod pokrywe Elringa g...no totalne, firma jest dobra ale nie do japończyków poza tym jak w tym silniku raz sciągniesz pokrywe to uszczelka i tak do wywalenia taka złośliwość rzeczy martwych
Z resztą podstawową sprawą żeby uszczelka trzymała to dobrze przygotować powierzchnię. Komplet szczelek do samej głowicy kosztował prawie 400zł tak więc najtańsze nie były
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Dlatego napisałem ze pod pokrywę tylko ori.
O erlingu pisałem w kontekście głowicy. Wg mnie jak po taniości to elring, a jak nie oszczędzamy to ori.
No ale każdy robi jak chce. Ja tylko piszę to co wiem
O erlingu pisałem w kontekście głowicy. Wg mnie jak po taniości to elring, a jak nie oszczędzamy to ori.
No ale każdy robi jak chce. Ja tylko piszę to co wiem

- Od: 23 wrz 2005, 14:02
- Posty: 2396 (1/19)
- Skąd: Gdynia
- Auto: Burbo Astina
Insane Y60
Wał już wyszlifowany korbowody dopasowane, pompa olejowa przeglądnięta pod kątem wypracowania, jest w stanie idealnym więc zostało wyczyścić zalać olejem i poskładać 
No i nadszedł czas na montaż mam troche mniej fotek niż myślałem
jednak jak się robi to sie nie myśli o robieniu zdjęć ale jakoś poradzimy 
Jako że wał już zamontowany następny krok to tłoki (dla zainteresowanych koszt szlifowania wału to 300zł a cylindrów 280zł)
Śróby do głowicy oczywiście też poszły nowe
No i nadszedł czas na montaż mam troche mniej fotek niż myślałem
Jako że wał już zamontowany następny krok to tłoki (dla zainteresowanych koszt szlifowania wału to 300zł a cylindrów 280zł)
Śróby do głowicy oczywiście też poszły nowe
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Oby tak dalej
Widać, że fach w ręku jest 
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Wszystko lsni;)
Kiedy ostatni raz po prostu wstałeś i poszedłeś na przejażdżkę ? Bez celu, bez przyczyny, po prostu pojeździć ? To jest genialne. Żadnych telefonów, żadnych dzieci, żadnych przerw. Tylko ja w mojej metalowej puszce. To czas na przemyślenia. To czas aby odstawić pracę na bok – Jeremy Clarkson
- Od: 1 maja 2013, 12:36
- Posty: 1903 (1/0)
- Skąd: Lublin
- Auto: Toyota Celica 1,8 '00
Było:Mazda MX-6 2.5 V6 96
Dzisiaj kilka fotek i słów odnośnie głowicy. Powierzchnia została minimalnie przeszlifowana 0,2mm żeby zachować się w normie ( minimalna wysokość głowicy ma wynosić między 133,8-134mm) tak więc wszystko musi być wykonane dość dokładnie. Na obecną chwilę ma 133.9. Prowadnice zaworowe zostały wymienione na nowe co nie jest proste gdyż fabrycznie są montowane na gorąco i taką samą procedurę trzeba było zachować. Gniazda zaworowe zostały lekutko przyszlifowane gdzyż nowa prowadnica to i nowa oś zaworu. Następnie wszystkie zawory zostały przypisane do swoich dniazd i ręcznie dotarte pastą do zaworów żeby leżały idealnie.
- Od: 14 kwi 2013, 00:57
- Posty: 80
- Skąd: Krosno
- Auto: MAZDA 323F BG GT 1.8 DOHC 91'
Kawał dobrej roboty zrobiłeś
. A nie myślałeś o do prężeniu, jak już masz wszystko nowe
zebrać 0,5mm
z głowicy i kanały obrobić




Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości