Mazda6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej – SPRZEDANA
Czego nie ma, a powinna
– Szyberdach
– "Pełne" WEBASTO
– Czujnik parkowania ( dodana kamerka cofania z LCD w lusterku )
– Składane lusterka z kierunkowskazami
– Autoalarm
Czego nie ma i mieć nie musi
– skórzana tapicerka (żona nie chciała )
– nawigacja oryginalna ( wolę przenośną większe możliwości)
– lusterko monochrom ( mam przyciemniane szyby )
– sterowany elektrycznie fotel kierowcy
Przy zakupie miała też
– przyciemniane szyby by HAUDESIGN
– pomalowane na srebrno zaciski hamulców
Koła
LATO HANKOOK VENTUS 12evo 215/45R17 "śnieżynki" z M3 Kintaro )
ZIMA HANKOOK WINTER I*CEPT RS2 205/55R16 "SERYJNE " z M6 )
Reszta wyposażenia fabrycznego jak w innych Magdalenach
(w razie konieczności wypisze )
15.X.2013
Zakup samochodu z przebiegiem +144tyś.
Sprowadzony z Niemiec.
Standardową gadkę sprzedawcy udało się zweryfikować pozytywnie,
więc po dwukrotnych oględzinach i wizytach w warsztatach. KUPIONA
16.X.2013
Pierwsza rejestracja w kraju i przegląd, kolejne oględziny ze znajomym diagnostą
i potwierdzenie że jest OK
25.X.2013
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF i sprawdzanie "SMOKA" wszystko OK
Wymiana filtrów na KNECHTA (paliwo-KC83+powietrze-LX936+olej-OC205)
przy przebiegu ~145 tyś ( własnymi rencami )
7.XI.2013
Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami i pod rozdzielaczami
Regulacja zaworów
przy przebiegu ~145 tyś ( Serwis Bosch Żywiec )
26.X.2013
Wymiana wycieraczek na ALCA Super Flat
28.XI.2013
Wymiana oleju w skrzyni biegów na CASTROL 75w90 Syntrans Transaxle ( TAF-X )
przy przebiegu ~145 tyś ( własnymi rencami )
19.XII.2013
Wymiana akumulatora na BOSCH SILVER S4 95 AH 830 A
2.I.2014
Wizyta w ASO Bielsko Biała:
– Wypalanie DPF
– Kasowanie inspekcji olejowej
– Kalibracja wtryskiwaczy
8.III.2014
– wymiana filtra kabinowego na węglowy (KNECHT LAK158)
– wymiana kół na zestaw letni
Wiosna.2014
– walka z klimatyzacją
– pełen serwis klimy ( nabijanie ,odgrzybianie )
25.VIII.2014
– wymiana tylnych tarczy i klocków na TEXTAR
(wcześniejsze były jeszcze spoko, ale nierówno się ścierały )
8.XI.2014
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF
Wymiana filtrów na KNECHTA (powietrze-LX936+olej-OC205)
przy przebiegu ~158 tyś ( własnymi rencami )
10.XI.2014
Wymiana filtra paliwa KNECHT KC83
przy przebiegu ~158 tyś ( własnymi rencami )
10.VI.2015
Wymiana wycieraczek na OXIMO AERO
25.VII.2015
WYCINKA DPF w RS-Tuning
29.VII.2015
Wymiana TURBOsprężarki
Wymiana łożyka koła LP ( KANACO H12048 (84/45/45) )
23.X.2015
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF
Wymiana filtra na KNECHTA (olej-OC205)
przy przebiegu ~168 tyś ( własnymi rencami )
23.XII.2015
Wymiana filtrów paliwa i powietrza na KNECHTA (paliwo-KC83+powietrze-LX936)
przy przebiegu ~170 tyś ( własnymi rencami )
28.XII.2015
Konserwacja podwozia i profili zamkniętych
05.VI.2016
Wymiana wydechu na podwójny modyfikowany optycznie i "dzwiękowo"
Firmy FATEX
Wymiana piór wycieraczek
23.IX.2016
180tyś GRUBY SERWIS
Wymiana kompletnego rozrządu na ORY MAZDA z mazdparts
Wymiana paska alternatora
Wymiana podkładek pod wtryskiwaczami i rozdzielaczami ( dali gratis to wymieniłem ponownie )
Czyszczenie EGR
Czyszczenie Przepustnicy
Sprawdzenie smoka ( po 3latach czyściutki )
Wymiana kompletu filtrów na KNECHT
Wymiana oleum na MAZDA ULTRA DPF
11.X.2016
Wymiana klocków hamulcowych przód na TEXTARa ( blaszki i sprężynki też nowe )
31.I.2017
Wymiana żarników w Xeonach na D2s BOSMA 6000K
20.V.2017
Wymiana jednego z przewodów klimatyzacji i pełny serwis tej że
28.VII.2017
Wymiana klocków hamulcowych TYŁ na TEXTARa ( blaszki i sprężynki też nowe )
24.XI.2017
Wymiana oleju na MAZDA ULTRA DPF
Wymiana filtrów na KNECHTA (powietrze-LX936+olej-OC205)
przy przebiegu ~193 tyś ( własnymi rencami )
26.III.2018
STŁUCZKA
Ucierpiały na szczęście zderzaki i klapa tył
23.V.2018
Pełny serwis KLIMY
X.2013
– wymiana postojówek na LED (biały zimny)
– wymiana drogowych na blue xeon
– montaż "zmieniarki" xCarLink (udało się bez demontażu konsoli)
XI.2013
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED (biały zimny)
– wymiana oświetlenia tablicy na LED (biały zimny)
– montaż oświetlenia powitalnego LED (biały zimny)
– montaż dodatkowego oświetlenia bagażnika LED(biały zimny)
– dywaniki piankowe ( jak na razie OK )
– dodanie LED (czerwone) do 3 światła STOP ( wyszło średnio do poprawy)
– montaż świateł do jazdy dziennej NSSC 702 HP wklejenie na stałe w środek zaślepek w zderzaku, wygląda estetycznie jak oryginał, ale świeci trochę na boki
NSSC 702 HP w GEJSZY
– dodanie trójnika z gniazdami USB do schowka na podszybiu( rozkładanie konsoli )
– montaż nakładek ALU na pedały ( prosto z salonu Mazdy )
NAKŁADKI ORY w GEJSZY
XII.2013
– montaż LED(czerwone) do obrysówek tylnych( wyszło fajnie, jednak nie udało się połączyć z automatem od "dziennych")
– dodanie dwóch pstrzyczków elektryczków dyskretnie głęboko tam gdzie bywa "OKO" od WEBASTO:
*jeden odłącza automat od dziennych ( świecą w automacie , bądź z mijania niezgodnie z przepisami)
*drugi załącza wyłącza obrysówki tylne
– woskowanie i pucowanie przez zimą ( trochę spóźnione, ale stał 12h w hangarze i wysechł)
– dodanie wiązki przewodów od skrzynki bezpiecznikowej pod maską do świateł tylnych
( przyszłościowo )
– końcówka tłumika ULTER NX10.8 prosto od producenta (prezent od Mikołaja)
– wymiana ŻARÓWECZKI w kokpicie, na MINI 12V 40mA, kapturek za duży ,12V a miała być 14V , ale świeci ładnie
III.2014
– przerobienie świateł tylnych na wersję US( mijania 4x, stop 3x, p.mgły 2x )
– PODSTOPNICA ( homemade prawie oryginał )
– doszukanie się funkcji domykania i otwierania szyb z pilota
IV.2014
– wytłumienie buzera od niezapiętych pasów
– gniazdo zapalniczki w bagażniku ( lodówka ew ładowanie usb dla pasażerów )
XI.2014
– wreszcie wymieniłem podkładki pod tablicę na klubowe
– montaż kamerki cofania z LCD w lusterku cofania
– dodanie "uszczelki" na podszybiu ( nic już nie trzeszczy na dziurach )
– wymiana żarówek od świateł cofania na mocne LED-y (biały zimny)
– wymiana żarówek w podświetleniu lusterek na LED-y (biały zimny)
– wymiana żarówek w kierunkowskazach przód na OSRAM DIADEM
– wymiana trzeciego stopu na COB MATRIX 2x6W (paski LEDowe)
GEJSZY PUPA po zmianach
XII.2014
– montaż lotki bez 3 stop
– mod loga mazdy tył
– malowanie na śliwkę chromów ( grill i loga)
GEJSZA NO CHROMe
II.2015
– niespodziewanie na pokład wpadł zestaw głośnomówiący JABRA DRIVE
III.2015
– Rozpórka kolor śliwka półmat + naklejka czarna Mazda6
– Pokrywa silnika śliwka półmat + naklejka JDM + naklejka Made in Japan ( krzaczkami )
– Podkładki FENDER WASHERS Fiolet
– Ramki świateł dziennych w kolor karoserii
– 2x Naklejki Gejsza ( Symbol pod migaczami)
– lakierowanie gałki zmiany biegów
– wymiana przycisków konsola radia ( na nie porysowane )
– dodatkowa ładowarka USB w podłokietniku
– poprawki lakiernicze jeszcze z czasów kupna ( drzwi LP i nadkole LT )
– zdjęcie listew z drzwi
– detailing lakieru i kloszy lamp
– wzmocnienie rozpórki ( teraz jest Mega )
– podświetlenia loga w Grillu ( działa jak oświetlenie powitalne )
GEJSZA POD MASKĄ
IV.2015
– przeprowadzenie przewodu AUX (schowek podszybie – Xcarlink)
– GLEBA na EIBACHACH -35 SIADŁO TROCHĘ BARDZIEJ<boje się>
– Wyklejenie maski i grodzi (taśma dekarska 300mm , kuna zrobiła mi przysługę)
– malowanie zacisków hamulcowych w szaro-srebrny młotkowy
– przydymienie kierunków
– znaczki w szczotkowany ciemny alum
GEJSZA na GLEBIE
V.2015
– interfejs ODB2 BT
– tablet Prestigio 7'
( dopasowany do schowka na podszybiu )
– zaślepki na ograniczniki drzwi oraz nakładki na zaczepy
VII.2015
– wymiana kondensatorów w "gwizdkach" BOSE
IX.2015
– wytłumienie przednich drzwi taśmą SODUAL
X.2015
– rejestrator jazdy SJ5000+
XI.2015
– projektory logo Mazda, obecnie logo Gejsza
I.2016
– koniec projektu lamp tylnych
Black 3d LED
jest MEGA MIAZGA
II.2016
-Dołożenie NEONów do wnętrza "NEON COCPIT"
II.2016
– Znaczki w kolorszarostalowy
– Brewki
– Dywaniki z obszyciem
BREWKI , DYWANIKI itp
III.2016
– Piaskowanie i proszkowe malowanie felg 17' na GUN METAL ANTRACYT + Nakrętki JDM
– Relingi OUT
IV.2016
-Wpadły OWIEWKI na okna HEKO
-Skończone sterowanie nełonami, jest OK
-Podświetlanie powitalne czerwone ( pasażerowie tył )
OWIEWKI I INNE BAJERY
V.2016
– WPADŁ LIP
– Malowanie zacisków kolor miedziano-marchewkowo-pomarańczowy ,
– DYSTANS +6mm x4
– Ręczna korekta lakieru plus BH i na to wosk FK
– KAMIKAZE SUN wykończenie wytłumienia
VI.2016
–Wymiana wydechu na podwójny modyfikowany FATEX
IX.2016
– KAMERKA parkowania przód
– Nowa podświetlana półka na Tablet
II.2017
– Moduł Komfortu kierunkowskazów
– Moduł Doświetlania dziennymi i obrysami "po pilocie"
– Podświetlanie klamek zewnętrznych nełonem
– UCHWYTY NA TABLETY + okablowanie
III.2017
– Klaksony ala HELLA
– Przyciemnienie zegarów ( wyszło EXTRA)
IV.2017
– Moduł elektroniczny Awaryjnych Świateł Stop (ESS – Emergency Stop Signal)
– PSTRYCZEK ELEKTRYCZEK reset zmieniarki MP3
-Modowanie zmodowany lamp 3DLed ( teraz stop świeci środek plus ringi )
V.2017
– Zamontowanie dokładek typu EZ-Lip progi i tył
XI.2017
– Zmiana koloru felg zimowych na złoty i gum na HANKOOK WINTER I*CEPT RS2 205/55R16
VI.2018
– PAKIET AREŁO przedlift + EZ Lip + Ringi DRL+ Tablica "za kratkę " + obrysy z chin
... CDN a PLANY W GŁOWIE SIĘ KOTŁUJĄ
I MIEJSCE
"MAZDA i CIEKAWY OBIEKT" 2017
I MIEJSCE
"MAZDA w RUCHU" 2016
I MIEJSCE
"MAZDA w TERENIE" 2016
I MIEJSCE
"MAZDA i WIOSENNY PLENER" 2015
I MIEJSCE
"MAZDA ZIMOWĄ PORĄ" 2015
I MIEJSCE
"MAZDA w RUCHU" 2015
II MIEJSCE
"MAZDA i KOBIETA" 2016
OGROMNE PODZIĘKOWANIA DLA MODELKI
II MIEJSCE
"MAZDA i WODA" 2016
II MIEJSCE
"MAZDA i CIEKAWY OBIEKT" 2016
II MIEJSCE
"MAZDA w TECHNICE HDR" 2015
III MIEJSCE
"MAZDA i KOBIETA" 2015
III MIEJSCE
"MAZDA i CIEKAWY OBIEKT" 2015
FOTKA DO VII TURY KONKURSU 2015
"MAZDA I ZACHÓD SŁOŃCA"
W drodze z pracy zrobiłem też fotkę na końkurs , spóżniłem się niestety kilka minut i słonca brak (to była ta ostatnia niedziela )
FOTKA DO X TURY KONKURSU 2015
"MAZDA W JESIENNEJ SZACIE"
FOTKA DO II TURY KONKURSU 2016
"MAZDA MODYFIKACJE"
i drugie takie podobne
WIĘCEJ FOTEK W KLIMATACH HDR
HDR1 ZŁOM KOPARKA
HDR2 GRAFFITI
HDR3 WIADUKT FELGI
HDR4 ZIMA
HDR5 LOTNISKO
WIĘCEJ FOTEK GEJSZY W KLIMATACH ZIMOWYCH '15
NA SEZON 2019 GEJSZA ZMIENIŁA WŁAŚCIELA
Ostatnio edytowano 1 kwi 2019, 18:01 przez em_dzej, łącznie edytowano 435 razy
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
No, no. Ładna Magdalena mody już generalnie tradycyjne, ale jak najbardziej na plus. Pobaw się z tymi obrysówkami, żeby działały z przednimi oprócz tego elegancko
Foty też ładnie "powyciągane"
Szerokości
Foty też ładnie "powyciągane"
Szerokości
super autko! Identyczna jak moja
mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?
Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?
mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?
Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Dzięki dla wszystkich w imieniu GEJSZY
Nie było bardzo z czego wyciągać , poczekaj jak zrobię RAWY lustrzanką
Tyle że moja to traktorek
Fotki będą , taśma LEDowa wodoodporna z klejem 3M, przyklejona pod plastikami bagażnika na tapicerce
( na plastikach było by lepiej ale nie chciało sie trzymać wcale )
Są tanie i estetycznie wyglądają, nie chłoną wody, łatwo się czyszczą , dopasowane są średnio ale ujdzie ,
pod gazem zrobiła się wgniotka od pięty było to do przewidzenia sam materiał jednak na razie spoko tylko się "odkształcił"
Mandey napisał(a):Foty też ładnie "powyciągane"
Nie było bardzo z czego wyciągać , poczekaj jak zrobię RAWY lustrzanką
thing napisał(a):super autko! Identyczna jak moja
Tyle że moja to traktorek
thing napisał(a):mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?
Fotki będą , taśma LEDowa wodoodporna z klejem 3M, przyklejona pod plastikami bagażnika na tapicerce
( na plastikach było by lepiej ale nie chciało sie trzymać wcale )
thing napisał(a):Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?
Są tanie i estetycznie wyglądają, nie chłoną wody, łatwo się czyszczą , dopasowane są średnio ale ujdzie ,
pod gazem zrobiła się wgniotka od pięty było to do przewidzenia sam materiał jednak na razie spoko tylko się "odkształcił"
Ostatnio edytowano 10 gru 2013, 23:53 przez em_dzej, łącznie edytowano 1 raz
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Przyznam się szczerze, że myślałem kiedyś nad montażem w ten sposób świateł dziennych, ale póki co odłożyłem to w czasie. Mógłbyś przybliżyć nieco, jak dokładnie to zrobiłeś? Jakieś fotki z dużym zbliżeniem jak się za to zabrać, czy trzeba coś ciąć itp
A na haczącą 2-kę chyba nic nie poradzisz. U mnie to samo – TTTM
A na haczącą 2-kę chyba nic nie poradzisz. U mnie to samo – TTTM
No autko miód malina normalnie
U mnie na zimno znaczy się przy niskiej temperaturze powietrza dwójka też haczy ale szybko to ustępuje 1-2 km i problem znika
U mnie na zimno znaczy się przy niskiej temperaturze powietrza dwójka też haczy ale szybko to ustępuje 1-2 km i problem znika
"Pierwszego samochodu i pierwszej kobiety nigdy nie zapomnisz."
Stirling Moss
Stirling Moss
z dwójką mam to samo, ale bardzo krótko i na zimnym silniku (po nocce w garażu). A Mazda niczego sobie
em_dzej napisał(a):thing napisał(a):super autko! Identyczna jak moja
Tyle że moja to traktorekthing napisał(a):mógłbyś dodać zdjęcie bagażnika gdzie umieściłeś dodatkowe oświetlenie?
Fotki będą , taśma LEDowa wodoodporna z klejem 3m, przyklejona pod plastikami bagażnika na tapicerce
( na plastikach było by lepiej ale nie chciało sie trzymać wcale )thing napisał(a):Te piankowe wycieraczki jak się spisują? Jest sens kupować?
Są tanie i estetycznie wyglądają, nie chłoną wody, łatwo się czyszczą , dopasowane są średnio ale ujdzie ,
pod gazem zrobiła się wgniotka od pięty było to do przewidzenia sam materiał jednak na razie spoko tylko się "odkształcił"
hehe, faktycznie traktorek skupiłem się na zdjęciach i nie zauważyłem
dzięki za info, może skusze się na te piankowe
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
Ja mam problem tylko z przejściem z jedynki na dwójkę i też na zimnym silniku, ale mnie to wpienia Wymieniłem olej w skrzynce na chwalony CASTROL 75w90 Syntrans Transaxle ( TAF-X ) i troche niby lepiej.
Nie ukrywam jest z tym trochę rzeźby , efekt wizualnie fajny ale jak już pisałem świeci z deka na boki i w dół . Trochę o dłubaninie pisałem w TYM WĄTKU. Fotek nie mam, zamontowanych mogę porobić ,ale rozkładać nie będę
zagiell napisał(a):Przyznam się szczerze, że myślałem kiedyś nad montażem w ten sposób świateł dziennych, ale póki co odłożyłem to w czasie. Mógłbyś przybliżyć nieco, jak dokładnie to zrobiłeś? Jakieś fotki z dużym zbliżeniem jak się za to zabrać, czy trzeba coś ciąć itp
Nie ukrywam jest z tym trochę rzeźby , efekt wizualnie fajny ale jak już pisałem świeci z deka na boki i w dół . Trochę o dłubaninie pisałem w TYM WĄTKU. Fotek nie mam, zamontowanych mogę porobić ,ale rozkładać nie będę
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Rzeczywiście estetycznie! Chyba najładniej jak dotąd widziałem!em_dzej napisał(a):montaż świateł do jazdy dziennej NSSC 702 HP wklejenie na stałe w środek zaślepek w zderzaku, wygląda estetycznie jak oryginał,
Po fotkach widać że nawet bardzo niestety. Zastanawiam się czy w to samo miejsce możnaby wkleić 506HP 12V czy by tak samo ładnie wyglądały itp, a jednocześnie powinny mniej świecić w bok Mógłbyś pokazać fotkę z bliska tej Twojej przeróbki?em_dzej napisał(a):świeci trochę na boki
Masz bardzo ładne zdjęcia w wątku ... już nie mogę się doczekać tych z lusterka Moim faworytem jest na razie zdjęcie z myjni
Też to mam i też się łudziłem, że wymiana oleju w skrzyni pomoże .... a olej był pierwsza klasa – wręcz żałuję czy nie wymieniłam na gorszy mimo że zalecany i też taki jak Ty... więc albo ktoś zmieniał na 100kkm, albo od nowości taka igła? Tak jak wszystkim Wam mi haczy przy pierwszej zmianie z 1 na 2, ale czasami zdarzy się losowo Wniosek? Masz szóstkę masz haczącą dwójkę na starciezagiell napisał(a):A na haczącą 2-kę chyba nic nie poradzisz. U mnie to samo – TTTM
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Jeden z najładniejszych kolorów w palecie M6.
Ogólnie bardzo ładny egzemplarz. Ciekawe mody
Widać, że dbasz, więc zadowolenia i spokojnej eksploatacji!
Ogólnie bardzo ładny egzemplarz. Ciekawe mody
Widać, że dbasz, więc zadowolenia i spokojnej eksploatacji!
-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3197 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
em_dzej napisał(a):Ja mam problem tylko z przejściem z jedynki na dwójkę i też na zimnym silniku, ale mnie to wpienia Wymieniłem olej w skrzynce na chwalony CASTROL 75w90 Syntrans Transaxle ( TAF-X ) i troche niby lepiej.
może to synchronizator?
- Od: 17 cze 2007, 23:11
- Posty: 396 (10/4)
- Skąd: Kraków
- Auto: Śliwka 2.0 M6 ;)
zagiell napisał(a):Przyznam się szczerze, że myślałem kiedyś nad montażem w ten sposób świateł dziennych, ale póki co odłożyłem to w czasie. Mógłbyś przybliżyć nieco, jak dokładnie to zrobiłeś? Jakieś fotki z dużym zbliżeniem jak się za to zabrać, czy trzeba coś ciąć itp
Coś tam pstryknąłem więc wrzucam może się przyda
Lewa zaślepka jest bez "pleców" (odsłania wlot do intercoolera), rzeźby z tą stroną jest nico mniej. Wycinamy tylko "poprzeczkę" środkową i pasujemy w nią lampkę (plastik jest miękki i łatwo się poddaje), usztywniamy dopasowana lampkę klejem szybko schnącym i bierzemy się za zaślepkę prawą.
Podobnie jak wcześniej wycinamy "poprzeczkę" i tyle "pleców" żeby wstawić lampkę (można wyciąć całe jak w lewej będzie łatwiej spasować, będzie też widać "bebechy" za zderzakiem ). Wklejamy lampkę podobnie jak w lewej, idealne odbicie lustrzane i zostało na już tylko silikonowanie. Ja użyłem czarnego silikonu wysoko temperaturowego, taki mi został po ściąganiu miski olejowej .
I tyle
Do montażu trzeba rozkręcić zderzak, zaślepki wyciągnąć da się bez konieczności ściągania czegokolwiek.
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
Dzięki za fotki, czyli trzeba to zrobić dokładnie w taki sposób, o jakim myślałem i jest to najlepszy sposób na montaż, żeby wyglądało jak seryjne Zimą raczej się tym nie zajmę, ale pomyślę o tym na wiosnę, jak zrobi się ciepło. U mnie w benzynie wlotu intercoolera nie ma, więc będzie rzeźbienie z obu stron
zemoj napisał(a):Jeden z najładniejszych kolorów w palecie M6.
Kilka osób już mi mówiło że kolor zajefajny, a ja naprawdę nawet nie wiedziałem o istnieniu takowego .
Pierwszy raz go zobaczyłem przed kupnem
NIEBO! napisał(a):Masz bardzo ładne zdjęcia w wątku ... już nie mogę się doczekać tych z lusterka Moim faworytem jest na razie zdjęcie z myjni
pewnie lubisz ładne dziewczyny zaraz po wyjściu spod prysznica
z drugiej strony kto nie lubi
thing napisał(a):może to synchronizator?
E no może i tak , ale u wszystkich
Na razie śmigam , jak będzie się coś więcej działo to nie omieszkam napisać
zagiell napisał(a):Dzięki za fotki, czyli trzeba to zrobić dokładnie w taki sposób, o jakim myślałem i jest to najlepszy sposób na montaż, żeby wyglądało jak seryjne
Masz trochę czasu do wiosny , moje zdanie to poszukać jakiegoś innego modelu dziennych i spasować bardziej na wprost w pionie i poziomie, ja już nie mam takiej możliwości niestety .
Druga sprawa że w benzynie powinno być łatwiej coś wykombinować bo w obu zaślepkach są plecy i tutaj jest chyba możliwość mocowania jakiegoś uchwytu , musicie kombinować , a będzie bardziej OK
PS. Dziś wracając z pracy tak sobie myślałem że może by odseparować lewy dzienny od prawego i na noc zastosować jako doświetlanie pobocza przy skręcie u mnie to idealnie by się sprawdziło
-
MACIEK
- Od: 26 paź 2013, 11:27
- Posty: 2259 (88/29)
- Skąd: SZY
- Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej
No o tej separacji i doświetlaniu to pierwsze co pomyślałem i jeszcze kilka innych fjuczersów mam w głowie do moich dzienny, ale skąd wziąć informację o skręcie kół? Chyba nie każesz mi podłączać się pod kontrole trakcji, która generalnie powinna wiedzieć czy auto skręca czy nie
- Od: 5 mar 2013, 22:47
- Posty: 687 (4/8)
- Skąd: Poznań
- Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Jest skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 2.3l 16V 166KM SportWagon 220V :)
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości