AloHa
Biniu napisał(a):Jakieś szczegóły
Szkolenie było dwu dniowe w głównej bazie
SJS na TORZE KIELCE.
Dzień pierwszy to doskonalenie techniki jazdy na Torze, część teoretyczna 45minut wprowadzenia kilka zdań o samym SJS i na tor.
Pogoda była super przez noc nasypało 15 cm śniegu , temperatura w okolicach 0 i mocny opad śniegu

.
Ja jeździłem Dacią Duster 4x4 (samochód służbowy) SJS dało 5 samochodów (niestety nie SUBARU tylko jakieś KIA) i moja firma 5 ( "Rumun", Hilux , 2 nowe octavie w różnych wersjach i Berlingo ).
Na Torze robiliśmy różne ćwiczenia z technik jazdy ( mijanie przeszkód , wyprowadzanie z poślizgów nad i pod sterownych, pokonywanie torów wszelakich z pachołków ) stopień trudności i prędkość sukcesywnie zostawała podnoszona.
Po zmroku godzinna pogadanka na temat przepisów ruchu drogowego , na co uważać jak interpretować itp.
Dzień drugi to podstawy Eco Jazdy po obiedzie szkolenie z Rajdowym Ratownikiem Medycznym.
Ta cała Eco Jazda to jazda w terenie 3 pętle , jedną jedziesz po swojemu , drugą ze wskazówkami instruktora siedzącego obok Trzecia to jakby taki egzamin. Po jeździe podsumowanie ze zrzuconych danych Z kompa przez OBD ( Spalanie, przyśpieszania, hamowania, czas na hamulcu, średnie prędkości, itp). Ja tam bardziej testowałem nową furę szefa ( Oktawia 1,6 TSI 4x4 full opcja) i mimo licznych przekroczeń przepisów udało mi się zaliczyć to szkolenie

.
Szkolenie Medyczne naprawdę ciekawe dowiedziałem się dużo nowości które się pozmieniały , dużo też było o obowiązku udzielania pomocy. Bardzo Fajnie
I tyle .
Ogólnie spoczko
