Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez andryjan » 27 paź 2013, 13:43

Również jestem pod wielkim wrażeniem i owszem choć chciałbym też mieć coś takiego na pokładzie, to z różnych względów raczej poza moim zasięgiem :).

GRATULUJĘ!.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 mar 2013, 18:59
Posty: 299 (2/2)
Auto: Mazda 6 SportWagon benzyna + LPG 2.3l 166 KM 2006r.

Postprzez mick » 27 paź 2013, 15:31

klasa klasa klasa , widzę że bawisz się elektroniką może podpowiesz mi jak zrobić coś takiego u mnie navi sama sie nie wzbudzi (próbowałem różnych skryptów ale jak na razie porażka ) i trzeba przytrzymać przycisk około 2-3 sekundy , czy znasz taki układ co by zwierał obwód na 2-3 sekundy co by odpaliło navi ? wiem że w navroad-ach jest taka opcja po przez skrypt a ja mam BLOW 70 ibt i niestety nic mi nie chce działać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2011, 15:43
Posty: 296 (2/0)
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 6 2,2 185Hp, 2009r.
Mazda 6 2,3 166Hp, 2003r.

Postprzez rafałmazda » 27 paź 2013, 15:40

widać, że wiesz co robić i za to szacun <oczko> mody świetne, fotorelacja jak najbardziej na duży plus <spoko> a takiego spalania to jeszcze nie miałem, ale wszystko przede mną <lol>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez mądry » 27 paź 2013, 17:07

Noooo kolego NIEBO!, jeszcze dwa miesiące temu tak się zarzekałeś że skończysz projekt navi dopiero na wiosnę a tu proszę, temat ogarnięty. Za wykonanie daję 6+, gratuluję <spoko> . Ale powiem Ci że relację z modyfikacji to napisałeś jak powieść :P. Co do usb to początkowo myślałem że nie będzie mi potrzebne ale na wszelki wypadek wyciągnąłem do schowka i już korzystałem z niego chyba ze 20 razy ;) , jak jest to się zawsze przyda. No i teraz masz banana na twarzy przy każdym przekręceniu kluczyka :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 sie 2009, 09:33
Posty: 637 (0/8)
Skąd: Kołbiel
Auto: Mazda 6 MZR-CD 2.0 TD 121 KM,
Yamaha DT 125 32 KM

Postprzez Roni » 27 paź 2013, 17:48

No stary muszę przyznać że jestem w szoku :D
Obrazek – Kliknij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2010, 11:30
Posty: 691 (0/1)
Skąd: Radomsko
Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij

Postprzez zemoj » 27 paź 2013, 20:44

Jedna z najlepszych fotorelacji jakie widziałem. Wniosłeś duży wkład wiedzy dla posiadaczy M6. Ukłony!
Gratuluje udanego modu!
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3200 (146/242)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez NIEBO! » 27 paź 2013, 23:16

Pięknie dziękuję za pochlebne opinie :D :D :D

zemoj napisał(a):Jedna z najlepszych fotorelacji jakie widziałem. Wniosłeś duży wkład wiedzy dla posiadaczy M6. Ukłony!
Wychodzę z założenia, że nie można być tylko pasożytem ... skoro użytkownicy forum dają mi, to wypadałoby żebym i ja coś dał użytkownikom forum, prawda? Taką mam zasadę :D

mądry napisał(a):Noooo kolego NIEBO!, jeszcze dwa miesiące temu tak się zarzekałeś że skończysz projekt navi dopiero na wiosnę a tu proszę, temat ogarnięty.
To Twoja zasługa! Gdybym pozostał przy pierwszym projekcie i założeniach to pewnie by tak było, zmieniłem trochę założenia – podpatrzyłem jak Ty sobie poradziłeś i "przeniosłem na własny ogródek" :D Drugim kamieniem milowym było rozebranie auta – jak już z domu przeniosłem do auta to musiało działać raz dwa, a jak testowałem w domu to się ciągnęło i ciągnęło :) Poza tym zmieniło się troszkę moje życie... na wiosnę to muszę dom budować, a nie jakieś tam nawigacje <lol> Zatem parę zarwanych nocy i temat ogarnięty! :D

mick napisał(a):klasa klasa klasa , widzę że bawisz się elektroniką może podpowiesz mi jak zrobić coś takiego u mnie navi sama sie nie wzbudzi (próbowałem różnych skryptów ale jak na razie porażka ) i trzeba przytrzymać przycisk około 2-3 sekundy , czy znasz taki układ co by zwierał obwód na 2-3 sekundy co by odpaliło navi ?
Odpaliło to jedno, a wyłączyło to drugie ... napisz coś więcej jak chciałbyś żeby działał układ, a może coś poradzę, bo jeśli po przekręceniu kluczyka ma tylko zewrzeć na 3 sek to proste, a jeśli miałoby po przekręceniu zewrzeć na 3 sekundy a po wyjęciu znów zewrzeć na 3 sek to już się sprawa nieco komplikuje, ale do ogarnięcia <cfaniak> Najpierw podaj wszystkie założenia, a potem pomyślimy :) No i kwestia czy dodatkowe układy są "warte" zachodu i czy nie wyszłoby taniej zmienić nawigację <co?> Kwestia na jakim jesteś levelu, jeśli chodzi o elektronikę :) Jak teraz myślę o "Twoim" układzie to jakbyś powiększył pojemność w układzie jaki przedstawia mądry tak żeby mieć pyknięcie na te 3sek i pominął przekaźnik realizujący odwracanie polaryzacji, albo po prostu wpiął się "wcześniej" to masz w zasadzie układ gotowy, prawda?

andryjan napisał(a):Również jestem pod wielkim wrażeniem i owszem choć chciałbym też mieć coś takiego na pokładzie, to z różnych względów raczej poza moim zasięgiem :).

Uwierz mi, że czuję w Twoim głosie wielkie wahanie, że jest to poza Twoim zasięgiem <spoko> także trochę wiary w siebie! Są różne metody na rozwiązanie tego problemu i każdy jest w stanie wypracować coś własnego. Na początku przecież nie trzeba mieć otwierania automatycznego :)

Byłbym zapomniał – wiem o co jeszcze chciałbym rozbudować tą instalację! Diody w podczerwieni doświetlające dupeczkę w nocy! Muszę porobić testy na ile to by poprawiło widoczność i muszę pomyśleć gdzie je umieścić ... zapalane oczywiście w nocy i podczas załączenia wstecznego .... może też pod tablicą...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez mick » 28 paź 2013, 08:50

Odpaliło to jedno, a wyłączyło to drugie ... napisz coś więcej jak chciałbyś żeby działał układ, a może coś poradzę, bo jeśli po przekręceniu kluczyka ma tylko zewrzeć na 3 sek to proste, a jeśli miałoby po przekręceniu zewrzeć na 3 sekundy a po wyjęciu znów zewrzeć na 3 sek to już się sprawa nieco komplikuje, ale do ogarnięcia <cfaniak> Najpierw podaj wszystkie założenia, a potem pomyślimy :) No i kwestia czy dodatkowe układy są "warte" zachodu i czy nie wyszłoby taniej zmienić nawigację <co?> Kwestia na jakim jesteś levelu, jeśli chodzi o elektronikę :) Jak teraz myślę o "Twoim" układzie to jakbyś powiększył pojemność w układzie jaki przedstawia mądry tak żeby mieć pyknięcie na te 3sek i pominął przekaźnik realizujący odwracanie polaryzacji, albo po prostu wpiął się "wcześniej" to masz w zasadzie układ gotowy, prawda?

Witam u mnie jest potrzebne żeby na 3 sekundy zewrzeć , mam przycisk power wyciągnięty na kabelkach do nich przylutowany włącznik taki jak się trzyma to przewodzi jak puści to nie i tylko to bym chciał zautomatyzować :–) .
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2011, 15:43
Posty: 296 (2/0)
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 6 2,2 185Hp, 2009r.
Mazda 6 2,3 166Hp, 2003r.

Postprzez NIEBO! » 28 paź 2013, 10:39

W takim razie spokojnie wystarczy Ci podstawowa aplikacja nieśmiertelnego układu NE555 (wymyślony ponad 40lat temu – nadal znajduje zastosowanie) w trybie monostabilnym
Obrazek
Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 19:35 przez NIEBO!, łącznie edytowano 2 razy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez mick » 28 paź 2013, 10:48

Wielkie dzięki ale nie dam rady nie znam się , może znasz kogoś kto by mi taki układ sprzedał ? Moje umiejętności kończą się na podłączenie kabli od zapalniczki i kabli od przycisku power w navi i to pod warunkiem że zaznaczysz mi które gdzie :–) . Jak byś miał czas i chciał się trochę pobawić dobry browar stawiam <piwo>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2011, 15:43
Posty: 296 (2/0)
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 6 2,2 185Hp, 2009r.
Mazda 6 2,3 166Hp, 2003r.

Postprzez NIEBO! » 28 paź 2013, 11:47

Zbudowanie takiego układu zajmie kilka godzin. Jeśli miałbym zaprojektować do tego sam i wykonać obwód drukowany to łącznie kilkanaście godzin zatem sam rozumiesz, że ciężko będzie, mój układ powstawał wieczorami prawie od sierpnia :) zatem nie jestem w stanie podać sensownej kwoty za coś takiego i robię takie układy hobbystycznie, a nie zarobkowo. Dlatego to trwa tyle czasu...
Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 19:34 przez NIEBO!, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez dexter1515 » 29 paź 2013, 19:39

projekt na 6

człowieka nie było trochę na forum a tu takie konstrukcje

Gratuluję raz jeszcze .

Z powodu iż mój goclever ma problemy z panelem dotykowym czas zmienić go na coś innego.

Na razie kompletuje potrzebne materiały. Pozwolę sobie trochę skorzystać z dotychczasowych osiągnięć kolegów dodając coś od siebie,

Pozdrawiam
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2012, 19:18
Posty: 79
Skąd: z Południa :)
Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.

Postprzez Roman8 » 30 paź 2013, 11:56

Niebo,
kojarzysz czy pod uchwytem na kubki masz jakąś białą wtyczkę nie podpiętą do niczego? Domyslam się, ze to od podgrzewanych foteli, ktorych nie mam u siebie, ale chcialbym sie upewnic.
Forumowicz
 
Od: 20 lut 2012, 13:08
Posty: 221 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY – Pb+LPG 2.0 – 2005 FL

Postprzez Yaz » 30 paź 2013, 21:01

Aż mi się mój staruszek laptop od ładowania zdjęć zawiesił.
Powiem jedno... respekt. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2012, 08:06
Posty: 223 (4/0)
Skąd: Olsztyn
Auto: Mazda6 GY 2,0 MZR-CD 121KM 2004

Postprzez mmarcis4 » 30 paź 2013, 21:46

NIEBO! napisał(a):a jeśli miałoby po przekręceniu zewrzeć na 3 sekundy a po wyjęciu znów zewrzeć na 3 sek to już się sprawa nieco komplikuje

Ja bym to zrobił na przekaźniku dwustronnym i dwoma włącznikami czasowymi tylko nie wiem czy znajdzie się na to miejsce :)
Ps: Fotorelacja super,gratuluje pomysłu.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez NIEBO! » 30 paź 2013, 22:26

@ Roman8 – nie kojarzę – może dlatego, że była podpięta do podgrzewania siedzeń <oczko> Ale ostatnio też znalazłem jakiegoś pustaka ... chyba w bagażniku :) Już nawet nie pamiętam :)

@Yaz – dzięki :D

mmarcis4 napisał(a):Ja bym to zrobił na przekaźniku dwustronnym i dwoma włącznikami czasowymi tylko nie wiem czy znajdzie się na to miejsce :)
Ps: Fotorelacja super,gratuluje pomysłu.
Również dzięki za słowa uznania :) Cały czas myślę jak pomóc koledze mick z użyciem jednego przekaźnika ... na dwóch "już umiem" i zmieści się na pewno bo bez żadnych wyłączników czasowych, ale nie chcę na przekaźniku :) ... jeszcze kilka dni i wymyślę :)

Dopisano czwartek, 31 października 2013, 18:34:

No i wymyśliłem układ dla micka z jednym przekaźnikiem i mieszczący się w pudełku od zapałek :D ... ale niestety już mickowi ktoś z forum układ zrobił ... spóźniłem się :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez mmarcis4 » 31 paź 2013, 22:10

NIEBO! napisał(a):No i wymyśliłem układ dla micka z jednym przekaźnikiem i mieszczący się w pudełku od zapałek ... ale niestety już mickowi ktoś z forum układ zrobił ... spóźniłem się


I tak "czapki z głów"bo wiedzę masz sporą na temat elektroniki.Ja też prądu i przewodów się nie boję ale takiego układu bym nie wymyślił,pozazdrościć umiejętności :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez piotr_szp » 1 lis 2013, 10:53

Fsjny efekt, gratuluje!

Pozdrawiam
BF3
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:57
Posty: 934 (32/9)
Skąd: Białe Błota
Auto: Mazda 6 '07r, 2.3l

Postprzez NIEBO! » 3 lis 2013, 19:58

mmarcis4 napisał(a):I tak "czapki z głów"bo wiedzę masz sporą na temat elektroniki.Ja też prądu i przewodów się nie boję ale takiego układu bym nie wymyślił,pozazdrościć umiejętności

Dziękuję :) Wiesz ... trochę szkoda, że się nie wykaże tym razem, ale przynajmniej mam spokojną głowę, że auto micka nie spłonie – przynajmniej ja się nie przyczynię <lol> ... no i mam więcej czasu na modyfikację swojej M :D Niedługo pokażę :) Tego jeszcze nikt nie robił, przynajmniej nie w taki sposób :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2013, 22:47
Posty: 687 (4/8)
Skąd: Poznań
Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :)
Jest.. Das Auto :)

Postprzez mmarcis4 » 3 lis 2013, 21:23

Oooooo to zdradził byś co masz za plany bo ciekawość zżera :D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy