GRATULUJĘ!.
Mazda6 GY L3 '06 by NIEBO!™ 2,3l 166KM SportWagon 220V LPG
klasa klasa klasa , widzę że bawisz się elektroniką może podpowiesz mi jak zrobić coś takiego u mnie navi sama sie nie wzbudzi (próbowałem różnych skryptów ale jak na razie porażka ) i trzeba przytrzymać przycisk około 2-3 sekundy , czy znasz taki układ co by zwierał obwód na 2-3 sekundy co by odpaliło navi ? wiem że w navroad-ach jest taka opcja po przez skrypt a ja mam BLOW 70 ibt i niestety nic mi nie chce działać
			
			
		widać, że wiesz co robić i za to szacun 
 mody świetne, fotorelacja jak najbardziej na duży plus 
 a takiego spalania to jeszcze nie miałem, ale wszystko przede mną 
			
			
		
 a takiego spalania to jeszcze nie miałem, ale wszystko przede mną 
Noooo kolego NIEBO!, jeszcze dwa miesiące temu tak się zarzekałeś że skończysz projekt navi dopiero na wiosnę a tu proszę, temat ogarnięty. Za wykonanie daję 6+, gratuluję  
 . Ale powiem Ci że relację z modyfikacji to napisałeś jak powieść  
. Co do usb to początkowo myślałem że nie będzie mi potrzebne ale na wszelki wypadek wyciągnąłem do schowka i już korzystałem z niego chyba ze 20 razy  
 , jak jest to się zawsze przyda. No i teraz masz banana na twarzy przy każdym przekręceniu kluczyka  
			
			
		
 . Ale powiem Ci że relację z modyfikacji to napisałeś jak powieść  
- Od: 21 lis 2010, 11:30
 - Posty: 691 (0/1)
 - Skąd: Radomsko
 - Auto: Mazda 626 GF 2.0 DiTD 18" – Kliknij
 
Jedna z najlepszych fotorelacji jakie widziałem. Wniosłeś duży wkład wiedzy dla posiadaczy M6. Ukłony!
Gratuluje udanego modu!
			
			
		Gratuluje udanego modu!
- 
					
						
					
						z kropką nad z
 
- Od: 4 sty 2010, 22:12
 - Posty: 3200 (146/242)
 - Skąd: Bydgoszcz
 - Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0 
Pięknie dziękuję za pochlebne opinie  
  
  
  

 Drugim kamieniem milowym było rozebranie auta – jak już z domu przeniosłem do auta to musiało działać raz dwa, a jak testowałem w domu to się ciągnęło i ciągnęło 
 Poza tym zmieniło się troszkę moje życie... na wiosnę to muszę dom budować, a nie jakieś tam nawigacje 
 Zatem parę zarwanych nocy i temat ogarnięty! 
 Najpierw podaj wszystkie założenia, a potem pomyślimy 
 No i kwestia czy dodatkowe układy są "warte" zachodu i czy nie wyszłoby taniej zmienić nawigację  
  Kwestia na jakim jesteś levelu, jeśli chodzi o elektronikę 
  Jak teraz myślę o "Twoim" układzie to jakbyś powiększył pojemność w układzie jaki przedstawia mądry tak żeby mieć pyknięcie na te 3sek i pominął przekaźnik realizujący odwracanie polaryzacji, albo po prostu wpiął się "wcześniej" to masz w zasadzie układ gotowy, prawda? 
Uwierz mi, że czuję w Twoim głosie wielkie wahanie, że jest to poza Twoim zasięgiem
 także trochę wiary w siebie! Są różne metody na rozwiązanie tego problemu i każdy jest w stanie wypracować coś własnego. Na początku przecież nie trzeba mieć otwierania automatycznego 
Byłbym zapomniał – wiem o co jeszcze chciałbym rozbudować tą instalację! Diody w podczerwieni doświetlające dupeczkę w nocy! Muszę porobić testy na ile to by poprawiło widoczność i muszę pomyśleć gdzie je umieścić ... zapalane oczywiście w nocy i podczas załączenia wstecznego .... może też pod tablicą...
			
			
		Wychodzę z założenia, że nie można być tylko pasożytem ... skoro użytkownicy forum dają mi, to wypadałoby żebym i ja coś dał użytkownikom forum, prawda? Taką mam zasadęzemoj napisał(a):Jedna z najlepszych fotorelacji jakie widziałem. Wniosłeś duży wkład wiedzy dla posiadaczy M6. Ukłony!
To Twoja zasługa! Gdybym pozostał przy pierwszym projekcie i założeniach to pewnie by tak było, zmieniłem trochę założenia – podpatrzyłem jak Ty sobie poradziłeś i "przeniosłem na własny ogródek"mądry napisał(a):Noooo kolego NIEBO!, jeszcze dwa miesiące temu tak się zarzekałeś że skończysz projekt navi dopiero na wiosnę a tu proszę, temat ogarnięty.
 Zatem parę zarwanych nocy i temat ogarnięty! Odpaliło to jedno, a wyłączyło to drugie ... napisz coś więcej jak chciałbyś żeby działał układ, a może coś poradzę, bo jeśli po przekręceniu kluczyka ma tylko zewrzeć na 3 sek to proste, a jeśli miałoby po przekręceniu zewrzeć na 3 sekundy a po wyjęciu znów zewrzeć na 3 sek to już się sprawa nieco komplikuje, ale do ogarnięciamick napisał(a):klasa klasa klasa , widzę że bawisz się elektroniką może podpowiesz mi jak zrobić coś takiego u mnie navi sama sie nie wzbudzi (próbowałem różnych skryptów ale jak na razie porażka ) i trzeba przytrzymać przycisk około 2-3 sekundy , czy znasz taki układ co by zwierał obwód na 2-3 sekundy co by odpaliło navi ?
 Najpierw podaj wszystkie założenia, a potem pomyślimy 
  Kwestia na jakim jesteś levelu, jeśli chodzi o elektronikę andryjan napisał(a):Również jestem pod wielkim wrażeniem i owszem choć chciałbym też mieć coś takiego na pokładzie, to z różnych względów raczej poza moim zasięgiem.
Uwierz mi, że czuję w Twoim głosie wielkie wahanie, że jest to poza Twoim zasięgiem
 także trochę wiary w siebie! Są różne metody na rozwiązanie tego problemu i każdy jest w stanie wypracować coś własnego. Na początku przecież nie trzeba mieć otwierania automatycznego Byłbym zapomniał – wiem o co jeszcze chciałbym rozbudować tą instalację! Diody w podczerwieni doświetlające dupeczkę w nocy! Muszę porobić testy na ile to by poprawiło widoczność i muszę pomyśleć gdzie je umieścić ... zapalane oczywiście w nocy i podczas załączenia wstecznego .... może też pod tablicą...

- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
Odpaliło to jedno, a wyłączyło to drugie ... napisz coś więcej jak chciałbyś żeby działał układ, a może coś poradzę, bo jeśli po przekręceniu kluczyka ma tylko zewrzeć na 3 sek to proste, a jeśli miałoby po przekręceniu zewrzeć na 3 sekundy a po wyjęciu znów zewrzeć na 3 sek to już się sprawa nieco komplikuje, ale do ogarnięciaNajpierw podaj wszystkie założenia, a potem pomyślimy
No i kwestia czy dodatkowe układy są "warte" zachodu i czy nie wyszłoby taniej zmienić nawigację
Kwestia na jakim jesteś levelu, jeśli chodzi o elektronikę
Jak teraz myślę o "Twoim" układzie to jakbyś powiększył pojemność w układzie jaki przedstawia mądry tak żeby mieć pyknięcie na te 3sek i pominął przekaźnik realizujący odwracanie polaryzacji, albo po prostu wpiął się "wcześniej" to masz w zasadzie układ gotowy, prawda?
Witam u mnie jest potrzebne żeby na 3 sekundy zewrzeć , mam przycisk power wyciągnięty na kabelkach do nich przylutowany włącznik taki jak się trzyma to przewodzi jak puści to nie i tylko to bym chciał zautomatyzować :–) .
pozdrawiam
W takim razie spokojnie wystarczy Ci podstawowa aplikacja nieśmiertelnego układu NE555 (wymyślony ponad 40lat temu – nadal znajduje zastosowanie) w trybie monostabilnym

			
			
				Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 19:35 przez NIEBO!, łącznie edytowano 2 razy
					
				
			
		
- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
Wielkie dzięki ale nie dam rady nie znam się , może znasz kogoś kto by mi taki układ sprzedał ? Moje umiejętności kończą się na podłączenie kabli od zapalniczki i kabli od przycisku power w navi i to pod warunkiem że zaznaczysz mi które gdzie :–) . Jak byś miał czas i chciał się trochę pobawić dobry browar stawiam  
			
			
		Zbudowanie takiego układu zajmie kilka godzin. Jeśli miałbym zaprojektować do tego sam i wykonać obwód drukowany to łącznie kilkanaście godzin zatem sam rozumiesz, że ciężko będzie, mój układ powstawał wieczorami prawie od sierpnia 
 zatem nie jestem w stanie podać sensownej kwoty za coś takiego i robię takie układy hobbystycznie, a nie zarobkowo. Dlatego to trwa tyle czasu...
			
			
				Ostatnio edytowano 31 paź 2013, 19:34 przez NIEBO!, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
projekt na 6 
człowieka nie było trochę na forum a tu takie konstrukcje
Gratuluję raz jeszcze .
Z powodu iż mój goclever ma problemy z panelem dotykowym czas zmienić go na coś innego.
Na razie kompletuje potrzebne materiały. Pozwolę sobie trochę skorzystać z dotychczasowych osiągnięć kolegów dodając coś od siebie,
Pozdrawiam
			
			człowieka nie było trochę na forum a tu takie konstrukcje
Gratuluję raz jeszcze .
Z powodu iż mój goclever ma problemy z panelem dotykowym czas zmienić go na coś innego.
Na razie kompletuje potrzebne materiały. Pozwolę sobie trochę skorzystać z dotychczasowych osiągnięć kolegów dodając coś od siebie,
Pozdrawiam
Najprosztsze rozwiązania są najlepsze......
		
- Od: 5 lut 2012, 19:18
 - Posty: 79
 - Skąd: z Południa :)
 - Auto: M6 GG 1,8 120km 2003r.
 
Aż mi się mój staruszek laptop od ładowania zdjęć zawiesił.
Powiem jedno... respekt.
			
			
		Powiem jedno... respekt.

NIEBO! napisał(a):a jeśli miałoby po przekręceniu zewrzeć na 3 sekundy a po wyjęciu znów zewrzeć na 3 sek to już się sprawa nieco komplikuje
Ja bym to zrobił na przekaźniku dwustronnym i dwoma włącznikami czasowymi tylko nie wiem czy znajdzie się na to miejsce
Ps: Fotorelacja super,gratuluje pomysłu.

- Od: 9 lut 2013, 16:12
 - Posty: 624 (0/1)
 - Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :) 
@ Roman8 – nie kojarzę – może dlatego, że była podpięta do podgrzewania siedzeń  
  Ale ostatnio też znalazłem jakiegoś pustaka ... chyba w bagażniku 
 Już nawet nie pamiętam 
@Yaz – dzięki
 Cały czas myślę jak pomóc koledze mick z użyciem jednego przekaźnika ... na dwóch "już umiem" i zmieści się na pewno bo bez żadnych wyłączników czasowych, ale nie chcę na przekaźniku 
 ... jeszcze kilka dni i wymyślę 
Dopisano czwartek, 31 października 2013, 18:34:
No i wymyśliłem układ dla micka z jednym przekaźnikiem i mieszczący się w pudełku od zapałek
 ... ale niestety już mickowi ktoś z forum układ zrobił ... spóźniłem się 
			
			
		@Yaz – dzięki
Również dzięki za słowa uznaniammarcis4 napisał(a):Ja bym to zrobił na przekaźniku dwustronnym i dwoma włącznikami czasowymi tylko nie wiem czy znajdzie się na to miejsce
Ps: Fotorelacja super,gratuluje pomysłu.
Dopisano czwartek, 31 października 2013, 18:34:
No i wymyśliłem układ dla micka z jednym przekaźnikiem i mieszczący się w pudełku od zapałek

- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
NIEBO! napisał(a):No i wymyśliłem układ dla micka z jednym przekaźnikiem i mieszczący się w pudełku od zapałek ... ale niestety już mickowi ktoś z forum układ zrobił ... spóźniłem się
I tak "czapki z głów"bo wiedzę masz sporą na temat elektroniki.Ja też prądu i przewodów się nie boję ale takiego układu bym nie wymyślił,pozazdrościć umiejętności

- Od: 9 lut 2013, 16:12
 - Posty: 624 (0/1)
 - Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :) 
mmarcis4 napisał(a):I tak "czapki z głów"bo wiedzę masz sporą na temat elektroniki.Ja też prądu i przewodów się nie boję ale takiego układu bym nie wymyślił,pozazdrościć umiejętności
Dziękuję
  ... no i mam więcej czasu na modyfikację swojej M 
- Od: 5 mar 2013, 22:47
 - Posty: 687 (4/8)
 - Skąd: Poznań
 - Auto: Była skośnooka: Honda Civic Noblesse '95 1.3 75KM  
Była skośnooka:
Mazda6 GY L3 '06 220V :) Jest.. Das Auto :) 
Oooooo to zdradził byś co masz za plany bo ciekawość zżera 
			
			
- Od: 9 lut 2013, 16:12
 - Posty: 624 (0/1)
 - Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :) 
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

