Li Mu Bai napisał(a):mastero, czy Twoje problemy rozpoczęły się od jakiś konkretnych znaków, które mogły zapowiadać to co stało się później, czyli zatarcie silnika? check engine, problem z odpaleniem, itp. czy pierwszym był właśnie spadek mocy na niskich obrotach ?
wlasnie dopadl mnie ten sam problem z ta roznica ze pech chcial ze stalo sie to w Deutschland
![smutny :(](./images/smilies/smutny.GIF)
spadek mocy jakby lekkie drganie przy rozpedzaniu ,jak pociagnelem go na 3 biegu dluzej czek i stop .Odpalil i dalej to samo na drugi dzien kierunek warsztat z bolem serca bo mysle "tanio nie bedzie ",i juz w trasie do warsztztu zaszal klekotac jak traktor zgasl dwa razy po drodze na moje szczescie warsztzt byl nie daleko bo zatarlbym motor nie wiedzac ze traci olej w duzych ilosciach od momentu jak zaczal klekotac ,okazalo sie ze dwie podkladki poszly i te dwie wymieniono uzupelniono olej i auto smigalo jak nowe koszt 265 euro
![smutny :(](./images/smilies/smutny.GIF)
.....bol serca ale radosc ze auto chodzi bo dwa dni pozniej trasa do polski na urlop...,i tu wyszedl blad mechanika ...ze nie wymienil kompletu bo w trasie powtorka z rozdrywki poszla kolejna podkladka nr 3 puscil olej auto stop ,na szczescie ADAC wykupione blad skasowali auto odpalilo ale zrezygnowalem z warsztatu za granica dojechalem do domu powoli z predkoscia 80km/h ryzykujac ale jest ok nic sie wiecej nie dzialo po drodze i jutro odstawiam auto do warsztatu w polsce palcem pokazuje co zrobic oczywiscie wymienic caly komplet i potem porownam ceny remontu
![usmiech :)](./images/smilies/usmiech.GIF)
pozdrawiam