Witam wszystkich!
Po przeczytaniu tego wątku (i podobnych w dziale GH), postanowiłem profilaktycznie wymieć podkładki w mojej Maździe. Z tego co wyczytałem, są one oznaczone symbolem: RF2A-13-H51B, jednak chciałbym żeby któryś z kolegów to potwierdził. Rozumiem, że te będą dobre: http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 42208.html
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
Spadek mocy / ostatecznie silnik przestał odpalać
Super Maestro, fajnie, mimo, że po omacku trochę szukałeś ale na szczęście dużo po ślepych uliczkach nie musiałeś biegać. Mordka mi się uśmiechnęła, jak i pewnie twojej Magdalenie
Bezawaryjności
Bezawaryjności
Ja wybieram sprzęty, a Żona kolorki :D
No w końcu!
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3819 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Reasumując usterki znalezione i naprawione w aucie:
1. uszkodzony dpf (filtr był popękany)
2. uszkodzony komputer – sterowanie turbiną
3. uszkodzony elektrozawór sterowania turbiną
4. uszkodzony czujnik doładowania turbo/czujnik położenia turbo.
1. uszkodzony dpf (filtr był popękany)
2. uszkodzony komputer – sterowanie turbiną
3. uszkodzony elektrozawór sterowania turbiną
4. uszkodzony czujnik doładowania turbo/czujnik położenia turbo.
Uff, dobrze, że już koniec tych zmagań, bo domyślam się, co Cię ta „przygoda” nerwów i kasy kosztowała …niech się „M” dobrze prowadzi po „przeszczepieniu”
Witaj,
Tak, to te podkładki.
mps4life napisał(a):Witam wszystkich!
Po przeczytaniu tego wątku (i podobnych w dziale GH), postanowiłem profilaktycznie wymieć podkładki w mojej Maździe. Z tego co wyczytałem, są one oznaczone symbolem: RF2A-13-H51B, jednak chciałbym żeby któryś z kolegów to potwierdził. Rozumiem, że te będą dobre: http://allegro.pl/podkladki-pod-wtryski ... 42208.html
Dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam!
Witaj,
Tak, to te podkładki.
Myślę, że komputer(sterownik) z racji miejsca zamontowania bądź wiązka przewodów była zatopiona o czym pisał maestro i stąd tyle problemów z elektroniką plus pozostałe elementy i to wszystko zbiegło się w czasie i problem gotowy. pozdrawiam
- Od: 8 lut 2004, 00:15
- Posty: 277
- Skąd: zamość
- Auto: 3 BK 1,6 CITD 119 km
B2500 1997r. 79km
SIGNUM FL 1,9 150km
wlasnie dopadl mnie ten sam problem z ta roznica ze pech chcial ze stalo sie to w Deutschland spadek mocy jakby lekkie drganie przy rozpedzaniu ,jak pociagnelem go na 3 biegu dluzej czek i stop .Odpalil i dalej to samo na drugi dzien kierunek warsztat z bolem serca bo mysle "tanio nie bedzie ",i juz w trasie do warsztztu zaszal klekotac jak traktor zgasl dwa razy po drodze na moje szczescie warsztzt byl nie daleko bo zatarlbym motor nie wiedzac ze traci olej w duzych ilosciach od momentu jak zaczal klekotac ,okazalo sie ze dwie podkladki poszly i te dwie wymieniono uzupelniono olej i auto smigalo jak nowe koszt 265 euro .....bol serca ale radosc ze auto chodzi bo dwa dni pozniej trasa do polski na urlop...,i tu wyszedl blad mechanika ...ze nie wymienil kompletu bo w trasie powtorka z rozdrywki poszla kolejna podkladka nr 3 puscil olej auto stop ,na szczescie ADAC wykupione blad skasowali auto odpalilo ale zrezygnowalem z warsztatu za granica dojechalem do domu powoli z predkoscia 80km/h ryzykujac ale jest ok nic sie wiecej nie dzialo po drodze i jutro odstawiam auto do warsztatu w polsce palcem pokazuje co zrobic oczywiscie wymienic caly komplet i potem porownam ceny remontu pozdrawiamLi Mu Bai napisał(a):mastero, czy Twoje problemy rozpoczęły się od jakiś konkretnych znaków, które mogły zapowiadać to co stało się później, czyli zatarcie silnika? check engine, problem z odpaleniem, itp. czy pierwszym był właśnie spadek mocy na niskich obrotach ?
- Od: 28 sty 2013, 15:56
- Posty: 10
- Auto: mazda 6, diesel 121kM,rok 2002
Rumcajs napisał(a):@ Maestro
Czyli spadek mocy (ten czujnik od Turbo) nie ma nic wspólnego z podkładkami i co z tym idzie zataciem silnika?
Poprostu zbieg okoliczności i dwie "awarie" naraz?
Ja uważam że były dwie awarie na raz:
1. Czujnik od turbo i sterowanie turbiną (elektronika).
2. Podkładki pod wtryskami, które zatarły silnik.
Witam, mam ta samą przypadłość, Madzia wypluła na hamowni 170KM i 380NM. Do wymiany czujnik położenia/sterownia turbosprężarką. ASO tradycyjnie chce sprzedać całą turbosprężarkę. Czy udało się ustalić gdzie można kupić sam sterownik? Pozdrawiam, Konrad
-
Kondi
Przyłączam się do pytania o dostępność tego czujnika. Moja BL 2.2 185 KM wypluła na hamowni zaledwie 140 KM i 345 Nm (przebieg wykresu nie wyglądał źle – w załączniku). Auto nie generuje żadnych błędów, odpala normalnie, przyspiesza płynnie, spala między 6 a 7 litrów ON/100 km (zależnie od prędkości jazdy na trasie). DPF jest, ale nie daje o sobie w żaden sposób znać. Będę wdzięczny za sugestie gdzie można kupić ten element.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość