Li Mu Bai napisał(a):mastero, czy Twoje problemy rozpoczęły się od jakiś konkretnych znaków, które mogły zapowiadać to co stało się później, czyli zatarcie silnika? check engine, problem z odpaleniem, itp. czy pierwszym był właśnie spadek mocy na niskich obrotach ?
wlasnie dopadl mnie ten sam problem z ta roznica ze pech chcial ze stalo sie to w Deutschland

spadek mocy jakby lekkie drganie przy rozpedzaniu ,jak pociagnelem go na 3 biegu dluzej czek i stop .Odpalil i dalej to samo na drugi dzien kierunek warsztat z bolem serca bo mysle "tanio nie bedzie ",i juz w trasie do warsztztu zaszal klekotac jak traktor zgasl dwa razy po drodze na moje szczescie warsztzt byl nie daleko bo zatarlbym motor nie wiedzac ze traci olej w duzych ilosciach od momentu jak zaczal klekotac ,okazalo sie ze dwie podkladki poszly i te dwie wymieniono uzupelniono olej i auto smigalo jak nowe koszt 265 euro

.....bol serca ale radosc ze auto chodzi bo dwa dni pozniej trasa do polski na urlop...,i tu wyszedl blad mechanika ...ze nie wymienil kompletu bo w trasie powtorka z rozdrywki poszla kolejna podkladka nr 3 puscil olej auto stop ,na szczescie ADAC wykupione blad skasowali auto odpalilo ale zrezygnowalem z warsztatu za granica dojechalem do domu powoli z predkoscia 80km/h ryzykujac ale jest ok nic sie wiecej nie dzialo po drodze i jutro odstawiam auto do warsztatu w polsce palcem pokazuje co zrobic oczywiscie wymienic caly komplet i potem porownam ceny remontu

pozdrawiam