Mazda6 (GG / GY) – Szybkie pytania – WAŻNA INFORMACJA, STR.313
klajgus napisał(a):zemoj napisał(a): Mianowicie chodzi mi za co odpowiada ta rolka:
to jest kompresor klimatyzacji
Kamień z serca. Godzina roboty, wszystko siedzi na miejscu i Mazda znowu śmiga

-
z kropką nad z
- Od: 4 sty 2010, 22:12
- Posty: 3200 (146/242)
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR
Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0
Panowie
Mam pytanie potrzebuje kupić do Madzi 6 sedan, komplet spinek do osłony silnika pod spodem .Gdzie mogę je kupić w jakim sklepie internetowym? Najlepiej jakby były sprzedawane w komplecie, bo u mnie nie wiem jakie były i teraz mam narazie przymocowane na opaski plastykowe, i nie daje mi to spokoju a ma być to zrobione porządnie
Pozdrawiam
Mam pytanie potrzebuje kupić do Madzi 6 sedan, komplet spinek do osłony silnika pod spodem .Gdzie mogę je kupić w jakim sklepie internetowym? Najlepiej jakby były sprzedawane w komplecie, bo u mnie nie wiem jakie były i teraz mam narazie przymocowane na opaski plastykowe, i nie daje mi to spokoju a ma być to zrobione porządnie
Pozdrawiam
- Od: 13 lis 2011, 21:07
- Posty: 37
- Skąd: Irlandia
- Auto: Mazda 6 EXECUTIVE , 2007r 1.8Petrol
Pytanie 1- czy błąd P2089 A Camshaft Position Actuator Control Circuit High (Bank 1) może powstać w wyniku chwilowego odłączenia jakiegoś bezpiecznika w komorze silnika?
Dodam, że silnik wyłączony, ale nie mam pewności czy zapłon był też wyłączony?
Pytanie 2- mam odczucie, ze silniki przedliftowe 2.3 (166KM) mają inną charakterystykę pracy – są głośniejsze i bardziej "warczą" niż poliftowe 2.3 (163KM) – ciszej i jakby metalicznie, ale przyjemnie – czym to jest spowodowane? Dodam, że w kabinie też jest ciszej w polifcie.
Dodam, że silnik wyłączony, ale nie mam pewności czy zapłon był też wyłączony?
Pytanie 2- mam odczucie, ze silniki przedliftowe 2.3 (166KM) mają inną charakterystykę pracy – są głośniejsze i bardziej "warczą" niż poliftowe 2.3 (163KM) – ciszej i jakby metalicznie, ale przyjemnie – czym to jest spowodowane? Dodam, że w kabinie też jest ciszej w polifcie.
-
mscorp
Witam, w ostatnim czasie komputer załącz pokazywać większe średnie spalanie, wiem że zrobiło się chłodniej i autko może spalić trochę więcej, ale wg. komputera wzrosło z 11 do 15l/100 ... nie sprawdzałem jeszcze jak ze wskazaniami z dystrybutora, ale przy założeniu, że potwierdzą wzrost z kompa, co wg. was powinienem w pierwszej kolejności sprawdzić, co mogło by mieć wpływ na taki wzrost spalania. Dodam, że silnik nie pracuje inaczej, nie wydaje dziwnych dźwięków oraz, ze dynamika jazdy pozostała na swoim poziomie.
Z góry dzięki. Pzdr.
Z góry dzięki. Pzdr.
- Od: 22 lip 2012, 14:58
- Posty: 274
- Skąd: Łdz
- Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM
mscorp napisał(a):Pytanie 1- czy błąd P2089 A Camshaft Position Actuator Control Circuit High (Bank 1) może powstać w wyniku chwilowego odłączenia jakiegoś bezpiecznika w komorze silnika?
Ja tak miałem ale ze względu nz zmianę przepustnicy z 3.0 na 3.7 . powodem było u mnie nie dostrojone cpe tzn pseudo piggyback
-
Arkadius 73
Krótka piłka.. Szukałem na forum ale może za mało się starałem...
Czy Ktoś z Użytkowników Madzi instalował coś takiego?
http://moto.allegro.pl/hid-zarnik-palni ... 69871.html
Czekam na opinie i ewentualne doradztwo w temacie... Instalować coś takiego do świateł mijania czy lepiej kupić droższe żarówki halogenowe?
Pozdrawiam.
Czy Ktoś z Użytkowników Madzi instalował coś takiego?

Czekam na opinie i ewentualne doradztwo w temacie... Instalować coś takiego do świateł mijania czy lepiej kupić droższe żarówki halogenowe?
Pozdrawiam.
-
Spiderus
Oj kolego... Będzie lincz
dużo tematów o xenonach jest. A przeciwników tego typu przeróbek mnóstwo. Ja mam w swojej założone najzwyklejsze xenony i jest ok 




WItam!
Po odkręceniu korka oleju pojawił się jasny dym (coś a'la ciuchcia:), a przed kupnem auta (2 miechy temu) nie było tego widać bo było ciepło... Więc zabieram sie za podkładki pod wtryskami. Olej wymieniony, miska ściągnieta i wyczyszczona tak jak smok oleju (było dużo opiłków po zajechanej turbince)
Teraz pytanie: czy to te podkładki?
http://www.mazdaparts.pl/oferta-specjal ... -ditd-citd
Po odkręceniu korka oleju pojawił się jasny dym (coś a'la ciuchcia:), a przed kupnem auta (2 miechy temu) nie było tego widać bo było ciepło... Więc zabieram sie za podkładki pod wtryskami. Olej wymieniony, miska ściągnieta i wyczyszczona tak jak smok oleju (było dużo opiłków po zajechanej turbince)
Teraz pytanie: czy to te podkładki?
http://www.mazdaparts.pl/oferta-specjal ... -ditd-citd
- Od: 12 kwi 2012, 23:07
- Posty: 29
- Auto: M 6 GY 2.0 CiDT 136km 2004
Arkadius 73 napisał(a):mscorp napisał(a):Pytanie 1- czy błąd P2089 A Camshaft Position Actuator Control Circuit High (Bank 1) może powstać w wyniku chwilowego odłączenia jakiegoś bezpiecznika w komorze silnika?
Ja tak miałem ale ze względu nz zmianę przepustnicy z 3.0 na 3.7 . powodem było u mnie nie dostrojone cpe tzn pseudo piggyback
Dzieki, ale ja niczego nie podmieniałem, a ewentualne wyjęcie i włożenie bezpiecznika wg mnie nie powinno namieszac w kompie, by ten wyrzucił błąd.
-
mscorp
mscorp napisał(a):ja niczego nie podmieniałem, a ewentualne wyjęcie i włożenie bezpiecznika wg mnie nie powinno namieszac w kompie, by ten wyrzucił błąd.
I masz całkowitą rację
Pozdrawiam
-
Grucha
Witam.
Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Mazdy 6 i mam takie pytanko. Czy kontrolka od pompki paliwowej wskazującej zanieczyszczenia (wodę) gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika? Czy w ogóle powinna się zapalać po przekręceniu kluczyka?
Jakoś nie zwróciłem uwagi na to przy zakupie a teraz jakoś nie daje mi to spać. Wczoraj przepompowałem trochę w pompce paliwa i dalej jest tak samo. Czyli jest to normalne?
Pytam bo ma aktualnie starą Hanię z 94r i ona nie ma takich bajerów komputerów...
Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Mazdy 6 i mam takie pytanko. Czy kontrolka od pompki paliwowej wskazującej zanieczyszczenia (wodę) gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika? Czy w ogóle powinna się zapalać po przekręceniu kluczyka?
Jakoś nie zwróciłem uwagi na to przy zakupie a teraz jakoś nie daje mi to spać. Wczoraj przepompowałem trochę w pompce paliwa i dalej jest tak samo. Czyli jest to normalne?
Pytam bo ma aktualnie starą Hanię z 94r i ona nie ma takich bajerów komputerów...
Mazda 2003r. – pojeździmy zobaczymy.
Honda Civic sedan 1994r. 1,5B – 8 lat 285 tys.km, prawie zero usterek! Jest coś lepszego?
Honda Civic sedan 1994r. 1,5B – 8 lat 285 tys.km, prawie zero usterek! Jest coś lepszego?
- Od: 7 lis 2012, 18:40
- Posty: 42
- Skąd: lubelskie
- Auto: Mazda6 2.0 CITD 2003r 121KM RF5C
Zigi86 napisał(a):Witam, w ostatnim czasie komputer załącz pokazywać większe średnie spalanie, wiem że zrobiło się chłodniej i autko może spalić trochę więcej, ale wg. komputera wzrosło z 11 do 15l/100 ... nie sprawdzałem jeszcze jak ze wskazaniami z dystrybutora, ale przy założeniu, że potwierdzą wzrost z kompa, co wg. was powinienem w pierwszej kolejności sprawdzić, co mogło by mieć wpływ na taki wzrost spalania. Dodam, że silnik nie pracuje inaczej, nie wydaje dziwnych dźwięków oraz, ze dynamika jazdy pozostała na swoim poziomie.
Z góry dzięki. Pzdr.
Nikt nie ma pomysłu ?
- Od: 22 lip 2012, 14:58
- Posty: 274
- Skąd: Łdz
- Auto: Była: Mazda 6 Sedan 2006 2.0 Pb 147 KM
najpierw sprawdź spalanie wg dystrybutora. Sprawdź poziom oleju w silniku, jeśli masz szybki wzrost stanu to raczej wtryski leją i tu przyczyn może być parę. Pytanie czy jeździsz na krótkich odcinkach, czy zdążysz wypalić DPF .
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
konrad1235 napisał(a):Pytanie czy jeździsz na krótkich odcinkach, czy zdążysz wypalić DPF
Zigi86 napisał(a):Nikt nie ma pomysłu ?
sprawdz spalanie z dystrybutorem... potem wroc...
Arkana , Captur , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Wojtek napisał(a):konrad1235 napisał(a):Pytanie czy jeździsz na krótkich odcinkach, czy zdążysz wypalić DPF
? jaki DPF?
a to On nie ma Diesla ?
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
Wojtek napisał(a):147KM to bedzie Pb 2.0
masz rację , pomyliłem z 143KM, ale lepiej uzupełnić profil . W Pb się nie udzielam
- Od: 1 mar 2011, 17:51
- Posty: 120
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda CX-5 2.0 SKY-G 160 KM AWD MT SkyPASSION 2015r.
sorand napisał(a):Czy kontrolka od pompki paliwowej wskazującej zanieczyszczenia (wodę) gaśnie dopiero po uruchomieniu silnika? Czy w ogóle powinna się zapalać po przekręceniu kluczyka?
to normalne. na początku masz test kontrolek-potem wszystkie powinny zgasnąć
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6