

xXx- pomoc techniczna i zawieszenie
mlody192-pomoc techniczna
Carspeed- dostawca czesci
Jurek- pomoc techniczna
Realski- pomoc techniczna
Deuter Olkusz- zawieszenie
Piwo- jak to piwo

i wielu innych ktorych nie ujelem
Marka i Model:
Mazda "Czarna Wdowa" 323 BG GT-ZE 2,5 V6 J-SPEC
Wyposażenie:
szyby na korby, brak wspomagania, brak abs, nawiew, fotel, koła, kierownica
Modyfikacje Silnika:
– SWAP z 1,3 na gaźniku KAT na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
Do tego:
– zrobienie full remontu (nowe wszystkie filtry, uszczelki OEM, pierścienie olejowe, panewki ACL 780 główne i korbowodowe, uszczelniacze wału, uszczelka pod głowica, głowice wymyte splanowane, docieranie zaworów i gniazd zaworowych, twardsze sprężyny zaworowe, świece NGK, przewody WN Janmor, wymienione wszystkie płyny.
– Olej Valvoline pełen syntetyk 5w50, olej w skrzyni Valvoline 75W90
Układ Dolotowy:
– kolektor Stright-Neck z KL-ZE
– przepustnica KL-ZE
– CAI z Simota carbon air-box 77mm
Układ Wydechowy:
– Kolektory PACE SETTER 6-2-1 będą przerobione tak aby łagodniej się schodziły.
– Środkowy tłumik 50cm z CRX, końcowy RM MOTORS XXL
– Całość 2,25"
Modyfikacje Elektroniki i Paliwa:
– ECU Master DET 3 fuel implant
– Modul edis 6,Cewka edis 6
– Czyjnik VR sensor
Układ Napędowy:
– skrzynia biegów z K8 i piątka z FS'a
– kompletne sprzęgło, docisk i łożysko oporowe Exedy do KL-series
– short-shifter
– koło zamachowe K8 odelżone na 5,3Kg
Układ Hamulcowy:
Przód:
– zwrotnice od 323f BA 2,0 GT
– hamulce przód zregenerowane od mazdy 6 284mm i tarcze Mikoda GT
– przewody w stalowym oplocie HEL
Tył:
– tarcze od 323F BA 2,0 GT razem z piastami
– hamulce od mazdy mx-3 zregenerowane
– przewody w stalowym oplocie HEL
Modyfikacje Zawieszenia:
– Cale zawieszenie zostało wypiaskowane, pomalowane podkładowa farba epoksydową oraz niebieskim akrylem.
– Wszystkie gumy w tulejach i wahaczach + poduszki skrzyni biegów wykonane z poliuretanu przez firmę DEUTER OLKUSZ.
– Wahacz tylny regulujący zbieżność wymieniony na nowy YATO.
– Wszystkie nowe drążki, sworznie, łączniki stabilizatorów, gumy od stabilizatorów.
– Dawca zawieszenia była mazda mx-3.
– Gwint K-Sport STREET od xXx
– Rozporka górna przód i tył.
Modyfikacje Wnętrza i Car Audio:
– Obrotomierz
– CA Brak
– Środek wybebeszony, goła blacha
– tylna i boczne szyby plexa i poliwęglan
– fotel kubełkowy kierowcy Mirco, pasażera seryjny z MX-3
Body KIT, Oświetlenie, Felgi, Opony:
– Malowanie
– Wylot na masce z Lancera Evo9
– Tylna lotka z 323BG GT, przedni zderzak od 323 bg 3D, jakiś tam sticker
– Felga ORI z 323F BA GT 16" jedna sztuka wazy zaledwie 6,8KG!! kupione za 350zł komplet:D
– Opony Profile 205/50/16 i Federale 595 RS-R 205/50/16
Fabryczna Moc i Moment:
Seryjnie powinno być:
200hp @ 6500obr
230nm @ 5500obr
Moc i Moment Po Modyfikacjach:
186KM i 250Nm
Sezon 2011
– kupno samochodu (większość zdjęć z prac na dole strony)
– rozebranie na części pierwsze
– remont kapitalny silnika
– malowanie zawieszenia, wszystkie tuleje poliuretanowe
– hamulce z M6
– 5-tka od FS'a
– SWAP z 1,3 na gaźniku KAT na 2.5V6 J-Spec (KL-ZE)
– większa chłodnica
– montaż DET3
– starter rozrusznika
– Gwint K-Sport STREET
– Obrotomierz
– hamownia
– zakonczenie sezonu
– opony BF Goodrich
Sezon 2012
– Modul edis 6,Cewka edis 6
– HLA
– wyrzucenie Vrisów i strojenie
– ulepszone mocowania amortyzatorów
– wycieczka do Wrocławia
– kolejna hamownia
– Czyjnik VR sensor
– porzadki pod maską
– wylot od Lancera
– sesja zdjęciowa
– tor Wrocław
– odchudzanie
– Wrocław po raz drugi
– malowanie
– malowanie felg
– ważenie
– Ryki
– tor Poznań, zdjecia
– Puchar MS
– hamulce i opony
– Poznań po raz drugi
– awaria, cz.2, cz.3
– przymiarki ITB
Wygląd na chwile obecna
I parę fotek z prac prowadzonych zaraz po zakupie:
Kupno samochodu
Wyjęte KL-ZE z MX-3
Wiązka elektryczna
Skrzynia biegów i 5'tka z FS'a
Silnik po remoncie
Prace na BG
Malowanie zawiechy
trochę siwo:P
Nieoceniony Szyna
Trzeba pranie wywiesić
Mocowanie chłodnicy – pojemność układu zwiększyła się do 7L
Fotki po skończonych pracach
Dość dużo miejsca
Startowy setup.. niestety coś z rozrusznikiem nie tak
Ot to tyle. Jak na razie walczymy z odpaleniem tego maleństwa,
Pozdrawiam Wszystkich