Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez misiak89-89 » 12 gru 2011, 19:40

Oj nie dołujcie chłopaka :P aż tak źle nie może być, pękło 180?
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Capazo » 12 gru 2011, 21:13

Dzisiaj byłem na hamowni, w gruncie rzeczy jestem zadowolony, bo Nm wzrosl do ponad serii czyli 225 konie nie znacznie bo do 178, ale jak na kompa ktory prasuje w trybie awaryjnym i przy odjeciu gazu przelewa strasznie bo slychac bomblenie w wydechu jest dobrze. Odelzone kolo zamachowe wszystko przeniosło w dół zakresu i moim zdaniem jest to dobre..bo reszty zniszczenia dokona pan ostry wałek w połączeniu z zamachem. Do tego wysterowanie w det III i mysle ze bedzie dobrze. No i koło małe wleci wiec Nm na kołach wzrosnie. Ogolnie jestem zadowolony, bo silnik po remoncie spisał sie dobrze nic nie kopci sropci, spaliny pachna jedynie paliwem. Oleju nie ubywa, plynu tez wiec jest <spoko>
wyk.jpg


fotka w wiekszej rozdzielczosci

Obrazek
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Fasola » 13 gru 2011, 10:47

Jak patrzę na wasze "ze" to na prawdę jestem dumny z mojej byłej <spoko>
misiak skrzynie od K8 i zamach mogę Ci załatwić i kiluj wszystko jak leci
sorka za ot Capazo :D
Fasola
 

Postprzez Capazo » 13 gru 2011, 18:28

Pyton162 napisał(a):Jak by byla wydmuszka to mogloby byc roznie na to wychodzi


Co do wydmuszki to mam wywalona tylko tylna kanape( 13kg), reszta plastikow glosnikow i innych [tiiit] jest. Takze do wydmuszki mi jeszcze pare kg brakuje.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez misiak89-89 » 13 gru 2011, 18:49

jest optymistycznie <spoko> podoba mi się szybko rosnący niuton :)

a my Maniek pomyślimy <oczko> end ot
Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez zemoj » 13 gru 2011, 22:45

Samo czytanie o tym projekcie wciska w fotel :D Super podejscie do tematu, żadnych półsrodków! Jak już ukończysz prace nad BG, to musisz zamontować kamerki po bokach rejestrujące miny tych, których będziesz odstawiał na światłach :D

pozdrawiam i trzymam kciuki za projekt!
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez Szyna » 13 gru 2011, 23:43

Dalej kupuj wałki, wysyłaj tego deta do naprawy i lecimy z koksem :D
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez Capazo » 14 gru 2011, 00:02

Szyna napisał(a):Dalej kupuj wałki


Rozumiem ze w tym miesiacu wyplaty niechcesz <diabełek>
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez misiak89-89 » 15 gru 2011, 00:09

Jak już to było to sory

Koordynator Zlotów
 
Od: 20 mar 2010, 18:01
Posty: 1804 (19/17)
Skąd: Zielona Góra
Auto: 323f BA GT KL
323 BG GT BP

Postprzez Capazo » 15 gru 2011, 00:26

misiak89-89 napisał(a):Jak już to było to sory



Troche brzydka, no i tylko na cwiare pewnie. Ja skupiłem sie bardziej na jazde po winklach.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Capazo » 18 gru 2011, 19:02

podrzucam 3 fotki z zakończenia sezonu w Poznaniu 2 tyg temu. :D
z1.jpg
z2.jpg
z3.jpg
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 18 gru 2011, 19:58

Nie mogę zrozumieć jak koło zamachowe może zmienić charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.
Poza tym projekt jest bardzo ciekawy.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 18 gru 2011, 20:03

Gib napisał(a):Nie mogę zrozumieć jak koło zamachowe może zmienić charakterystykę przebiegu momentu obrotowego.


A jak wytłumaczysz takie cos jezeli ja mam wałki KL-31? czyli max moment 5500 i max moc 6500?
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez luki_92_92 » 18 gru 2011, 20:37

Czemu napis mazda na deklu nie jest wypolerowany <co?>

Bardzo fajne autko, małe, trochę wiekowe i napewno szybkie. Chciałbym zobaczyć minę hondziarzy oglądających twoje tylne tablice po startach spod świateł <diabełek>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez seba323f » 18 gru 2011, 21:01

Świetny killer! :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 18:24
Posty: 1234 (0/2)
Skąd: Piaseczno
Auto: 323F BJ Sportive FS-DE '01
323F BG GT BP '92
MS Protege FS-DET '03

Postprzez Gib » 18 gru 2011, 21:50

Ja nie wiem, sam zmieniałem wałki na ostrzejsze u siebie i na tej samej hamowni przebieg momentu i mocy do 5500 obr się pokrywa, potem moment nie leci na mordę jak na seryjnych wałkach i daje +20 KM.
Jeśli masz zhamowaną serię na ciężkim kole to możemy się zastanowić. Jak narazie dzieją się jakieś czary których nie rozumiem i nie zamierzam Ci wyjaśniać dlaczego masz taki a nie inny wykres, Ty zakładasz że koło zamachowe maczało w tym palce ja chcę usłyszeć jakieś racjonalne wytłumaczenie. Bo może waga felgi też wpływa na przebieg momentu? Też jest elementem wirującym podłączonym w zasadzie na sztywno z silnikiem, prawda?
A może koło zamachowe to jest taki diwajs który dodaje 10,20 wpisz ile chcesz Nm i teraz w zależności od jego wagi zmieniamy zakres występowania tych dodatkowych niutków. Z poprzedniego Twojego posta wynikałoby że lżejsze koło przenosi zakres występowania tej magii w niższą partię obrotów. To już wogóle nie rozumiem konstruktorów Opla, którzy nie dość że skarali moje auto skrzynią która ma 4 długie biegi i średnio długą piątkę, to jeszcze dowalili mu 15.5 kg zamachu żeby moment był na górze gdzie praktycznie się nie przebywa.

Pozdrawiam.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez janiszzz_mx3 » 18 gru 2011, 22:56

Lekki zamach dodaje kuni i niutona w całym zakresie obrotów. Wadą jest to że jak nie przyśpieszasz a jedziesz ze stałą predkością hmm musisz ciut więcej gazu dodać żeby wiatr nie wyhamował auta :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2010, 22:21
Posty: 295
Skąd: Warszawa
Auto: mx-3 1.8v6 turbo '94

Postprzez Capazo » 19 gru 2011, 00:31

Gib napisał(a):Ja nie wiem, sam zmieniałem wałki na ostrzejsze u siebie i na tej samej hamowni przebieg momentu i mocy do 5500 obr się pokrywa, potem moment nie leci na mordę jak na seryjnych wałkach i daje +20 KM.


Chyba ze to wina tych bledow na kompie. Zreszta nie przejmuje sie tym teraz, wleci detIII wysteruje pojade jeszcze raz zobaczymy co wyjdzie.

Co do felg to sa od 323f BA jedna wazy 6,8kg ale mam za to mega balony naciagniete w porownaniu do serii

luki_92_92 napisał(a):Czemu napis mazda na deklu nie jest wypolerowany <co?>


łiiiii tammm:D
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Postprzez Gib » 19 gru 2011, 00:52

@janiszcośtam

A jak wyjmę 300kg z bagażnika to też mi doda kuni i niuta w całym zakresie?
IMO konie się biorą z powietrza paliwa i momentu zapłonu no i oczywiście z obrotów to że silnik ma lżej się wkręcić nie wpływa na jego moc czy moment.

BTW. Zazdroszczę odcięcia na 7500 obr, u mnie niestety tylko 6800 i niestety nie da sie z tym za wiele zrobić a moc rośnie do odcięcia, zarówno na serii jak i po wałkach.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8939 (141/180)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Capazo » 19 gru 2011, 00:58

Gib napisał(a):IMO konie się biorą z powietrza paliwa i momentu zapłonu no i oczywiście z obrotów to że silnik ma lżej się wkręcić nie wpływa na jego moc czy moment.


To co daje wg. Ciebie lekkie koło zamachowe? jezeli nie przesuwa wykresu w dol nie dodaje koni, niutow, to po co kupuje sie lekkie koło Fidanzy z alu ktore wazy 3kg za 2000zl zeby sie świeciło w taki razie. Co do koni itd jestem zgodny , ale manipulacja wykresem to chyba jego zadanie. Nie mowie to o tych 25 niutach czy cos bo to wzielo sie albo z remontu, albo z kolektorow 6-2-1.

Odinke mam na 7200, nie wiem czemu na wykresie wyszlo 7500
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2008, 17:29
Posty: 1272 (0/26)
Skąd: Wałbrzych/Krotoszyn/Poznań
Auto: Była Mazda 323BG GT-ZE V6 186KM "Czarna Wdowa"

Jest Opel Speedster Honda K20 235KM " Biała Wdowa" 890Kg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy