Mazda 323 BG GT KL-ZE '91 – Czarna Wdowa
Capazo powiedział ze jakaś folie zarzuci na maskę Ogólnie dzisiaj coś tam próbowaliśmy się bawić zapłonem ale po wynikach Mateuszowie się szybko znudziło i pojechaliśmy do domu No i musimy pomyśleć nad jakimś zasilaniem lapka bo szybko się rozładowuje
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3348 (89/158)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
ravo napisał(a):Air Box. Ale kto co woli
Dokladnie dlatego mam air boxa i dolot ze zderzaka puszczony na dniach zrobi sie dynamiczne doladowanie
Szyna napisał(a):Capazo powiedział ze jakaś folie zarzuci na maskę Ogólnie dzisiaj coś tam próbowaliśmy się bawić zapłonem ale po wynikach Mateuszowie się szybko znudziło i pojechaliśmy do domu No i musimy pomyśleć nad jakimś zasilaniem lapka bo szybko się rozładowuje
No samochod zaczal przerywac a afr rzedu 12,5 ;/ zalalem go pozniej do afr kolo 10 pewnie i smiga az milo, nic nie przerywa. Chyba bedzie trzeba sonde skalibrowac bo glupoty pokazuje. Co do wylotu to bez przesady, wylot jest z lancera evo9 i tam tez sie leje na silnik. fajki od WN sa przeciez szczelne. po 3 zawsze mocna cos podlozyc pod wylot. po4 najwazniejsze ze temp pod silnikiem jest mega oraz temp oleju spadla o 5 stopni. Po wlaczeniu wentylatora cieplo wedruje sobie tam gdzie jego miejsce.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
co do szczelnosci fajek to bym polemizowal. raz wpadlem w spora kaluze z duza predkoscia i wode mialem nawet w gumach wokol mocowania amorow. silnik zgasl i pod dwiema fajkami byla woda. po osuszeniu mozna bylo jechac dalej.
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
piwo napisał(a):u mnie w spidim nie przeszkadza.
No ale ty przecież nie masz kabli WN tylko cewki na każdej świecy, i dodatkowo wszystko jest ładnie zakryte przykręcaną osłoną.
check. napisał(a):Jacek176 napisał(a):Zapłon to chyba tylko na hamce?
dlaczego tylko na hamce ?
No a w jaki sposób na ulicy zweryfikujesz czy przesunięcie zapłonu w górę czy w dół coś dało?
Do ugrania jest kilka koni, mniej niż wynosi błąd pomiarowy DET'a czy dupohamowni
Suloo napisał(a):co do szczelnosci fajek to bym polemizowal.
No bo tu wcale nie chodzi o szczelność fajek. Jak woda będzie się lała prosto na kable WN to będą pojawiać się przebicia. Tak przynajmniej mi się wydaje. No ale zobaczymy jak nic nie będzie się działo to też jakiś wylot sobie zamontuje. Myślę nad nim juz od dawna tylko właśnie ta wizja wody na kablach WN i aparacie zapłonowym mnie powstrzymuje.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Jacek176 napisał(a):No a w jaki sposób na ulicy zweryfikujesz czy przesunięcie zapłonu w górę czy w dół coś dało?
Do ugrania jest kilka koni, mniej niż wynosi błąd pomiarowy DET'a czy dupohamowni
dopóki nie zaczyna pojawiać się spalanie stukowe to chyba wyprzedzenie zapłonu nie zabiera mocy ? Czy nie mam racji ?
- Od: 21 lut 2011, 14:11
- Posty: 173
- Auto: Civic 1.4
check. napisał(a):Jacek176 napisał(a):No a w jaki sposób na ulicy zweryfikujesz czy przesunięcie zapłonu w górę czy w dół coś dało?
Do ugrania jest kilka koni, mniej niż wynosi błąd pomiarowy DET'a czy dupohamowni
dopóki nie zaczyna pojawiać się spalanie stukowe to chyba wyprzedzenie zapłonu nie zabiera mocy ? Czy nie mam racji ?
No niestety to nie jest takie proste.
Jak u mnie stroiliśmy to przyspieszenie zapłonu powodowało spadek mocy w niektórych zakresach obrotów a stukowego nie było (albo go nie słyszeliśmy). W tych zakresach trzeba było cofnąć zapłon na mapie w DET'cie. Takie szczeguły można wychwycić tylko na hamowni, przez nakładanie na siebie wykresów z różnych ustawień aparatu zapłonowego.
- Od: 12 wrz 2007, 18:42
- Posty: 2015
- Skąd: Sochaczew
- Auto: MG ZS 180 2002r. (kiedyś była Mazda 323F BG 1.8 dohc 168KM)
Może kiepski pomysł ale może warto zrobić cos ala plexa czarna i np. 4 śrubki od spodu że jak cie złapie jakaś burza w drodze to na CPN śmiga 4 motylki na śrubki i po robocie można jechac
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Witam dzisiaj zalozylem nowy felunek odswiezony, zainstalowalem setup letni czyli gwint max nisko:D I oto co wyszlo z Szyny aparatu.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Jest malinowo
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
-
jarek.ZE
- Od: 25 lis 2008, 01:19
- Posty: 3760 (180/234)
- Skąd: Konstancin-Jeziorna
- Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04
ravo napisał(a):brzuch Ci urósł ?
hhaha patrz teraz dopiero zauwazylem.. a ja sie dziwilem dlaczego mazda nie jedzie
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
ravo napisał(a):i jak objedzie subaru ?
Bede w sobote na rakietowej na 4 h treningu wiec zobaczymy mysle ze na full slickach czyli takim zestawie jak pojade:D moze cos sie zdziala. A co do przyspieszenia ostatnio robilem pomiary pierwsza setka jest przy 5,6 140 10s 160 13,6 wiec jak na przerywajaca gore obrotow bo cos zaplon wypada jest niezle.
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
ravo napisał(a):o to fajnie i nic się nie chwaliłeś ? że będziesz
a co szykujesz sie na WLTA?? Moze wlecisz na chwilke!
Tor Poznań 1:50,500 147KM Spidi:) 2014
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
BEST ET@ 13,308 Opel Speedster ~ 213KM Ryki 2015
Tor Poznań 1:47,700 235KM Spidi:) 2016
Tor Poznań 1:45,937 235KM Spidi:) 2017
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości