Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Wojtek, stachan.
W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.
II. Przebieg konkursu
Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie prac w postaci fotografii na adres konkurs@mazdaspeed.pl. Zgłoszenia są przyjmowane do godziny 12:00 ostatniego dnia zgłoszeń.
Tematem prac konkursowych są pojazdy marki Mazda. Dodatkowo, każda z tur konkursu posiada temat przewodni, którego twórczą interpretację Jury pozostawia uczestnikom.
Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się w następujących turach, w terminach:
Tura I: Mazda nocą -zgłoszenia: 21.I – 28.I
Tura II: Mazda i modyfikacje - zgłoszenia: 18.II – 21.II
Tura III: Mazda i ciekawe obiekty - zgłoszenia: 24.III – 27.III
Tura IV: Mazda w mieście - zgłoszenia: 21.IV – 24.IV
Tura V: Mazda w terenie - zgłoszenia: 19.V – 22.V
Tura VI: Mazda i światło - zgłoszenia: 23.VI – 26.VI
Tura VII: Mazda i woda - zgłoszenia: 28.VII – 31.VII
Tura VIII: Mazda w ruchu - zgłoszenia: 25.VIII – 28.VIII
Tura IX: Mazda i kobieta - zgłoszenia: 22.IX – 25.IX
Tura X: Mazda i wakacje - zgłoszenia: 27.X – 30.X
Każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia jednego zdjęcia w danej turze.
Zdjęcie raz zgłoszone w konkursie nie może zostać zgłoszone ponownie.
Udział w konkursie jest potwierdzany przez organizatora konkursu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia pracy.
Jurorzy mają prawo odrzucić zdjęcia nie nadające się do publikacji.
Ustalenie wyników każdej tury odbywa się poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia tury, której dotyczy i trwa 7 dni.
W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane zdjęcia.
Najlepsze prace z każdej tury zostaną opublikowane wraz z wynikami ankiet na stronie klubowej. Organizator zastrzega, że w przypadku drobnych nagród rzeczowych wysyłka jest realizowana tylko na terenie RP.
III. Wymagania i odpowiedzialność
Kadr oraz kompozycja zgłaszanych zdjęć są dowolne.
Zgłaszane zdjęcia powinny być wysokiej rozdzielczości (minimum 4 megapiksele czyli przykładowe minimalne zdjęcie to 2500 x 1600), zapisane w możliwie najwyższej jakości, bez naniesionych dodatkowych elementów graficznych w postaci podpisów, ramek i innych.
Nazwa zgłaszanego pliku musi pokrywać się z nazwą użytkownika na forum – tzw. nickiem.
Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do wykorzystania i reprodukcji nadesłanego zdjęcia w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.
Uczestnik konkursu przez zgłoszenie pracy oświadcza, że posiada wszelkie prawa, szczególnie autorskie prawa majątkowe do dysponowania zgłaszaną pracą oraz ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich i dóbr osobistych.