Przepisy ogólne
- Organizatorem konkursu jest Klub MazdaSpeed.
- Konkursowi przewodniczy Jury reprezentowane przez użytkowników forum: Wojtek, Paweł.
- W konkursie udział może wziąć każda osoba zarejestrowana na forum, z wyjątkiem Jury.
- Nadesłanie prac na konkurs jest jednoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
- W przypadku sporów i reklamacji dotyczących przebiegu konkursu stroną rozstrzygającą jest Jury.
Przebieg konkursu
- Uczestnicy biorą udział w konkursie poprzez nadsyłanie prac w postaci fotografii na adres konkurs@mazdaspeed.pl
- Tematem prac konkursowych są pojazdy marki Mazda. Dodatkowo, każda z tur konkursu posiada temat przewodni, którego twórczą interpretację Jury pozostawia uczestnikom.
- Zgłaszanie zdjęć do konkursu odbywa się w dziewięciu turach, w terminach:
- Tura I – Mazda w ciekawych miejscach – od 3 do 8 marca 2014 r.
- Tura II – Mazda w HDR'rze – od 1 do 7 kwietnia 2014 r.
- Tura III – Mazda i wiosenny plener – od 5 do 10 maja 2014 r.
- Tura IV – Mazda przy zachodzie słońca – od 2 do 7 czerwca 2014 r.
- Tura V – Mazda i kobieta – od 7 do 12 lipca 2014 r.
- Tura VI - Mazda w ruchu - od 18 do 23 sierpnia 2014 r.
- Tura VII – Mazda i jesienny plener – od 6 do 10 październikaa 2014 r.
- Tura VIII – Mazda i grupa regionalna – od 3 do 7 listopada 2014 r.
- Tura IX – Zlotowe zdjęcia Mazdy – od 3 do 7 grudnia 2014 r.
- Każdy uczestnik ma prawo do zgłoszenia jednego zdjęcia w danej turze.
- Zdjęcie raz zgłoszone w konkursie nie może zostać zgłoszone ponownie.
- Udział w konkursie jest potwierdzany przez organizatora konkursu w ciągu 48 godzin od zgłoszenia pracy.
- Jurorzy mają prawo odrzucić zdjęcia nie nadające się do publikacji.
- Ustalenie wyników każdej tury odbywa się poprzez głosowanie w ankiecie na forum klubowym.
- Ankieta rozpoczyna się w ciągu 72 godzin od zakończenia tury, której dotyczy i trwa 10 dni.
- W ankiecie udział biorą wszyscy zarejestrowani użytkownicy forum, oddając w danej turze do 3 głosów na wybrane zdjęcia.
- Najlepsze prace z każdej tury zostaną opublikowane wraz z wynikami ankiet na stronie klubowej.
Wymagania i odpowiedzialność
- Kadr oraz kompozycja zgłaszanych zdjęć są dowolne.
- Zgłaszane zdjęcia powinny być wysokiej rozdzielczości (minimum 4 megapiksele), zapisane w możliwie najwyższej jakości, bez naniesionych dodatkowych elementów graficznych w postaci podpisów, ramek i innych.
- Nazwa zgłaszanego pliku powinna pokrywać się z nazwą użytkownika zarejestrowaną przez rejestracji na forum – tzw. nickiem.
- Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z udzieleniem nieograniczonej czasowo, bezpłatnej i niewyłącznej licencji do wykorzystania i reprodukcji nadesłanego zdjęcia w materiałach elektronicznych i drukowanych wydawanych przez Klub MazdaSpeed.
- Uczestnik konkursu przez zgłoszenie pracy oświadcza, że posiada wszelkie prawa, szczególnie autorskie prawa majątkowe do dysponowania zgłaszaną pracą oraz ponosi pełną odpowiedzialność względem Organizatora za naruszenie praw osób trzecich, w szczególności praw autorskich i dóbr osobistych.