Mazda 6 2008

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Mateusz L » 4 maja 2008, 00:55

gari napisał(a):Ale Mali ma 100% racji cena w Usa jest najwaniejsza

..Powiedział użytkownik S80 i Infiniti :P
gari napisał(a):nizszy poziom edukacji na poziomie ogolnym nie swiadczy wcale o glupocie

Głupota to za dużo,ale ignorancji niektórym Amerykanom nie odmówisz chyba...???

gari napisał(a):Stad tez prosze nie porownujcie tych samochodow bo to jest zupelnie inna bajka – inny "Target" diabelek

Zgadza się,ale nie porównujemy-mówię to po raz setny-AMG do Mazdy 6. Zwykła 2.0, 1.8 itd. to chyba dobre porównanie, bo w Polsce głównie takie "premium" się sprzedaje...Co do wytrzymałości podzespołów o której mówisz,że ma znieść wielkie obciążenia-powiem tylko,że trwałość zawieszeń w niemieckiej klasie premium jest dużo niższa niż w Maździe,a przecież są one ciężkie i mają szybko jeździć w zakrętach :P ...nieco lepiej jest z ergonomią,ale to tez nie tak jak w Japończykach...także pod maską.
Maciej Loret napisał(a):usrawiedliwia

2:1 ;) hahaha ...
Faja napisał(a):Alfę to była Ci chyba potrzebna codziennie:PP

Faja cóż za subtelny żart :P ,ale nie taka Alfa straszna jak ją malują...

bazyl wspaniały napisał(a):widzą wady swoich samochodów i tego nie kryją ale jeśli ktoś mnie atakuje doskonałością np bmw no to normalne że będę bronił "swojej" marki.

Dlatego mówię też o wadach MB(choć jest bardzo fajnym autkiem i ma też wiele zalet) co kolega Mali odebrał jako atak na całą niemiecką motoryzację...A Mazda też ma wady jak każde inne auto...

bazyl wspaniały napisał(a):ale na chwilę obecną to dla mnie jest zbyt RXowata (z przodu), stara M6 była jakoś bardziej "lotna" ta wydaje się przyciężkawa, silna i brutalniejsza ale brak jej lekkości starego modelu
(ja to bym najchętniej wrócił do chromów i wielkich płetw na bagażnikach oczko )

ot i paradoks...a jest lżejsza i bardziej opływowa :) Musisz się przyzwyczaić-moim zdaniem na żywo wygląda dużo lepiej,a na zdjęciach najwięcej zależy od koloru...np biała jest świetna...ale gusta...
Chromy i płetwy-no cóż-nie widziałem 626 GE Seville :D

Maciej Loret napisał(a):Pomyliłeś działy. To się nadaje do "Dowcipy" w Hyde Parku...
Mazda powinna Cię zatrudnić na PR-owca... oczko


Macieju o ile mnie pamięć nie myli nowy 2,5 R4 Mazdy to silnik...DISI,więc parametry jak na bezpośredni wtrysk bardzo realne i podobne do VW TFSI,choć może Mazda nie bierze oleju :P
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 01:08

Mateusz L napisał(a):tez


2:2 ... :D

Mateusz L napisał(a):Macieju o ile mnie pamięć nie myli nowy 2,5 R4 Mazdy to silnik...DISI,więc parametry jak na bezpośredni wtrysk bardzo realne i podobne do VW TFSI,choć może Mazda nie bierze oleju :P


Sprawdź, co podaje Mazda w katalogu...
Chyba, że w katalogu celowo zawyżają zużycie paliwa (zwykle jest odwrotnie i trzeba się trochę namęczyć, żeby je osiągnąć) o ponad 2,5l/100km...
Myślę, że takie zużycie niezwykle trudno osiągnąć w 1.8l, a co dopiero 2.5l...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mali » 4 maja 2008, 01:17

no sorry, ale jeśli mamy porównywać z M6 to podaj mi diesla bmw, który ma takie przyspieszenie z pojemności niecałych 2l. a 5.5l na 100 to raczej osiągano bez jakichś tam wielkich problemów już 10 lat temu. więc gdzie ta rewelacja??
mała kontra, powiedz mi który model bmw o mocy około 170 koni, z silnikiem 2.5l będzie palił na trasie około 7 a w mieście 8,5l benzyny?? mazdy potrafią bez większego wysiłku i zamulania silnika


Wydaje mnie się, zbyt dużo naczytałeś się broszurek reklamowych Mazdy. Człowieku zejdź na ziemie.

Stare tdi 10 lat temu paliły 5,5 l/100km, ale miały marne osiągi, wiec nie odwracaj kota ogonem, że takie spalanie osiągano już dawno. Nowy diesel 320d Touring przyśpiesza w 8.3s do 100 km, wd. testu AZ (http://www.autozeitung.de/online/render ... er=0113761), a nie wd. katalogu BMW. Efficent Dynamic jakoś wszyscy zachwalają, ale pewnie twoi znajomi uznają to za kolejny szajs zamontowany dla picu.

P.S. W teście Auto Zeitung mocniejsze o 37 km BMW 320d w kombi spaliło o ponad litr mniej niż nowa Mazda 6 Touring ze 140 km dieslem pod maską.
Widać równice klasy premium.
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez gari » 4 maja 2008, 03:51

Faja napisał(a):jeśli byś sie uważnie wczytał, nie jest to skopiowane bezpodstawnie..


Faja ma dobre oko :D dopiro po tym jak to napisal sie przyjzalem i fin wcisna swoje odpowiedzi wewnatrz tego cytatu...od takie techniczne potkniecie :P

fin pisze :
Zawsze pisałem że kupują Mazde 6 bo w sumie jest najtańsza
Co do dziatka się tyczy to specjalnie to napisałem aby uświadomic że nie jestem patryjotą niemieckim i nie będę dawał zarobić niemcom ale ,no własnie ale jak bym był niemcem to pewnie bym kupił produkt niemiecki (nawet passata) i to też byłby powód zakupo gołego np BMW .Chyba to nie świadczy o jednowymiarowości ?

O czym to swiadczy nie wiem jedyne nasuwa mi sie zapytanie...To w jakiej Armi sluzyl Dziadek ? ;)

"fin pisze :
zgadzam się z tobą .Niestety zwłaszcza w Polsce tak jest jak piszesz , o tym pisał Mateusz .
Pisałem też o kompeksach małego specjalnie aby uswiadomić że ja nie muszę się dowartościowywać samochodem ."

Co nie znaczy ze nie musisz dowartosciowywac swojego samochodu porownujac go do aut "z innej bajki" ;)


Mateusz L napisał(a):gari napisał:
Ale Mali ma 100% racji cena w Usa jest najwaniejsza

..Powiedział użytkownik S80 i Infiniti


Nie zabardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka :| Moze nie zrozumiales mojej wypowiedzi lub moze tego dokladnie nie sprecyzowalem...albo poprostu podszedles do tego stwierdzenia po "polsku" (dobre bo tanie <diabełek> ) W Usa tak to nie funkcjonuje!!!Tam producent oferujacy auta klasy sredniej(pojazdy nie drogie) nie jest wstanie sprzedac "durnemu" klientowi luksuowego produktu ... stad takie marki jak Lexus Acura i Infiniti ... natomiast marka oferujaca produkty luksusowe nie moze sobie pozwolic na oferowanie takich zubozonych wersji jak w Europie bo niebyl by wstanie odniesc sukcesu w swoim segmencie (maja w ofercie oczywiscie modele bardziej dostepne cenowo jak Acura TSX czy Infiniti G20 jednak nawet te w wersji podstawowej sa na poziomie pelnego europejskiego wypasu)...Amerykasnki rynek motoryzacyjny, jak prawie wszystko w usa, podlega mniejszej lub wiekszej specjalizacji...jednym slowem to co tanie nie moze przekroczy pewnego pulapu cenowego natomiast producenci oferujacy drogie produkty nie moga sobie pozwolic na oferowanie taniego produktu...stad tez Cena jest najwazniejszym wyznacznikiem i pociaga za soba marke

Mateusz L napisał(a):gari napisał:
nizszy poziom edukacji na poziomie ogolnym nie swiadczy wcale o glupocie

Głupota to za dużo,ale ignorancji niektórym Amerykanom nie odmówisz chyba...?


Ignoranci sie zdarzaja jak wszedzie ...jednak Polakom rownez ta cecha nie jest obca i np miezenie wszystkiego jedna miara nie jest czyms wyjatkowym ;)

Mateusz L napisał(a):gari napisał:
Stad tez prosze nie porownujcie tych samochodow bo to jest zupelnie inna bajka – inny "Target" diabelek

Zgadza się,ale nie porównujemy-mówię to po raz setny-AMG do Mazdy 6. Zwykła 2.0, 1.8 itd. to chyba dobre porównanie

;)

No wlasnie we fragmencie mojej wypowiedzi ktory zacytowales pisalem o tej zdegradowanej klasie premium a nie o Mpowerach AMG i innych S4 <lol>
Toyota Corolla / Nissan Murano + Infiniti G20
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2006, 18:25
Posty: 291
Skąd: 3miasto/Richmond,VA
Auto: Corolla/ Murano+InfinitiG20

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 09:31

gari napisał(a):Faja ma dobre oko :D dopiro po tym jak to napisal sie przyjzalem i fin


Dla mnie jest to na tyle nieczytelne, a temat nie na tyle ciekawe, bym chciał poświęcić czas na doszukiwanie się co ktoś chciał napisać...

gari napisał(a):wcisna swoje odpowiedzi wewnatrz tego cytatu...od takie techniczne potkniecie :P


Drugie takie "potknięcie" (pierwsze o 13:18 i podobne o 10:56), raz za razem – dlatego wróciłem Mu uwagę.
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, 09:35 przez Maciej Loret, łącznie edytowano 1 raz
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez bazyl wspaniały » 4 maja 2008, 09:35

Maciej Loret napisał(a):Pomyliłeś działy. To się nadaje do "Dowcipy" w Hyde Parku...

a to dlaczego?? trochę praktyki, obserwacji, poznania sprzętu i nie ma problemu, oczywiście potrafi i bez problemu ponad 16 wciągnąć ale to przy wiadomo jakiej jeździe. poprawkę też trzeba wziąć na to po jakim mieście się jeździ, moje jest niewielkie ;) . zresztą nie jestem odosobnionym przypadkiem. podejście masz takie: nie widzę nie uwierzę
strasznie mnie to u ludzi wpienia :|
ale to Twoja sprawa czy mi wierzysz czy nie ;)

Maciej Loret napisał(a):Mazda powinna Cię zatrudnić na PR-owca...

jak dobrze zapłacą to biorę tę fuchę :D ;)

Mateusz L napisał(a):Chromy i płetwy-no cóż-nie widziałem 626 GE Seville

a ja tam sobie przyspawam <lol>

Maciej Loret napisał(a):Sprawdź, co podaje Mazda w katalogu...
Chyba, że w katalogu celowo zawyżają zużycie paliwa (zwykle jest odwrotnie i trzeba się trochę namęczyć, żeby je osiągnąć) o ponad 2,5l/100km...
Myślę, że takie zużycie niezwykle trudno osiągnąć w 1.8l, a co dopiero 2.5l...

Macieju, miałem 1.8 GE, paliła na trasie poniżej 7 benzyny i około 7 gazu, na mieście podobnie wychodziło jak przy 2.5 ponieważ trzeba było ją nieco przyciskać żeby się wyrobić.
Mali napisał(a):Wydaje mnie się, zbyt dużo naczytałeś się broszurek reklamowych Mazdy

prawdę mówiąc nie widziałem żadnej na oczy ;)

Mali napisał(a):Nowy diesel 320d Touring przyśpiesza w 8.3s do 100 km

ok, bardzo się cieszę że robią takie dynamiczne diesle, zwracam honorek ale pozwolisz że sprawdzę to na ulicy, trochę tego jeździ i aż pogadam z jakimś właścicielem jak to wygląda :)
Mali napisał(a):Człowieku zejdź na ziemie.

twardo po niej stompam

Mali napisał(a):ale pewnie twoi znajomi uznają to za kolejny szajs zamontowany dla picu.
a kto powiedział żo moi znajomi uznają cokolwiek za szajs?? jeżdżą bmw, czasem je mieszają z błotem, ale głownie chwalą (tak jak ja mazdę), i nie przesiedli by się na nic innego.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 09:48

bazyl wspaniały napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Pomyliłeś działy. To się nadaje do "Dowcipy" w Hyde Parku...

a to dlaczego?? trochę praktyki, obserwacji, poznania sprzętu i nie ma problemu,


Na tej zasadzie, człowiek 200kg kulę podnosi bez problemu. Wystarczy trochę treningu. Sam widziałem w telewizji... Teraz już wiesz o czym mówię?

bazyl wspaniały napisał(a):podejście masz takie: nie widzę nie uwierzę
strasznie mnie to u ludzi wpienia :|


A dla mnie to normalne. Lubię sprawdzone informacje... Najlepiej przez siebie samego.

bazyl wspaniały napisał(a):Macieju, miałem 1.8 GE, paliła na trasie poniżej 7 benzyny i około 7 gazu, na mieście podobnie wychodziło jak przy 2.5 ponieważ trzeba było ją nieco przyciskać żeby się wyrobić.


Mój Escort (pewnie trochę słabszy, ale i też mniejszy) zużywał poniżej 6l benzyny w trasie. Tzn. moja żona potrafiła tak jechać, ale mnie cholera bierze z taką jazdą, bo to nie jest dla normalnych ludzi.

bazyl wspaniały napisał(a):
Mali napisał(a):Wydaje mnie się, zbyt dużo naczytałeś się broszurek reklamowych Mazdy

prawdę mówiąc nie widziałem żadnej na oczy ;)


To Ty naprawdę z własnej i nie przymuszonej woli piszesz takie rzeczy? :D

bazyl wspaniały napisał(a):ok, bardzo się cieszę że robią takie dynamiczne diesle, zwracam honorek ale pozwolisz że sprawdzę to na ulicy[...]


A kto to pisał:"podejście masz takie: nie widzę nie uwierzę
strasznie mnie to u ludzi wpienia :|" <lol> <lol> <lol>
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez fin » 4 maja 2008, 10:05

Dobra suche fakty :
Mam Focusa II 2,0 TDCI 136 KM 0-100 km/h 9,3 s

BMW 3 318 D 143 KM 0-100 km/h 9,3 S

Czym te autka miało mnie zachwycić zszokować ? chyba nie tym że się siedzi niewygodnie na podłodze i wysiadając trzeba pomocy .Miejsca mało ,skóra ala wieśniak a deska wyciosana siekierką .
Nie lizałem deski wiec nie wiem co to jest za plastik ale dla mnie środek ascetyczny .

Co do spalania focusa to jak naprawde lekko jezdziłem to spokojnie miesciłem się w 6 litrach po miescie ale kto tym spokojnie by jezdził .
Na trasie rekord to 3,9 wg.kompa bo noga mnie bolała i długo nie idzie tak jechać .

Owszem jezdziłem tez 530 d widoma jak to jezdzi ,silnik super ,układ kierownczy i zawieszenie tez ale tam to czuć ,to jest premium .
Jezdziłem też kolegi A6 3,0 TDI QUATTRO i tez czuć że to premium .
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Faja » 4 maja 2008, 10:41

gari napisał(a):Nie zabardzo rozumiem co ma piernik do wiatraka ysz

W wiatraku mieli sie zboże na mąkę a mąka to jeden z głównych składników piernika :)
bazyl wspaniały napisał(a):Mali napisał:
Nowy diesel 320d Touring przyśpiesza w 8.3s do 100 km

ok, bardzo się cieszę że robią takie dynamiczne diesle, zwracam honorek ale pozwolisz że sprawdzę to na ulicy, trochę tego jeździ i aż pogadam z jakimś właścicielem jak to wygląda usmiech

W papierach :)? miałem kiedyś taki test porównawczy Mazda 6 MPS Opel vectra OPC, VW 3.2 V6 i BMW 330i :) Mazda była druga choć miała najlepszy sprint do setki, była szybsza na 1/4 nawet od BMW, nie mówiąc o tym że o 5 sekund szybsza na torze od zaraz na drugim miejscu BMW :) a wiecie Dlaczego Mazda była na drugim ? w podsumowaniu napisali że strasznie drażnią ich te dwie małe rurki schowane w większych :) Przepraszam tak wo gole czy 3 litrowe BMW nie ma w papierach że lepiej przyspiesza od MPS-a ? MPS-owi dali 5.9 czy 6.1 sekundy a BMW 6.7 :) Niemcy lubią przekłamywać z danymi :) nie wszyscy ale często sie z tym spotykam :)
Zoom-Zoom!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 maja 2006, 21:51
Posty: 1049 (7/4)
Skąd: Poznań
Auto: -6MPS -rx-7 FCT-xedos 9

Postprzez Mali » 4 maja 2008, 10:56

fin: Masz duże problemy z odróżnianiem aut. Najpierw porównujesz Mazde z BMW, teraz Forda Focusa do Bmw 3, zamiast do Bmw 1. Musisz na siłę wypisywać bzdury, złośliwie i bez żadnej argumentacji. Suche fakty, katalogowe wywody producentów możesz schować w bajeczki.
Focus II to świetne auto, ładnie przyśpiesza, ale jego konkurent z Monachium ( Bmw "jedynka") z najsłabszym dieslem w ofercie (143 km) ma jeszcze lepsze osiągi.
Bmw 318d 143 km przyśpiesza najlepiej w segmencie D i premium z silnikiem do 140 km. Ani Audi z nowym TDi ani Mercedes C200 CDI (220cdi porównujemy do 320d), a w szczególności nowa "szóstka" nie ma takiego przyśpieszenia i niskiego spalania.
Musisz mieć nietypowe wymiary, że źle siedziało Ci się w e90, fotele są o niebo wygodniejsze od Mazdowskich, ale wnioskując pewnie mówisz to złośliwie.
Nie wiem czy mamy prowadzić dalej dyskusje na temat, BMW, ale jesteś totalnie nie przygotowany, a ja nie prowadzę rozmowy z laikami, którzy oceniają auto po jednym spotkaniu w salonie. Jeżeli nie badałeś jakości plastiku to nie wypowiadaj się o wykończeniu Mazdy, jeżeli nie masz porównania do aut konkurencyjnych, którym akurat "trójka" nie jest.
W 2005 roku, gdy wychodziła nowa e90 prasa uznała jednoznacznie, że równica miedzy "piątką" a nową "trójką" zmniejszyła się niesamowicie, nigdy model przewodni BMW nie był tak blisko flagowej limuzyny.

Faja Kiedyś wypowiadałem się na temat tego testu. Bmw wystawione było ze starą benzyną i RWD, a na dzień dzisiejszy benzyna R6 jest mocniejsza o 30km, można ją kupić z napędem x-drive, a przyśpieszenie uległo dużej zmianie in + ;)
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez fin » 4 maja 2008, 11:12

Mali napisał(a):fin: Masz duże problemy z odróżnianiem aut. Najpierw porównujesz Mazde z BMW, teraz Forda Focusa do Bmw 3, zamiast do Bmw 1. Musisz na siłę wypisywać bzdury, złośliwie i bez żadnej argumentacji. Suche fakty, katalogowe wywody producentów możesz schować w bajeczki.
Focus II to świetne auto, ładnie przyśpiesza, ale jego konkurent z Monachium ( Bmw "jedynka") z najsłabszym dieslem w ofercie (143 km) ma jeszcze lepsze osiągi.
Bmw 318d 143 km przyśpiesza najlepiej w segmencie D i premium z silnikiem do 140 km. Ani Audi z nowym TDi ani Mercedes C200 CDI (220cdi porównujemy do 320d), a w szczególności nowa "szóstka" nie ma takiego przyśpieszenia i niskiego spalania.
Musisz mieć nietypowe wymiary, że źle siedziało Ci się w e90, fotele są o niebo wygodniejsze od Mazdowskich, ale wnioskując pewnie mówisz to złośliwie.
Nie wiem czy mamy prowadzić dalej dyskusje na temat, BMW, ale jesteś totalnie nie przygotowany, a ja nie prowadzę rozmowy z laikami, którzy oceniają auto po jednym spotkaniu w salonie. Jeżeli nie badałeś jakości plastiku to nie wypowiadaj się o wykończeniu Mazdy, jeżeli nie masz porównania do aut konkurencyjnych, którym akurat "trójka" nie jest.
W 2005 roku, gdy wychodziła nowa e90 prasa uznała jednoznacznie, że równica miedzy "piątką" a nową "trójką" zmniejszyła się niesamowicie, nigdy model przewodni BMW nie był tak blisko flagowej limuzyny.

Faja Kiedyś wypowiadałem się na temat tego testu. Bmw wystawione było ze starą benzyną i RWD, a na dzień dzisiejszy benzyna R6 jest mocniejsza o 30km, można ją kupić z napędem x-drive, a przyśpieszenie uległo dużej zmianie in + ;)



Człowieku do BMW 1 nawet nie podchodziłem bo to autko dla mnie to nieporzumienie.
Ohydztwo ,nie wiem kto to kupuje ale ktoś musi być mocno zaślepiony znaczkiem BMW .
Oczywiscie to moje zdanie .

Tak trochę pojezdziłem BMW 3 i co dziwne ze żadna rewelacja ???
Czytaj dokładnie dla mnie autko za grubą kasę musi mocno odbiegać od zwykłj klasy a Bmw 3 niestety mnie nie zachwyciło i co to takigo ? przyspiesza podobnie jak focus ,spalania nie mierzyłem a jakiś specjalnych różnić w zawieszeniu też nie zauważyłme oba dobrze trzymają się drogi ale żadna rewelacja .
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez bazyl wspaniały » 4 maja 2008, 11:52

Maciej Loret napisał(a):Teraz już wiesz o czym mówię?

ale to nie jest jakiś specjalny wysiłek, nie zażynam silnika każąc mu ciągnąć na 5biegu przy 40, stosuję się do zasas znanych od x-lat. chodziło mi o to że są to (KL FS FP) ekonomiczne silniki, ZAZNACZAM ŻE PISZĘ O KL FP FS, a nie ogólnie o mazdach!!! strasznie tu uogólniacie w tym temacie i za cholerę nie będzie porozumienia, co chwilę ktoś rzuca nowy model auta dawno już gubiąc sie w porównaniach i danych technicznych. totalny misz masz
Panowie, zacznijcie od nowa bo zauważyłem że dałem się wkręcić te trybiki i w tym gąszczu danych, porównań, modeli, cytatów, cytatów-cytatów i kolejnego cytowania cytowanych cytatów przeplecionych kolejnymi wypowiedziami sam zaczołem się gubić w tym co chcę powiedzieć/napisać.
ja z dyskusji odpadam
pozdrawiam

Maciej Loret napisał(a):moja żona potrafiła tak jechać, ale mnie cholera bierze z taką jazdą, bo to nie jest dla normalnych ludzi.

kiedy prowadzi moja żona ciężko zejść poniżej 10l a nie przekracza 100/h
kiedy ja jadę to żadko jest poniżej 100 a spalanie nie przekracza 8, zależnie od załadowania samochodu

zmykam więc i prośba na koniec, zmieńcie ton wypowiedzi bo nie czyta się tego co piszecie tylko jak piszecie
pozdrawiam i życzę takiego spalania jak w moim ;) :P
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 13:20

bazyl wspaniały napisał(a):ale to nie jest jakiś specjalny wysiłek, nie zażynam silnika każąc mu ciągnąć na 5biegu przy 40, stosuję się do zasas znanych od x-lat.


Lata temu samochody spotykałeś od czasu do czasu na drodze. Dziś jazda w trasie, to często kawałek na piątce, redukcja do trójki, wyprzedzanie i tak w kółko... Miasto – fakt – jak ktoś w mieście jeździ głównie autostradą, to może mieć zaskakująco niskie zużycie paliwa, ale nie jest to regułą, a wyjątkiem je potwierdzającą...

bazyl wspaniały napisał(a): chodziło mi o to że są to (KL FS FP) ekonomiczne silniki, ZAZNACZAM ŻE PISZĘ O KL FP FS, a nie ogólnie o mazdach!!!


A mówiliśmy o 2,5 R4 170KM...

bazyl wspaniały napisał(a):[...]życzę takiego spalania jak w moim ;) :P


Ja tam wolę myśleć o przyjemności z jazdy, a nie o zużyciu paliwa.
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez bazyl wspaniały » 4 maja 2008, 13:53

a miałem już nie pisać
Maciej Loret napisał(a):Lata temu samochody spotykałeś od czasu do czasu na drodze. Dziś jazda w trasie, to często kawałek na piątce, redukcja do trójki, wyprzedzanie i tak w kółko... Miasto – fakt – jak ktoś w mieście jeździ głównie autostradą, to może mieć zaskakująco niskie zużycie paliwa, ale nie jest to regułą, a wyjątkiem je potwierdzającą...

że pozwolę sobie zacytować tylko nie pamiętam kogo "... błądzisz synu, błądzisz..." ;)
czemu tak trudno uwierzyć w to co napisałem???? :|

Maciej Loret napisał(a):A mówiliśmy o 2,5 R4 170KM...

ja od razu pisałem o KL ;), mam zwyczaj upierać się przy tym o czym jestem przekonany, dlatego m/in poddałem się co do diesli bmw

Maciej Loret napisał(a):Ja tam wolę myśleć o przyjemności z jazdy, a nie o zużyciu paliwa.

biegi zmieniam przy 3000rpm, często na 2 kręcę ponad 5 rpm , nieżadko na trójce gonię ponad 100, wyprzedzanie tylko na 3biegu :] , a spalanie takiej jak pisałem. wystraczy tylko.... już o tym pisałem nie raz na forum
wystarczy pokombinować i poznać dobrze auto

i nadal
bazyl wspaniały napisał(a):pozdrawiam i życzę takiego spalania jak w moim
:) :) :)

PS: w moim przypadku diesel to żadne rozwiązanie :]
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Maciej Loret » 4 maja 2008, 14:01

bazyl wspaniały napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):Lata temu samochody spotykałeś od czasu do czasu na drodze. Dziś jazda w trasie, to często kawałek na piątce, redukcja do trójki, wyprzedzanie i tak w kółko... Miasto – fakt – jak ktoś w mieście jeździ głównie autostradą, to może mieć zaskakująco niskie zużycie paliwa, ale nie jest to regułą, a wyjątkiem je potwierdzającą...

że pozwolę sobie zacytować tylko nie pamiętam kogo "... błądzisz synu, błądzisz..." ;)


Jeszcze gdybyś podał w którym miejscu błądzę...

bazyl wspaniały napisał(a):czemu tak trudno uwierzyć w to co napisałem???? :|


To nie tylko kwestia wiary.

bazyl wspaniały napisał(a):
Maciej Loret napisał(a):A mówiliśmy o 2,5 R4 170KM...

ja od razu pisałem o KL ;)


No to przynajmniej jedną kwestię mamy rozwiązaną...
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez bazyl wspaniały » 4 maja 2008, 14:26

Maciej Loret napisał(a):Jeszcze gdybyś podał w którym miejscu błądzę...

jejku, no w tej swoim niedowierzaniu :)

Maciej Loret napisał(a):No to przynajmniej jedną kwestię mamy rozwiązaną...

uff :)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez Mali » 4 maja 2008, 15:00

Człowieku do BMW 1 nawet nie podchodziłem bo to autko dla mnie to nieporzumienie.
Ohydztwo ,nie wiem kto to kupuje ale ktoś musi być mocno zaślepiony znaczkiem BMW .
Oczywiscie to moje zdanie .


Wreszcie wiemym, dlaczego fin z taką wielką złośliwością i obrzydzeniem odnosi się do Bmw. Możesz nie lubić tej marki, ale twoje nastawienie do Bmw opiera się na polskich mitach o tej marce. Stylistyka Bangla może się nie podobać (jest dość kontrowersyjna), ale jeżeli piszesz o tym, że Bmw jest takie jak Focus to nie należy wogóle podejmować z tobą jakiejkolwiek rozmowy, ponieważ "osła nie przekonasz" <lol>
Forumowicz
 
Od: 3 sty 2008, 21:29
Posty: 53

Postprzez Grzyby » 4 maja 2008, 17:30

Mali może zaczniesz używać kultury w tej dyskusji, bo tak czytam i widzę że zaczynasz się z nią rozmijać.
A w takich sytuacjach admin może zareagować.
Można mieć inne zdanie – ale trochę kultury (wszystkim) nie zaszkodzi.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez fin » 4 maja 2008, 18:03

Mali napisał(a):
Człowieku do BMW 1 nawet nie podchodziłem bo to autko dla mnie to nieporzumienie.
Ohydztwo ,nie wiem kto to kupuje ale ktoś musi być mocno zaślepiony znaczkiem BMW .
Oczywiscie to moje zdanie .


Wreszcie wiemym, dlaczego fin z taką wielką złośliwością i obrzydzeniem odnosi się do Bmw. Możesz nie lubić tej marki, ale twoje nastawienie do Bmw opiera się na polskich mitach o tej marce. Stylistyka Bangla może się nie podobać (jest dość kontrowersyjna), ale jeżeli piszesz o tym, że Bmw jest takie jak Focus to nie należy wogóle podejmować z tobą jakiejkolwiek rozmowy, ponieważ "osła nie przekonasz" <lol>



Chłopcze na mitach to własnie ty się opierasz a osłem bym sie czuł po zakupie BMW 3 np 318 d .
Moze to ty masz klapki na oczach z napisem BMW ? widzisz dla mnie kupa zawinięta w papierek od BMW do zwykła kupa a dla ciebie to czekolada ,musisz się jeszcze wiele nauczyć a przede wszystkim musisz wiedzieć za co warto płacić a za co nie a nie kopiować wybory np:niemców
Jezdziłes Focusem 2 2,0 tdci ?? ja mysle ze nie, wiec nie sap mi nad uchem ,tak samo nie jezdziłes nowa Mazda 6 .
Kup sobię wymażone BMW i ciesz się ze inne osły tego nie robią

Tutaj poczytaj o tych mądrych co kupili BMW
http://motoryzacja.interia.pl/wiadomosc ... mw,1103739
Ostatnio edytowano 4 maja 2008, 18:33 przez fin, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 27 kwi 2008, 11:18
Posty: 136
Skąd: Trójmiasto
Auto: Mazda 6 dynamic 2.0 diesel

Postprzez Mateusz L » 4 maja 2008, 18:32

Ale się nieporządek zrobił (rzec by można inaczej,ale to kulturalne forum i ...Grzyby czuwa :P )
Dobra-proponuję trochę uporządkować dyskusję, to jest za?
Ja podtrzymuję swoje zdanie- klasa premium tak(bo w sumie o tym chyba było),ale tylko w odniesieniu do aut które na to zasługują,a więc Audi Quattro z pokaźnymi motorami, BMW i MB-lepsze wersje Nazywanie premium,czyli czymś z góry lepszym od wszystkiego co jeździ w segmencie D- MBC180, czy BMW 318 to kpina...Nie mam wątpliwości jeśli chodzi o 3 litrowe BMW z dobrym wyposażeniem itp-tu się zgadzam,bo niewiele producentów oferuje takie auta na wysokim poziomie z napędem 4x4 ub RWD...
Co do wypowiedzi Mali'ego-każdy ma swój gust i gdybyś wszyscy myśleli jak Ty to Mazda nie sprzedawała by w ogóle aut z dieslami lub większymi "benzynami"-po co jeśli za te pieniądze można kupić podstawowe,ale zawsze premium.Swoją drogą-znajomy mający TDS'a z 2000r,na pytanie o Mazdę, którą kiedyś jeździł (GE KL 4WS-miał niemal nową) nie mówił jak Ty,że to g.. przy BMW,ale z uśmiechem wspomina- to był diabeł nie samochód <diabełek> ...i sprzedał ją ze względu..na spalanie-nawet 17l bo ,że nie potrafił nią wolno jeździć.Gdybyś Mali się chciał przyczepić do paliwożerności Mazdy to sąsiada BMW 520 przy deptaniu i 20 litrów potrzebuje,a nie ma 170KM...Co do Diesli BMW- spytaj Macieja Loreta o parametry Diesla Fiata Cromy...i co na to BMW???
Gari-myślę,że jest ciut odwrotnie niż mówisz.Może i auto od początku jest projektowane jako wytrzymalsze,aby mogło dźwigać 6-litrówki,ale nie jest tak,że zwykła 2 litrówka ma to samo co 6 litrów. To są absolutnie inne auta w kwestiach mechanicznych(inne silniki,skrzynie,zawieszenia,układ napędowy itd.) Gdyby C63 AMG miał zawieszenie
jak zwykłe C220 to wszyscy użytkownicy dawno by wyginęli(jest komfortowe,ale nie sportowe) ...Podobne są tylko płyty podłogowe i tyle,a płyta podłogowa jakkolwiek element ważny-to nie jedyny.
Bazylu wspaniały-ja wierzę w to co mówisz choć znajomy gdy jeździł swoim KLem znacznie przekraczał ilości o których mówisz,ale opisując sposób w jaki nią jeździł-to i tak niewiele...A te silniki uchodzą za oszczędne.

Mali napisał(a):Możesz nie lubić tej marki, ale twoje nastawienie do Bmw opiera się na polskich mitach o tej marce.

Mali napisał(a):"osła nie przekonasz"

Dlatego nikt już nie usiłuje Ci już mówić,że "plastikowa,jednorazowa Mazda" może umywać się przy BMW PS.zachowuj się, byle jak ale się zachowuj <jelen> ...Sorry Grzyby,ale nie mogłem(jeśli uważasz,że zgrzeszyłem to usuń posta,ale Kolega tu buduje niezbyt ciekawą opinię o wielbicielach BMW,a później się dziwi jakie stereotypy panują)...
Mali napisał(a):dlaczego fin z taką wielką złośliwością i obrzydzeniem odnosi się do Bmw

Nic takiego nie zauważyłem-po prostu wyrażamy swoje zdanie,a że Twoje jest inne to Twoja sprawa.Widzę więcej jadu w Twoich komentarzach nt. Mazdy...Widzisz-ja mam pewne porównanie i uważam,że Niemcy robią naprawdę dobre auta,ale nie uważam,że pod jakimś względem biją Japończyków-jedne i drugie auta są ok...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Majestic-12 [Bot] i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Moto