Jest jednak małe ALE.
Te silniki są bezkolizyjne ale zwykle tracą tą właściwość po planowaniu głowicy .......
www.mazdaspeed.pl
Grzyby napisał(a):zresztą – pogadaj o tym z Jaksą
k.kierownik napisał(a):wierzę na słowo
Grzyby napisał(a):Jak pamiętam to Jarek pisał wtedy o silnikach z GE – może te w GD są odporniejsze?
k.kierownik napisał(a):Grzyby napisał(a):Jak pamiętam to Jarek pisał wtedy o silnikach z GE – może te w GD są odporniejsze?
w ogóle, to gdzieś wyczytałem, że wszystkie diesel'ki są kolizyjne, więc moje zdziwienie jest duże...
a moje GW??
Grzyby napisał(a):..Jest jednak małe ALE.
Te silniki są bezkolizyjne ale zwykle tracą tą właściwość po planowaniu głowicy .......
psiwak napisał(a):A nie jest tak ze po planowaniu zakłada sie grubsza uszczelkę? Nie wiem jak w Mazdzie ale w innych samochodach producent przewiduje taka mozliwosc i przewaznie sa 3 grubosci std, po 1 planowaniu i po 2.
W mazdzie nie ma takiego cyrku , na spodzie głowicy masz punkty do ktorych mozesz ją planowac – kazdy szlifierz powinien to wiedziec.psiwak napisał(a):Nie wiem jak w Mazdzie ale w innych samochodach producent przewiduje taka mozliwosc i przewaznie sa 3 grubosci std, po 1 planowaniu i po 2.
obibook napisał(a):wiec silnik F2 okazal sie bezkolizyjny
obibook napisał(a):silnik F2 okazal sie bezkolizyjny
Waluś napisał(a):to nakleży gdzieś napisać wielkimi literami
Jaksa napisał(a):To stwierdzenie nie jest chyba nowe
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6