Kopcenie, ubytki oleju silnikowego itp.
Kurde za robote sama to dalem 300 ale oprocz tego planowanie glowicy ze szlifopwaniem gniazd i zaworow, wszytskie uszczelki , paski, wiadomo olej no i sie spora sumka uskladala
Dzis odebralem maszyne i poki co to pieknie smiga 
a czy przyczyną kopcenia i łykania oleju może być zniana oleju z lotos gaz na półsyntetyk Mobilka albo czy przyczyną może być żle dobrany filtr oleju fachman miał 2 i niebardzo wiedział kt€ry dać miał większy i mniejszy i założył mniejszy dodoatkowo powiedział że czegoś takiego nie widział swpomniał coś o systemie chłodzenia filtra
- Od: 8 sty 2007, 12:29
- Posty: 19
- Auto: mazda 626 GF 2.0l benz 98r lpg
To dobrze trafił ..... były przypadki ( po wymianie oleju ) silniki traciły cisnienie oleju na wolnych obrotach – wszystkiemu były winne filtry .....blus napisał(a):niebardzo wiedział kt€ry dać miał większy i mniejszy i założył mniejszy
sa pierscienie tłokowe ( olejowe )blus napisał(a):przyczyną kopcenia
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
czyli ten mniejszy jest dobry ale ja wcześniej mialem raczej ten większy może te otworki co są w filtrze nie pasują )) ile taka wymiana pierścionków i calej reszty do tego potrzebnej razem kosztuje może lepszym rozwiązaniem jest wymiana silnika na mniej zjechany mo ma przebieg 190 a nowy w cenie 1700zł na przejechane 120tys sprowadzony z angli też mazda 626 GF tylko że ja mam 115 tatametn ma 13o mocy czy wszystkie śróbki będą pasowały i inne klamoty
- Od: 8 sty 2007, 12:29
- Posty: 19
- Auto: mazda 626 GF 2.0l benz 98r lpg
W takiej cenie nie zrobisz remontu – kupuj ten silnik wszystko pasuje.Bierz jeszcze komputer z immo i bedziesz miał 136 KMblus napisał(a):nowy w cenie 1700zł
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
blus napisał(a):co to jest immo
immobiliser, czyli musisz brać komputer stacyjkę z kluczykiem od tamtego modelu inaczej komputer silnika nie będzie chciał chodzić, a żeby mieć te 136KM to musisz mieć komputer od wersji 136 KM
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Nie lam sie mam to samo w 626 GF z 98r a ma dopiero 170tys
Ja sie nie lamie da sie z tym zyc choc fakt faktem zima pod akademikiem troche siara ale problem rozwiazalem przyciemniajac szyby
hehe
tak jest taniej

Ja sie nie lamie da sie z tym zyc choc fakt faktem zima pod akademikiem troche siara ale problem rozwiazalem przyciemniajac szyby





-
Gość
może ktoś polecić jakikolwiek warsztat w Szczecinie lub okolicach? ponoć wszystko było mierzone i jest ok, ciśnienie po 12 na każdym garze...
ciekawy jestem kiedy w końcu bedzie mi dane w pełni cieszyc się moim Xedosikiem...
ciekawy jestem kiedy w końcu bedzie mi dane w pełni cieszyc się moim Xedosikiem...
Kopniak w pupę to też krok do przodu
- Od: 2 mar 2007, 18:36
- Posty: 15
- Skąd: Szczecin
- Auto: Xedos 6 '98 CA B6
Zapewne ......sołtys napisał(a):Zapewne nie
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Marcin B a ktore to pierscienie ci wymieniono bo moze nie olejowe, lub masz owal cylindra , w szczecinie nie ma dbrych warsztatow:(
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu jutrzejszym, ani każdym innym następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów.
- Od: 19 paź 2005, 19:59
- Posty: 294
- Skąd: Szczecin
- Auto: Audi A4 B5 2.6 V6
Pomiary cylindrów i tłoków to podstawa przy takiej naprawie , od tego wiele zalezy.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tak to nie ma – w kazdym silniku wygląda to inaczej – cyferki....Marcin B napisał(a):jakie powinny byc prawidłowe dane po pomiarze
Owal cylindra nie moze przekroczyc 0,010mm od standardu
Tłok tak samo , mierzy sie od gory ( pod pierscieniami ) chodzi tutaj o jego stozek , ciezko to tak opisac bez rysunku ( powinien wyglądac jak odwrotnosc kulturysty

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa tzn. że tłok może zmienić swoje gabaryty?? Wskutek np. temp. A moze być tak, że owal cylindra dobry a tłok zły i wymieniamy tylko pierścienie i tłoki??
tłok sie zdziera do tego nierównomiernie pomiar pomaga w określeniu czy jego zużycie jest dopuszczalne do dalszej pracy czy też należy go wymienić to samo z tulejami. A rozwiązanie to
1. Jeżeli tłok jest dobry a tuleja zdarta to można tulejować blok pod stare tłoki.
2. Jeżeli tłok i tuleja są zdarte to szlif bloku i nadwymiarowe tłoki jeżeli gdzieś takie dostaniesz.
3. Jeżeli zdarte tylko tłoki to wymiana tłoków.
w większości przypadków jeżeli pierścienie nie pomogły to konieczny jest zarówno szlif bloku jak i nowe tłoki, ale wszystko zależy od pomiarów i profesjonalnej oceny mechanika które rozwiązanie będzie optymalne.
Może Jaksa coś dopowie w temacie.
- Od: 20 lip 2005, 16:56
- Posty: 1241
- Skąd: Polanka Wielka
- Auto: Focus I TDCi
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6