
Mazda6 GG 18' 2.3 A-Spec kolor bordo moja m...
Bo ta czerwień jest wogóle jakaś wyjątkowa na tym aucie. Bije na głowę wszystkie inne czerwienie. 


Czy ktoś może wie co to za pakiet dokładek/zderzaków u mnie jest ? Nikt nie wie i wszyscy pytają...
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Z tego co mi wiem wydaje to pakiet nazywa się: Razzi 
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jest to oryginalny pakiet Mazda Appearance Package. Akcesorium dokładane przez dealera za dopłatą do Mazd bez fabrycznego pakietu Sport. Składał się z dokładek przód, tył i boki oraz owalnych końcówek wydechu.
Jest o nim wzmianka w broszurach Mazdy na rynek USA:
"Appearance Package (not available with Sport Package): Front air dam; side sill extensions; rear bumper skirt; oval exhaust tips"
Jest o nim wzmianka w broszurach Mazdy na rynek USA:
"Appearance Package (not available with Sport Package): Front air dam; side sill extensions; rear bumper skirt; oval exhaust tips"
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Wymiana spręzyn Eibach -30mm i amortyzatorów Kyb na nowe. Głownie z powodu tego że lewa strona stała niżej od prawej o 2cm. Teraz różnica to około 0,5 do 0,7
Stacja diagnostyczna wykazała że amortyzatory miały ok 60-65% Auto prowadzi się teraz dużo lepiej 
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Czyszczenie filtra oraz wymiana oleju/filtrów. Przebieg 122 tyś. mil:)
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Niestety amortyzatory KYB się nie spisały. Lewy amortyzator po kilkudziesięciu km zaczął stukać na wybojach i wzniesieniach. Został wymieniony na nowy ale problem powrócił. Ostatecznie oba zostały wymienione na Sasch i póki co cisza:) Wymienione również wszystkie wahacze i gumy z przodu. Nawiedziły mnie również dziwne dźwięki spod maski a przyczyną była rolka alternatora oraz zużyta całkowicie poduszka silnika. Po wymianie szarpanie przy zmianie biegów oraz drgania kierownicy na postoju całkowicie ustały. Obecnie nic nie dolega 
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Przykra sprawa, choć od dawna wiadomo że ta firma spadła na psy, podobno TOKICO jeszcze trzyma jakość.Jaszczomp1313 napisał(a):Niestety amortyzatory KYB się nie spisały.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Kolejna dawka części 
Zaciski przód proszkowane na złoto [Dzięki Risto
]
Tarcze przód rotinger MPS 320mm
Przewody w stalowym oplocie HEL
Klocki TRW
Płyn hamulcowy Millers sport power brake fluid
Zaciski przód proszkowane na złoto [Dzięki Risto
Tarcze przód rotinger MPS 320mm
Przewody w stalowym oplocie HEL
Klocki TRW
Płyn hamulcowy Millers sport power brake fluid
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
I po montażu
Teraz tarcza lepiej wypełnia 18 
Przed 280,, i po 320mm:
Przed 280,, i po 320mm:
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
UCASH napisał(a):I teraz to wyglądaszkoda że jak ja zmieniałem nie było nawiercanych na miejscu
tył też będziesz zmieniać na większe?
Tak ale to dopiero na lato bo jeszcze tarcze są jakieś 70%
daaf napisał(a):Różnica jest ogromna! Pięknie wypełnia kołoa jak z różnicą w hamowaniu?
Jeszcze nie wiem
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
I kolejne usprawnienie:)
Automatyczne otwieranie bagażnika. Zamontowałem sprężynki które wypychają klapę do momentu kiedy podnośniki same ją pchają:) Wcześnie trzeba było lekko pociągnąć klapę ręcznie. Finalnie muszę wymienić jeszcze siłowniki na słabsze (te co miałem wcześniej) ponieważ teraz są dużo mocniejsze z audi przez co klapa za szybko się otwiera:) Koszt groszowy 36zł + przesyłka
Automatyczne otwieranie bagażnika. Zamontowałem sprężynki które wypychają klapę do momentu kiedy podnośniki same ją pchają:) Wcześnie trzeba było lekko pociągnąć klapę ręcznie. Finalnie muszę wymienić jeszcze siłowniki na słabsze (te co miałem wcześniej) ponieważ teraz są dużo mocniejsze z audi przez co klapa za szybko się otwiera:) Koszt groszowy 36zł + przesyłka
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Błąd panie Kolego i gdyby to miało sens to by fabryka tak wlasnie to zaprojektowała!! Nie wydaje mi sie to za rozsądne rozwiazanie.Sa rózne przypadki omyłkowego wcisniecia przycisku bagaja i wtedy tylko odskoczy a nie stoi otworem caly dzien lub noc.
-
WisniaUs
A to zależy. Miałem c klasę z 2001 roku i tam było to fabrycznie
Osobiście bardzo mi tego brakowało w Mazduni
Nigdy nie otworzyłem przypadkiem bagażnika ale miałem już 2 sytuacje kiedy ruszyłem z otwartym ale przymkniętym i klapa stukała. Gdybym wtedy miał sprężynki to nie było by takich przygód bo bagażnik otworzyłby się zanim bym od niego odszedł;) Ale co kto lubi 
- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Jaszczomp1313 napisał(a):Nigdy nie otworzyłem przypadkiem bagażnika
Zawsze nadejdzie ten pierwszy raz

-
WisniaUs
Niestety te sprężynki do
. Gdy bagażnik jest zamknięty to unoszą klapę i strasznie to wygląda tak jakby ktoś w tyłek wjechał;/ Zdemontowałem.

- Od: 29 mar 2016, 14:37
- Posty: 350 (0/1)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda6 GG L3 2003
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości