Tarcze, klocki, szczęki i bębny hamulcowe
Ja decyduje sie na Textara bo gdziues mi trzyma przod jedno kolo i grzeje felge. Klockow juz prawie nie ma. Co moze byc przyczyna? tloczek?
- Od: 12 gru 2014, 16:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
Tłoczek lub prowadnica zapieczona.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Czymś warto posmarować by korozja szybko nie wróciła. A jeśli chodzi o tłok to wymienia się go na nowy.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Jakikolwiek uszczerbek na tłoczku dyskwalifikuje go z dalszej eksploatacji (uszkodzić uszczelkę i będzie ciekło)
Prowadnice można dokładnie oczyścić i porządnie nasmarować ale jeśli skorodowały to polecałbym wymianę na nowe a wiem co mówię:
Prowadnice można dokładnie oczyścić i porządnie nasmarować ale jeśli skorodowały to polecałbym wymianę na nowe a wiem co mówię:
Ostatnio edytowano 29 maja 2018, 13:55 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Nowe prowadznice czy zaciski? planuje sie tam dobrac ale boje sie zbeym nie zostal z rozebranym autem bo nie mam nic na miejscu u siebie. Ani smaru zadnego ani w razie zestawu naprawczego....
- Od: 12 gru 2014, 16:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
To oddaj to jakiemuś mechanikowi.
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3600 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
Do przednich nie trzeba nawet jakichś skomplikowanych narzędzi.
PS. Już poprawiłem posta bo mi telefon literki pozjadał.
PS. Już poprawiłem posta bo mi telefon literki pozjadał.

- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
bardzij mi chodzi o to w co sie zaopatrzyc zanim zaczne grzebac. Czy zamowic sobie zestawy naprawcze i te prowadnice (po dwa komplety) i od razu powymieniac jesli okaze sie uszkodzone? wole tak niz szukac jak juz rozbiore bo to potrwa :/
- Od: 12 gru 2014, 16:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
Dostępne od ręki na allegro. A jak nie to u mnie z dnia na dzień
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
a jak cenowo i jakiej marki? bo rozumiem ze zestaw naprawczy to tloczek a prowadnice to dodatkowo musze? bo mysle ze po prostu wymienil bym komplet bo na hamulcach nie ma co oszczedzac. Zaloze tez klocki od razu, textara przod. Wiec mozesz modac komplet ile by mnie wyszedl
- Od: 12 gru 2014, 16:16
- Posty: 119 (2/1)
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GY LF 2oo7
MZR 2.0 147KM + LPG
______________________
www.ecars.com.pl
znizka 10-15% na haslo mazdaspeed.pl
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Ja kilka dni temu zamówiłem tarcze i klocki TRW.
Tak na prawdę nie brałem ich niedawno w ogóle pod uwagę, głównie celowałem w tarcze Zimmermann klocki Ferodo lub w cały zestaw ATE.
Poczytałem jednak trochę internetu plus zasięgnąłem opinii mechanika i stwierdziłem że TRW to będzie dobry wybór.
Pojeździmy zobaczymy
Tak na prawdę nie brałem ich niedawno w ogóle pod uwagę, głównie celowałem w tarcze Zimmermann klocki Ferodo lub w cały zestaw ATE.
Poczytałem jednak trochę internetu plus zasięgnąłem opinii mechanika i stwierdziłem że TRW to będzie dobry wybór.
Pojeździmy zobaczymy
- Od: 3 mar 2013, 01:33
- Posty: 170
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 GY 147KM
Też miałem brać TRW. Do klocków nie mam zastrzeżeń. Ale po jeździe u znajomego na tarczach i klockach TRW stwierdziłem, w sumie nie tylko ja, że ten zestaw słabo hamuje
Zakupiłem Zimmermann tarcze i klocki Textara. W środę montaż, zobaczymy jak to będzie hamowało.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
No właśnie zregenerowałem kolejny zestaw zacisków dla jednego z naszych kolegów i dobrał sobie do nich cały zestaw z Zimmermann (tarcze i klocki)
Będzie zadowolony
Będzie zadowolony

Ostatnio edytowano 20 sie 2018, 21:41 przez risto77, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Danmazda napisał(a):Też miałem brać TRW. Do klocków nie mam zastrzeżeń. Ale po jeździe u znajomego na tarczach i klockach TRW stwierdziłem, w sumie nie tylko ja, że ten zestaw słabo hamujeZakupiłem Zimmermann tarcze i klocki Textara. W środę montaż, zobaczymy jak to będzie hamowało.
To ciekawe co piszesz, czytałem dużo opinii, że zestaw hamuje porządnie.
Na minus, że bardzo pyli, ale to akurat nie jest dla mnie problemem.
Mam nadzieję, że po montażu nie będę miał bólu głowy.
- Od: 3 mar 2013, 01:33
- Posty: 170
- Skąd: Katowice
- Auto: M6 GY 147KM
Dokładnie, dla tego też miałem zmienić na TRW. Jak zmieniasz ze starych na nowe, to zawsze będzie Ci się wydawało że hamuje dobrze. Moje hamulce są bardzo słabe, w zeszłym roku mierzyłem tarcze, miały 23mm, teraz pewnie ze 22 mm.Więc jakbym założył TRW, było by o niebo lepiej. Wezmę kumpla i zrobię test hamowaniaKonrad_SK napisał(a):czytałem dużo opinii, że zestaw hamuje porządnie.

-
Daniel
- Od: 21 paź 2009, 20:04
- Posty: 6380 (52/239)
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok
Panowie!
Z mojej strony pytanie odnośnie BIG BRAKE KITu do Mazdy 3 BM/BN. Jaki zestaw zmieści się i poprawi performance? Macie jakieś doświadczenia? Gdzieś w sieci można znaleźć fotkę gdzie mazda BM ma kit od Brembo, ale wchodząc na oficjalną stronę nie widać nic poza klockami do BMki. 
Corksport raczej odpada z uwagi na import ze Stanów i cały proces ściągania ich tu do PL.
Corksport raczej odpada z uwagi na import ze Stanów i cały proces ściągania ich tu do PL.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki