falujące obroty

Postprzez spinach76 » 27 sty 2016, 00:55

Bedac na swieta w polsce zatankowalem na statoilu poczulem na gazie słabizne pare sekund po odpaleniu później juz BP i bylo dobrze tyle ze wczesniej byly mrozy do -20 i 4 dni jezdzilem na tym wiec wiem gdzie mam podziekowac chyba ze glupi zbieg okolicznosci. Jutro pomierze zobaczymy zawor zamowie tez jutro. Ja mam 283kkm. Ale latala cud dopoki nie zmienialem w polsce rozrzadu spadł pasek na szczescie nic sie nie stalo rozsynchronizowalo sie o 2 zeby szkoda gadac i oceniac prace naszych mechanikow a tutaj jak za zboze od tego momentu sa tylko dwa warsztaty do ktorych oddam auto Jaksa i jeden sprawdzony tutaj. W polsce gdzie nie oddam to zepsute co innego.

Dopisano 27 sty 2016, 19:50:

I teraz jest niezla zagadka temp. poranna 10 stopni wskazówka obrotów delikatne wachania 750 do moze 755rpm i nie latała po 1/4 czesci zegara Wczoraj znalazlem niedokrecona zwisająca mase nad poduszka po stronie rozrzadu. Pomiary aku wyszly pomyślnie podczas rozruchu 12v rozruch 10,98v po rozruchu laduje i stabilne. SCV mam 006 wiec wadliwa seria. Czy po tych dodatkowych informacjach dalej jestes tadziol przekonany ze powinienem go zmienic? Chce sie zwyczajnie upewnic bo kupowac mozna bez konca czasami.
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez tadziol » 27 sty 2016, 22:17

Jak chcesz się upewnić to poczekaj aż wrócą mrozy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 28 cze 2005, 19:13
Posty: 3235 (6/149)
Skąd: Katowice
Auto: Mazda6 GY
RF7J & V-Tech Box,CX-7 L3-VDT,BJ RF4F

Postprzez spinach76 » 27 sty 2016, 23:32

Hm... Tadziol to tak dopiero za rok;) ale ok wymieniam dla zdrowia madzi. Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez piotreks » 23 kwi 2016, 18:39

Podepnę się pod temat: miałem niedawno tak, że po odpaleniu obroty kilka sekund falowały tak w granicach 700-800rpm i silnik głośno chodził (taki typowo dieslowy klekot, tylko głośniejszy niż zwykle), po kilku sekundach wszystko ok. Dodam że auto ani mocy nie straciło ani spalanie nie wzrosło a takie sytuacje miały miejsce przy temperaturach ok 10 st. C, wcześniej jak temp. były niższe nic takiego nie było. Problem zniknął jak niedawno 2 razy dzień po dniu pożyłowałem trochę auto na ok. 5000 rpm wciskając kilka razy pod rząd do dechy (oczywiście na dobrze rozgrzanym silniku). Efekt drugiej takiej serii przedstawiam na zdjęciu :) dodam, że za pierwszym razem było tego więcej tylko nie pomyślałem żeby zdjęcie zrobić. Pytanie jest takie czy możliwe że tu była przyczyna i została rozwiązana, czy raczej jest to zbieg okoliczności i problem nadal jest?
Załączniki
20160420_192620.jpg
Początkujący
 
Od: 15 maja 2011, 19:17
Posty: 23
Skąd: Kraków/KBC
Auto: Mazda 6 2003r. 2.0D 136KM

Postprzez spinach76 » 7 mar 2017, 01:29

Witam po dlugiej nieobecnosci, Panowie sluchajcie Tadziola dobrze gada :) u mnie problem zniknal od razu po zmianie zaworu i jego zaleceniu:) do tej pory zadnych problemow. Prosilbym o pomoc w innym temacie zmieniam staruszke prosze o porade opis w nowym poscie i innym dziale.
Z gory dziekuje za pomoc i pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 20 maja 2014, 18:55
Posty: 49
Auto: Mazda 6 2.0 2003
Diesel z DPF

Mazda GH 6 2.2 2011.11
Diesel, Kombi 163

Postprzez Dark_Mat » 4 kwi 2017, 11:41

Hej!
A ja mam taki problem, że jak odpalam silnik to przez pierwsze 10-20 sekund obroty mi falują i tak całkiem porządnie, nawet do 1000-1100 obr. dochodzą, a po tym czasie wszystko się normuje i już ani widu ani słychu po falowaniach aż do końca jazdy. Od czego to może być i czy jest się czym przejmować?
Pzdr
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2015, 02:14
Posty: 291 (10/0)
Auto: Mazda6 kombi
MZR-CD 121 KM
2006 rok

Postprzez jachu36 » 4 kwi 2017, 12:19

Ale falują, czy podnoszą się do takiej wartości? Bo jeśli podnoszą to jest to rzecz normalna. Silnik jest wtedy na ssaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sty 2013, 14:59
Posty: 599 (1/12)
Skąd: ZBI/ HALLE De.
Auto: FORD MONDEO MKV 2015 2.0 TITANIUM jest
MAZDA 6 GH 2008 2,5 ben SPORT DYNAMIC była
Mazda 6 GG 2004r 2,0 była

Postprzez Dark_Mat » 4 kwi 2017, 13:37

Wiem co to ssanie. One falują. Na początku raz czy dwa do 1000, a potem schodzą w dół i tak już tylko przez kilkanaście sekund do 800, nie więcej. Po czym przestają i już jest równa praca silnika aż do końca jego pracy. Zawór SCV wymieniony pół roku temu, bo już mi gasł. Od mechanika usłyszałem, że to jest coś z wtryskami, że już nie są najnowsze, wiadomo i że przez te kilkanaście sekund regulują (?) czy dopełniają ciśnienie i jak się wyrówna na wszystkich wtryskach to przestaje falować i już jest równa praca.
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2015, 02:14
Posty: 291 (10/0)
Auto: Mazda6 kombi
MZR-CD 121 KM
2006 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6