Mazda MX-6 GE FS 94'
A no bo tam tam stoi 2-3x w tygodniu i czeka na mnie, aż wrócę z pracy
właściwie to Łucka
Nie zatrzymywałeś się, nie oglądałeś? Jak wrażenia?
trochę roboty przy niej jeszcze jest, ale wszystko się ogarnie
właściwie to Łucka
Nie zatrzymywałeś się, nie oglądałeś? Jak wrażenia?
trochę roboty przy niej jeszcze jest, ale wszystko się ogarnie
- Załączniki
-
- I żeby soboty całkiem nie zmarnować to czyszczenie przepustnicy, nie była bardzo brudna, bo widać ktoś już przy niej coś kiedyś działał <lol>
jeszcze 2 inne łączenia wyglądały podobnie, a ja dorobiłem z bloku technicznego 2 uszczelki i na czerwony silikon wd40 wszystko poskładałem, tylko silikonu ze 100x mniej dałem i jeszcze patrzyłem przepływomierz i nie wiem co mnie podkusiło i dotknąłem blaszki i się złamała, ale trzyma się na 2 drucikach i jeździ jak jeździł, jak odpinam kostkę od tego to zmienia się praca silnika na chwilę i po chwili już normalnie chodzi, jak podpinam to tak samo. Widziałem gdzieś na forum jak to sprawdzić, na dniach zobaczę czy dobrze działa. Kody błędów chciałem sprawdzić, no ale w 'DIAGNOSTIC' nie łączy jeden pin :(
Naoliwiłem jedno miejsce przy pedale sprzęgła, roboty na 5 minut, a od pół roku mi już skrzypiało, jak wciskałem sprzęgło :D
Ostatnio edytowano 31 maja 2015, 12:41 przez jarek43_16, łącznie edytowano 1 raz
jarek43_16 napisał(a):A no bo tam tam stoi 2-3x w tygodniu i czeka na mnie, aż wrócę z pracy
właściwie to Łucka
Nie zatrzymywałeś się, nie oglądałeś? Jak wrażenia?
trochę roboty przy niej jeszcze jest, ale wszystko się ogarnie
Widzę go przynajmniej raz w tygodniu, a przykuło moją uwagę kolorem, rzadko można spotkać mx-6 w niebieskim, zazwyczaj są srebrne i czerwone ;p Nie trafiło się jeszcze ale skoro zachęcasz to kiedyś jak ją zobaczę to zajadę i zerknę.
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
Tydzień temu wziąłem się za szukanie rudy, bo wychodziła przy przednich kielichach na łączeniu blach. Wiele jej nie było, ale po dokładniejszych oględzinach, po ściągnięciu boczków/błotników sporo jej było, a podczas usuwania rdzy to i dziury się porobiły, na razie żywica, podkład i boll a w przyszłym roku się pospawa.
EDIT: 4.04.2015
wleciały halogeny
+ małe co nie co
EDIT: 4.04.2015
wleciały halogeny
+ małe co nie co
- Załączniki
-
- 12.05.2015 regeneracja lusterek, bo jedno się nie składało, wszystko wyczyszczone z kurzu, starego smaru, smar silikonowy z tego względu bo jest do tworzyw sztucznych, a w lusterkach sporo plastiku trze o siebie, troszkę jakby zbyt gęsty, po regeneracji regulacja lusterka chodzi jak chodziła, tzn jakby troszkę ciężko, przyczyna nieskładania się lusterka, to zaśniedziała ścieżka i stycznik. Dodałem jeszcze po 2 kabelki na każde lusterko, by były podgrzewane.
-
- W tym nie składającym lusterku, pocynowałem ścieżkę i działało, a na drugi dzień myślę poprawię, bo źle jest i przez głupotę zerwałem ścieżkę, jeździłem do 3 elektroników w lubartowie i żaden nie potrafił tego zrobić, nawet serwis elektroniczny w Lublinie też nie, a znajomy z pracy mówi daj to ci to sam dorobię, ale wytłumaczył co i jak, to tylko płytkę pcb dał mi, ja sobie dorobiłem kółeczko o odpowiednim kształcie, ścieżki które miały zostać pomalowałem markerem, a inny znajomy miał kwas i mi to wytrawił. Stare kółeczko było chyba tylko na wcisk, a nowe udało mi się tak dorobić, że też na wcisk weszło, ale dla pewności dałem 2 kropelki 'Kropelki' :D pierwsza próba i rozkłada się ok, a składać to jak się złożyło to jeszcze prąd podawało, więc musiałem ok. 1mm skrócić ścieżkę i już wszystko działa tak jak trzeba :)
Czas odświeżyć temat, zbierałem się już prawie rok do wymiany przewodów hamulcowych i w końcu dziś zacząłem to wszystko rozbierać. przewody hamulcowe tylne jak i przewód od filtra węglowego to była sama rdza gdzie w rekach po zgięciu łamały się na 2 części. Pierwsze za co zabrałem się to ściągnięcie zbiornika paliwa, zajęło mi to niecałe 2 godziny. Później wywaliłem przewody, szukałem rdzy, szczotką drucianą na wiertarce darłem to co było, myślałem że więcej rdzy będzie, ale tylko była raczej taka powierzchniowa, na resztki rdzy dałem Brunoxa, schnąć będzie do jutra, na to podkład Śnieżki i smarowidło BOLL. porobiłem narazie tam gdzie później zbiornik paliwa będzie, podwozie wygląda zdrowo, bez dziur tylko kupa rdzy przy tylnych kołach w takich większych zakamarkach między progiem a podwoziem, ale narazie nie dam rady z tym nic zrobić, jak i miały być spawane 4 dziury w nadkolach, ale niestety czasu zbraknie. Dziś jeszcze tylne zaciski wykręciłem i chciałem zregenerować, ale na segerze się poddałem, jutro do sklepu po odpowiedni sprzęt Co do zacisków to zastane były i musiałem młotkiem zbijać.
Swing:
Przyśpieszenie 0-100km/h:
Swing:
Przyśpieszenie 0-100km/h:
- Załączniki
-
- Edit: 7.06.2015
Siedziałem w sobotę i robiłem do 23, ale grunt że to co najgorsze zrobione, w tym zregenerowane wszystkie zaciski na gumkach Autofren. Odkręcałem pływak w zbiorniku paliwa i środek bardzo ładny, tzn. ocynk, żadnej rdzy :)
Wymieniona jeszcze rurka od filtra węglowego, jak i trzy mniejszę co wychodzą przy rurze wlewu paliwa. Na koniec kilkanaście prób hamowania od 50 d0 100km/h i ostre hamowanie do 0, nic nie puściło, więc chyba wszystko dobrze zrobiłem :D
-
- Edit 26.07; wczoraj czyszczenie nagrzewnic, uszczelnianie tuneli nawiewów, bo słabo dmuchało, przerobiłem trochę węże chłodnicze idące do parownika, nowy płyn chłodniczy GLIXOL, wywalony immobiliser Tec-Tus, przy odpalaniu trzeba było taką pastylkę przykładać by odpalić, żeby go wywalić trzeba 5 minut roboty by odjechać na pb, a na lpg wyrobił bym się w pół minuty :D
Kawał Dobrej roboty przy aucie. Zacne rarytasy Jakie postępy zostały dokonane w ostatnim czasie?
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
Panie jaki odkop Coś czuję, że te graty nie uświadczą tego mx-a, założony tylko licznik . A postępy to ostatnio zerwałem folię z dachu carbon jasny niebieski no i nakleiłem wczoraj czarny mat taniej folii z allegro, efekt powala i to dosłownie, jakby ktoś chciał kupować folie to nie najtańszą, masa bąbli itp. z odległości 3m nawet wygląda, podgrzewanie opalarką bąbli skutkuje powstawaniem małych baloników niemożliwych do usunięcia, trzeba nakuwać podgrzewać i jako tako wygląda nie wiem jak policzyłem, ale 0,5m zabrakło i szyber jest z 3 kawałków folii, za jakiś czas pewnie wymienię na inną folię, ale na razie będę tak jeździć. Grunt że nie ma tej poprzedniej, bo mnie denerwowała a tak to już lepiej wygląda (z 3m ) i komponuje się ze spojlerem czarnym. Myślałem, że gorzej pordzewiane będzie, ale jest ok, poczyszczone, ruda wygoniona, r-stop. podkład i spachla w 3 miejscach co by wyrównać i fajnie, że dalej ruda nie będzie jadła. No i niezła różnica kolorów oryginalnego na dachu i nowego w około mx-a. A temat umarł pewnie bo to fs jest, więcej sensacji budzi stożek na kibel rurze w kl-u
Temat nie umarł – ja śledzę cały czas Aleeeeeeee fantów zagarnąłeś dla siebie
- Od: 24 lis 2013, 02:00
- Posty: 249 (0/2)
- Skąd: Gdynia
- Auto: MX-6 KL-DE
Jarek fanty juz zebral teraz czas na szukanie dobrego mxa
Kilku gratów brakuje jeszcze i zebranie wszystkich pewnie trochę potrwa, a dobry mx z odpowiednim silnikiem to już pewnie przyszły rok zastanie jak nie dłużej
Wczoraj mini spot w Lubartowie z Piotr89 przypędził czerwoną strzałą, najlepsze to że już się znaliśmy wcześniej z czasów gimnazjum Trochę mnie podbudował, że mój mx nie taki zły, ale napewno ściemniał
Wczoraj mini spot w Lubartowie z Piotr89 przypędził czerwoną strzałą, najlepsze to że już się znaliśmy wcześniej z czasów gimnazjum Trochę mnie podbudował, że mój mx nie taki zły, ale napewno ściemniał
jarek43_16 napisał(a): Trochę mnie podbudował, że mój mx nie taki zły, ale napewno ściemniał
Oj mxa jakiegos znajdziesz
Raz na pół roku trzeba by odświeżyć temat
To tak przytargany dawca kilku gratów, min. z oryginalnymi przyciemnianymi szybami j-spec, jak i 4ws, no magla od e-spec brakuje, ale mam nadzieję, że niedługo będzie.
A do swojego dziś przełożyłem fotel pasażera j-spec i dzięki temu mam teraz z pamięcią fotel kierowcy, no i dziury nie ma na siedzisku.
Co ciekawe to w j-spec jest na pasażera czujnik zapięcia pasów, czego u mnie w e-spec nie ma.
W dawcy była jeszcze dojazdówka, widać że oryginalna i chyba nigdy nie używana
A tak zawsze woziłem zimówkę, albo letnią w zależności od pory roku.
Plastik nad dojazdówką dałem, trochę popękany, ale trytytki załatwiły sprawę
W swoim miałem taką drewnianą dyktę zamiast plastiku i nie wiem które to oryginalne, ale pewnie plastik.
W dawcy jeszcze jest 'diament' na masce, mam teraz 2 i 3 diamenty kapsle, mam 7 już łącznie
I teraz zastanawiam się czy maski czarnej do swojego nie przełożyć i klapy bagażnika, bo są właściwie w idealnym stanie, a moje to jakby lekko to ująć są ch..owe no ale to jeszcze pomyślę, czy taki przekolorowany będzie mi pasował.
Brakuje teraz już tylko kierownicy trójramiennej z diamentem, niklowanych nakładek na progi i spojlera MS, jadę chyba do szumkiego i wyrwę mu ten spojler w nocy zanim sprzeda auto, no chyba że poda grzecznie adres kupującego
Edit:
Tak w ostatnich 1-2 miesiącach wymieniony olej na GULF 5W30, filtr oleju ASHIKA, filtr powietrza Max Gear (nie wymieniany 2 lata ), nowe świece Denso K16TT, stare też te były i zrobiły na LPG 44 000km i po wymianie żadnej różnicy nie czuję wymieniony olej w skrzyni K2 75W90 GL-5, niestety na zgrzytanie pierwszego biegu nie pomogło, ale trochę jakby lżej biegi wchodzą na zimnym, a pierwszy bieg synchronizuję drugim i dzięki temu nie zgrzyta
Uszczelniłem jeszcze tunele wentylacyjne uszczelką gąbową, ścianki, zapadki czy co tam w tyk tunelach i nagrzewnicach jest, starą gąbkę wykruszyłem, ale niestety klimę rozpinałem no i znowu trzeba nabić i nie wiem czy dobrze skręciłem, bo by odkręcaniu nagrzewnicy klimy tak jakby gwint się zerwał i nie wiem czy szczelne po skręceniu jest.
To tak przytargany dawca kilku gratów, min. z oryginalnymi przyciemnianymi szybami j-spec, jak i 4ws, no magla od e-spec brakuje, ale mam nadzieję, że niedługo będzie.
A do swojego dziś przełożyłem fotel pasażera j-spec i dzięki temu mam teraz z pamięcią fotel kierowcy, no i dziury nie ma na siedzisku.
Co ciekawe to w j-spec jest na pasażera czujnik zapięcia pasów, czego u mnie w e-spec nie ma.
W dawcy była jeszcze dojazdówka, widać że oryginalna i chyba nigdy nie używana
A tak zawsze woziłem zimówkę, albo letnią w zależności od pory roku.
Plastik nad dojazdówką dałem, trochę popękany, ale trytytki załatwiły sprawę
W swoim miałem taką drewnianą dyktę zamiast plastiku i nie wiem które to oryginalne, ale pewnie plastik.
W dawcy jeszcze jest 'diament' na masce, mam teraz 2 i 3 diamenty kapsle, mam 7 już łącznie
I teraz zastanawiam się czy maski czarnej do swojego nie przełożyć i klapy bagażnika, bo są właściwie w idealnym stanie, a moje to jakby lekko to ująć są ch..owe no ale to jeszcze pomyślę, czy taki przekolorowany będzie mi pasował.
Brakuje teraz już tylko kierownicy trójramiennej z diamentem, niklowanych nakładek na progi i spojlera MS, jadę chyba do szumkiego i wyrwę mu ten spojler w nocy zanim sprzeda auto, no chyba że poda grzecznie adres kupującego
Edit:
Tak w ostatnich 1-2 miesiącach wymieniony olej na GULF 5W30, filtr oleju ASHIKA, filtr powietrza Max Gear (nie wymieniany 2 lata ), nowe świece Denso K16TT, stare też te były i zrobiły na LPG 44 000km i po wymianie żadnej różnicy nie czuję wymieniony olej w skrzyni K2 75W90 GL-5, niestety na zgrzytanie pierwszego biegu nie pomogło, ale trochę jakby lżej biegi wchodzą na zimnym, a pierwszy bieg synchronizuję drugim i dzięki temu nie zgrzyta
Uszczelniłem jeszcze tunele wentylacyjne uszczelką gąbową, ścianki, zapadki czy co tam w tyk tunelach i nagrzewnicach jest, starą gąbkę wykruszyłem, ale niestety klimę rozpinałem no i znowu trzeba nabić i nie wiem czy dobrze skręciłem, bo by odkręcaniu nagrzewnicy klimy tak jakby gwint się zerwał i nie wiem czy szczelne po skręceniu jest.
Kurde skąd żeś tego j-speca wynalazł
No to masz teraz konkretną bazę części do mx'a.
Jaki motor w tym J-specu?
Jakbyś chciał mam taką plastikową pokrywę koła zapasowego w idealnym stanie
To teraz nic tylko brać się za działania i doprowadzić mxa do stanu fabrycznego
No to masz teraz konkretną bazę części do mx'a.
Jaki motor w tym J-specu?
Jakbyś chciał mam taką plastikową pokrywę koła zapasowego w idealnym stanie
To teraz nic tylko brać się za działania i doprowadzić mxa do stanu fabrycznego
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
Nie wynalazł, tylko został schowany w takie miejsce co by go nie ukradli
Właśnie jaki motor? Bo go tam nie ma
Ten mój mx to tego wszystkiego raczej na pewno nie uświadczy, powoli czas zacząć odkładać na drugiego z kl-em pod maską i który nie ma grama szpachli
Właśnie jaki motor? Bo go tam nie ma
Ten mój mx to tego wszystkiego raczej na pewno nie uświadczy, powoli czas zacząć odkładać na drugiego z kl-em pod maską i który nie ma grama szpachli
kobe a przypadkiem nie kojarzysz co to za auto ?
julek napisał(a):hahaha kobe a przypadkiem nie kojarzysz co to za auto ?
Już kojarzę że auto od Maliniaka ale nie byłem na 100% pewny
- Od: 4 sty 2012, 21:23
- Posty: 166
- Skąd: Suwałki
- Auto: マツダ MX-6 2.5 KL-DE '94
chyba ostatni j spec jakiego udalo sie sprowadzic teraz juz nic nie moge znalezc;/ Jarek przynajmniej ma fajna baze do mx6
Baza, tzn. ten czarny? Coś po głowie chodziło by przekładkę zrobić z tego mojego obecnego, ale przeleciałem w około miernikiem i niestety prawe tylne nadkole było ruszone i całkiem nie mało szpachli tam, ale myślę sobie teraz, że to lepiej, bo mnie nie kusi porywać się na rzeczy nie możliwe
Czy raczej chodzi o baze te wszystkie graty?
Czy raczej chodzi o baze te wszystkie graty?
Nowe klocki do układanki
Może stan nie najlepszy i brakuje plastików, ale pójdą do odnowienia, może coś ktoś wie co i gdzie by to można odnowić? A plastiki pewnie dorobię sam ze zwykłych plastikowych nakładek.
Może stan nie najlepszy i brakuje plastików, ale pójdą do odnowienia, może coś ktoś wie co i gdzie by to można odnowić? A plastiki pewnie dorobię sam ze zwykłych plastikowych nakładek.
Z tego co kojarzę to te plastiki – czy tam gumki to znajdziesz na alledrogo uszczelki typu ''U''
swoje polerowałem lekko pastą lekko ścierną i wyszło to super.
swoje polerowałem lekko pastą lekko ścierną i wyszło to super.
- Od: 22 kwi 2014, 17:51
- Posty: 1835 (8/18)
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda3 BK 2.0 LF '07 Kintaro True Red
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości