Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez jpski » 27 cze 2016, 17:13

Geniek napisał(a):tak wyglda maska 2 miesiące po uzyciu WetCoat'a firmy Gyeon


No u mnie po miesiącu od nałożenia WetCoat i 4 myciach jest dokładnie tak samo. <spoko>
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2008, 13:59
Posty: 933 (1/7)
Skąd: Jelenia Góra
Auto: Jest:
-W poszukiwaniu?
-Micra K12
Było:
Avensis T27 '11, 2DY, 6GH, Micra K11, Avensis T25, 407SW, 6GG, 626GF, 323F BA

Postprzez rafałmazda » 27 cze 2016, 18:43

Geniek finansowo Madzia Cię nie oszczędziła to fakt <oczy> ale miejmy nadzieję że teraz się odwdzięczy :D
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez WisniaUs » 27 cze 2016, 18:51

Darku nareszcie mogles obmacać swoja Madzie bo małej rozłące.Oby teraz żyło się Wam długo i szczęśliwie <spoko> I nie zagłaskaj jej znowu na smierć :P :P :P

Ps; nie przeliczajmy miłości na pieniadze <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez Geniek » 28 cze 2016, 13:51

WisniaUs napisał(a):Darku nareszcie mogles obmacać swoja Madzie bo małej rozłące.Oby teraz żyło się Wam długo i szczęśliwie <spoko> I nie zagłaskaj jej znowu na smierć :P :P :P

Ps; nie przeliczajmy miłości na pieniadze <spoko>

Na razie mam focha i jej nie głaskam hahaha

rafalmazda6 napisał(a):Geniek finansowo Madzia Cię nie oszczędziła to fakt <oczy> ale miejmy nadzieję że teraz się odwdzięczy :D

Obowiązkowo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Geniek » 30 cze 2016, 12:30

Czołgiem,

Jak na razie od odebrania auta zrobiłem około 400km i ubytków oleju nie widać. Jestem jak na razie pozytywnie nastawiony co do tej naprawy. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez maestro81 » 1 lip 2016, 11:00

Cieszę się, że autoko wróciło do życia <rotfl> Mam nadzieję, że jeszcze długo posłuży <spoko>
Obrazek

Dobra rada:
Nie wstawaj, kiedy dzwoni budzik.
Oddzwonisz później :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 lip 2013, 21:08
Posty: 1303 (26/14)
Skąd: United Kingdom / Piła
Auto: Jest: Mazda6 GL'17
Była: MAZDA6 GH '08 Była: MAZDA 323F SPORT '03

Postprzez Geniek » 1 sie 2016, 15:44

Czołgiem,

chwilę nic nie pisałem ale to nie znaczy, że nic sie w tym czasie nie działo. W międzyczasie Madzia zwiedziła kawałek europy i zawiozła nas szczęśliwie do Holandii i z powrotem. Nie przeczę, że po ostatniej awarii miałem pewne obawy wybierać się tak daleko ale wszystko odbyło tak jak trzeba. Autko i bagażnik wypełnione po same brzegi. Madzia dzielnie to zniosła choć na obniżonym zawieszeniu zdażyło się mi przytrzeć raz czy dwa o progi zwalniające.
Dodatkowo od remontu silnika przejechała już prawie 4.5tys km i na chwilę obecną ubytków oleju nie zaobserwowałem <spoko>
Załączniki
DSC_0624.JPG
DSC_0627.JPG
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez WisniaUs » 1 sie 2016, 18:23

Fajno tak trzymac.
WisniaUs
 

Postprzez Geniek » 31 sie 2016, 11:58

Hejka,

madzia odwiedziła ostatnimi czasy zlot w Rykach. Podobało się zarówno jej jak i właścicielowi <jupi> Dobrze was było spotkać ponownie.
Przed samym zlotem zostały zregenerowane hamulce przód i tył bo po pierwsze wyszło na przeglądzie, że lewa strona słabiej hamuje a poza tym czuć już było bicie na kierownicy. Co zostało zrobione:
– nowe klocki i tarcze na przód (TRW)
– nowe klocki na tył (TRW)
– tarcze z tyłu zostały przetoczone bo były jeszcze OK jeśli chodzi o grubość
– nowe prowadnice zacisków
– reparaturki zacisków
Na chwilę obecną po wymianie zrobione okolo 1kkm i hamuje tak jak trzeba a nawet lepiej. Jedyne co mi się wydaje, to że jednak te TRW pylą bardziej niż te co miałem wcześniej. Trzeba częściej felgi czyścić :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez WisniaUs » 31 sie 2016, 18:54

Zimmermanny też pylą ale za to hamują <spoko>
WisniaUs
 

Postprzez zelka » 5 wrz 2016, 19:46

Ale za to tarcze mi biją po 30k km (tak obstawiam), po zimowym sezonie jak wpadną nowe opony z felgami będę mieć pewność, że to tarcze...
Co do hamowania oraz pylenia – sto procent racji! :)
Pozdrawiam
Adrian
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2012, 13:17
Posty: 1109 (1/12)
Skąd: Konin
Auto: Mazda 6 GH L5 '09
Była: Mazda 3 BK LF '04
Mazda 323F 1.8 BG SOHC '90

Postprzez Geniek » 24 paź 2016, 11:28

Witam,

długo nic nie pisałem ale też nic specjalnego z autkiem się nie dzieje. Od remontu silnika zrobiłem już ponad 8tyś kilometrów i jak na razie nie jestem w stanie zauważyć ubytków oleju <jupi>

Madzi stukneło już 180tyś km czyli można uznać ją za pełnioletnią.
DSC_0800_1.jpg


Dodatkowo przed zimą udało się dla niej postawić garaż, tak że skrobaniu szyb mówimy juz pa pa <lol>
DSC_0789(1).jpg


A poza tym to leję paliwko i toczę się do przodu. Przymierzam się tez powoli do zmiany opon na zimowe.
Ostatnio edytowano 24 paź 2016, 12:10 przez Geniek, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez wumpscut » 24 paź 2016, 11:59

Witam.

Zainteresowało mnie to, o czym pewnie wolałbyś zapomnieć – czyli niemiła przygoda z pierścieniami. Sam mam w GH ten sam silnik i ASB, chyba tą samą, o ile się nie mylę. Ciekawe, że Twoja zaczęła podpijać oleum już zaraz po pierwszej wymianie. Aż mnie to trochę zaniepokoiło, bo moja jeździła na oleju Midland, natomiast ja, podobnie jak Ty, zapodałem Jej Dexelię.

Pierścienie przy takim przebiegu, hmmmm. Wiem, że te nasze silniki mają dużo wspólnego z fordowskimi Duratecami, jakiego notabene miałem przyjemność ujeżdżać (Mondeo '06 1.8 od przebiegu 92 tyś. do 283 tyś.) i pierścienie wytrzymały, jeżdżą nadal, robiłem natomiast górę (zmniejszony luz zaworowy).

Bardzo dziękuję kolegom za wypowiedzi o płukankach, ponieważ chodziło mi to po głowie, natomiast mój mechanik powiedział, że jeśli chcę zrobić płukankę to mam sobie poszukać kogoś innego, on mi tego nie wleje. Teraz potwierdza się, że miał rację.

Oleju w skrzyni też nie zamierzasz wymieniać, jak WisniaUs? To mnie bardzo ciekawi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/21)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Geniek » 24 paź 2016, 12:15

wumpscut napisał(a):Witam.

Zainteresowało mnie to, o czym pewnie wolałbyś zapomnieć – czyli niemiła przygoda z pierścieniami. Sam mam w GH ten sam silnik i ASB, chyba tą samą, o ile się nie mylę. Ciekawe, że Twoja zaczęła podpijać oleum już zaraz po pierwszej wymianie. Aż mnie to trochę zaniepokoiło, bo moja jeździła na oleju Midland, natomiast ja, podobnie jak Ty, zapodałem Jej Dexelię.

Zapomnieć czy nie oto jest pytanie? Stało się jak sie stało. Remont był konieczny no to trzeba było go wykonać. Mimo wszystko sam nie wiem dlaczego już po pierwszej wymianie w kraju zaczęła pić olej.

wumpscut napisał(a):Oleju w skrzyni też nie zamierzasz wymieniać, jak WisniaUs? To mnie bardzo ciekawi.

Olej w skrzyni wymieniałem razaz po zakupie. Metodą statyczną czyli wymienione zostało około 50% oleju. Tak się zastanawiam czy na przyszły rok nie zrobić ponownie. Tylko tym raziem dynamicznie, żeby tym razem wszystko zeszło i skrzynia pracowała tylko na nowym.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez wumpscut » 24 paź 2016, 12:54

Rozumiem. Co prawda w innym aucie, ale kolega jest po wymianie statycznej i jest znacząca poprawa, choć przed wymianą skrzynia działała u Niego bardzo dobrze...

Ile kosztowała Cię taka wymiana? Wiesz może czy mamy takie same skrzynie?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/21)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Geniek » 24 paź 2016, 13:14

wumpscut napisał(a):Rozumiem. Co prawda w innym aucie, ale kolega jest po wymianie statycznej i jest znacząca poprawa, choć przed wymianą skrzynia działała u Niego bardzo dobrze...

Ile kosztowała Cię taka wymiana? Wiesz może czy mamy takie same skrzynie?

Wymiana kosztowała 350PLN. A co do skrzyń to niestety nie wiem czy mamy dokładnie takie same.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez Marwis » 24 paź 2016, 17:30

wumpscut napisał(a): Wiesz może czy mamy takie same skrzynie?


Jak ma 5 biegów, to będzie taka sama skrzynia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 maja 2011, 18:59
Posty: 311
Skąd: Gdynia
Auto: M6 GG '06 LF 2.0 AT
była 323f 1,5 LPG '99

Postprzez wumpscut » 25 paź 2016, 06:29

No to mamy takie same <spoko> Odczułeś jakieś zmiany po wymianie oleju? Filtr jest wymienny?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/21)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Postprzez Geniek » 25 paź 2016, 08:07

wumpscut napisał(a):No to mamy takie same <spoko> Odczułeś jakieś zmiany po wymianie oleju? Filtr jest wymienny?

Jeśli mamy te same to najprawdopodobniej jest to model FS5A-EL. Niech ktoś mnie poprawi jeśli się mylę. Filtr jest wymienny. Po wymianie bardziej gładko zmieniała biegi szczególnie z 1-->2 i z 3-->4 jak olej w skrzyni był jeszcze nierozgrzany. Relacja z wymiany tutaj
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2014, 16:16
Posty: 631 (1/4)
Skąd: Tarnów
Auto: Mazda GH 2l/AT 2010

Postprzez wumpscut » 25 paź 2016, 09:03

Dzięki za odpowiedź. No właśnie, moja czasami mało płynnie zmienia z 2 na 1. Dzięki za linka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2016, 16:37
Posty: 629 (6/21)
Skąd: Wieleń nad Notecią
Auto: Mazda 6 GH LF-DE 2.0 Dynamic FS5A-EL '09

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy