Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out
Witam,
chciałbym przedstawić wam swój najnowszy nabytek. Autko sprowadzone do kraju w połowie kwietnia z pomocą naszego forumowego kolegi Blacky24 – za co wielkie podziękowanie.
Przesiadka na nowe auto dość konkretna bo z dwudziesto-letniego Mercedesa C180.
Auta szukałem już od początku roku. Swój wybór ograniczyłem tylko do 3 autek:
Mercedes C klasa W203
Mazda 6
Toyota Avensis
W końcu zdecydowałem sie ma Mazdę- najładniejsza z całej trójki :–)
Mazda6 GG LF 06' 2.0 benzyna 147 koni:
Rok prod.: 2006
Przebieg: 145 tyś km.
Kolor: 32G – Brilliant Carbon Gray Mica
Wyposażenie:
ABS
ESP
Tempomat
6 poduszek powietrznych
4 x el. szyby
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Ellektrycznie regulowane światła
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
2x podłokietnik
Climatronik
Centralny zamek z pilota
Immobilizer
Otwieranie i domykanie szyb z pilota
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgielne
Dzielona tylna kanapa
Wspomaganie kierownicy
Alufelgi 16"
Kierownica wielofunkcyjna
i co najważniejsze – automatyczna skrzynia biegów
Wykonane modyfikacje i serwisy (w kolejności wykonania):
– wymiana oleju i filtra w ASB
– pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
– wymiana czujnika skrętu kierownicy
– założenie świateł do jazdy dziennej
– wymiana paska wielorowkowego, rolki i łożyska
– założenie sportowych końcówek wydechu
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED
– wymiana termostatu
– lakierowanie nadkoli, prawych drzwi tylnych i dołożenie lotki
– osłonki na ograniczniki
– lakierowanie zacisków hamulcowych
– przyciemnienie szyb
– dymione ledowe kierunki boczne
– wymiana oleum i filtra
– nakładka na podstopnicę
– założenie sprężyn obniżających (Eibach)
– montaż courtesy lights'ów z projektorem logo mazdy
– lakierowanie fleg na lato w kolor miedziano/złoty
– remont silnika
– wymiana tarcz i klocków, regeneracja zacisków
– wymiana paska wielorowkowego oraz rolki napinacza
– przeróbka świateł tylnych na A-spec
– wymiana gwarancyjna zapłonników poduszek powietrzych w ASO Mazdy
– wymiana akumulatora na Yuasa 60Ah
– usunięcie błędu P2010, wymiana siłownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy
– lakierowanie zderzaków (rysy parkingowe) i grila pod kolor auta
– naprawa klamry pasów bezpieczeństwa, lakierowanie ramion wycieraczek, lakierowanie reszty chromów w złoty kolor
– zakup w nowych oponek na lato 2018 + wymiana oleju w silniku
chciałbym przedstawić wam swój najnowszy nabytek. Autko sprowadzone do kraju w połowie kwietnia z pomocą naszego forumowego kolegi Blacky24 – za co wielkie podziękowanie.
Przesiadka na nowe auto dość konkretna bo z dwudziesto-letniego Mercedesa C180.
Auta szukałem już od początku roku. Swój wybór ograniczyłem tylko do 3 autek:
Mercedes C klasa W203
Mazda 6
Toyota Avensis
W końcu zdecydowałem sie ma Mazdę- najładniejsza z całej trójki :–)
Mazda6 GG LF 06' 2.0 benzyna 147 koni:
Rok prod.: 2006
Przebieg: 145 tyś km.
Kolor: 32G – Brilliant Carbon Gray Mica
Wyposażenie:
ABS
ESP
Tempomat
6 poduszek powietrznych
4 x el. szyby
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Ellektrycznie regulowane światła
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
2x podłokietnik
Climatronik
Centralny zamek z pilota
Immobilizer
Otwieranie i domykanie szyb z pilota
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgielne
Dzielona tylna kanapa
Wspomaganie kierownicy
Alufelgi 16"
Kierownica wielofunkcyjna
i co najważniejsze – automatyczna skrzynia biegów
Wykonane modyfikacje i serwisy (w kolejności wykonania):
– wymiana oleju i filtra w ASB
– pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
– wymiana czujnika skrętu kierownicy
– założenie świateł do jazdy dziennej
– wymiana paska wielorowkowego, rolki i łożyska
– założenie sportowych końcówek wydechu
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED
– wymiana termostatu
– lakierowanie nadkoli, prawych drzwi tylnych i dołożenie lotki
– osłonki na ograniczniki
– lakierowanie zacisków hamulcowych
– przyciemnienie szyb
– dymione ledowe kierunki boczne
– wymiana oleum i filtra
– nakładka na podstopnicę
– założenie sprężyn obniżających (Eibach)
– montaż courtesy lights'ów z projektorem logo mazdy
– lakierowanie fleg na lato w kolor miedziano/złoty
– remont silnika
– wymiana tarcz i klocków, regeneracja zacisków
– wymiana paska wielorowkowego oraz rolki napinacza
– przeróbka świateł tylnych na A-spec
– wymiana gwarancyjna zapłonników poduszek powietrzych w ASO Mazdy
– wymiana akumulatora na Yuasa 60Ah
– usunięcie błędu P2010, wymiana siłownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy
– lakierowanie zderzaków (rysy parkingowe) i grila pod kolor auta
– naprawa klamry pasów bezpieczeństwa, lakierowanie ramion wycieraczek, lakierowanie reszty chromów w złoty kolor
– zakup w nowych oponek na lato 2018 + wymiana oleju w silniku
Ostatnio edytowano 13 mar 2018, 15:21 przez Geniek, łącznie edytowano 41 razy
Geniek napisał(a):Auta szukałem już od początku roku. Swój wybór ograniczyłem tylko do 3 autek:
Mercedes C klasa W203
Mazda 6
Toyota Avensis
W końcu zdecydowałem sie ma Mazdę- najładniejsza z całej trójki :–)
prawda


Przejedz sie po zakorkowanym Krakowie,Poznaniu czy Warszawce to szybko polubisz automata hehhe.Ja z kolei nienawidze manuala
.Ale tak juz jest jedni wola blondynki a inni brunetki 

-
WisniaUs
Dziękuję za życzenia i powitanie.
Co do automatu to stary już jestem i ręka mi się szybko męczy jak mam nią wachlować tam i z powrotem.
A co do filterka w ASB to doklanie tak jak Paweł napisał jest wymienialny i już jestem umówiony na robótkę u Wieśka w Dębicy. Ostatni raz olej z filtrem były zmieniane przy 80kkm i najwyższa pora na wymianę. Niby zrówno kolor jak i stan jest OK ale ponad 60kkm już ma nalatane.
Co do automatu to stary już jestem i ręka mi się szybko męczy jak mam nią wachlować tam i z powrotem.

A co do filterka w ASB to doklanie tak jak Paweł napisał jest wymienialny i już jestem umówiony na robótkę u Wieśka w Dębicy. Ostatni raz olej z filtrem były zmieniane przy 80kkm i najwyższa pora na wymianę. Niby zrówno kolor jak i stan jest OK ale ponad 60kkm już ma nalatane.
Piękny i zadbany egzemplarz, oby służyła jak najdłużej 
P.S
Widziałem ją dziś zaparkowaną na zajezdni w MCE.
Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach
Gratki zakupu
P.S
Widziałem ją dziś zaparkowaną na zajezdni w MCE.
Na żywo prezentuje się jeszcze lepiej niż na zdjęciach
Gratki zakupu
- Od: 15 sty 2014, 00:31
- Posty: 66 (0/4)
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda3 BK 2.0
Top Sport '05
Geniek napisał(a):Jak się jakas ładniejsza pogoda zrobi to przydałby się jakiś mały zlocik w mieście zrobić.
Zdecydowanie tak
- Od: 15 sty 2014, 00:31
- Posty: 66 (0/4)
- Skąd: Tarnów
- Auto: Mazda3 BK 2.0
Top Sport '05
Witam,
tak jak pisałem wcześniej dziś byłem u Wieśka na wymianie oleju w skrzyni biegów.
Stary olej wyglądał tak jak poniżej (strasznie był przechodzony).
Niby na bagnecie wyglądał ok, skrzynia biegi zmieniała jak należy ale była już najwyższa pora na wymianę.
Miska olejowa już wyczyszczona:
Miskę założyliśmy na takiej uszczelce:
Miska z założoną uszczelką:
Jeszcze rzut okiem na skrzynię przed oczyszczeniem z resztek silikonu i założeniem miski:
Potem pozostało złożenie wszystkiego do kupy zalenie nowego oleum, kontrola poziomu i można zbierać się do domku. Wydaje mi się że mimo wszystko skrzynia zmienia biegi lepiej niż poprzednio. Przełączenie z 1 na 2 delikatnie czuć głównie ze względu na zmianę momentu ale już z kolei przełączenie kolejnych biegów odbywa się zupełnie niezauważalnie.
Tak, że pierwsze koty za płoty jak to mówią
Darek.
tak jak pisałem wcześniej dziś byłem u Wieśka na wymianie oleju w skrzyni biegów.
Stary olej wyglądał tak jak poniżej (strasznie był przechodzony).
Niby na bagnecie wyglądał ok, skrzynia biegi zmieniała jak należy ale była już najwyższa pora na wymianę.
Miska olejowa już wyczyszczona:
Miskę założyliśmy na takiej uszczelce:
Miska z założoną uszczelką:
Jeszcze rzut okiem na skrzynię przed oczyszczeniem z resztek silikonu i założeniem miski:
Potem pozostało złożenie wszystkiego do kupy zalenie nowego oleum, kontrola poziomu i można zbierać się do domku. Wydaje mi się że mimo wszystko skrzynia zmienia biegi lepiej niż poprzednio. Przełączenie z 1 na 2 delikatnie czuć głównie ze względu na zmianę momentu ale już z kolei przełączenie kolejnych biegów odbywa się zupełnie niezauważalnie.
Tak, że pierwsze koty za płoty jak to mówią
Darek.
Choruję na taką mazde po fl i z automatem. Czy mógłbyś się pochwalić ile kosztowała Cię ta przyjemność (ew na PW) ? Ja chciałbym się ze swoją zmieścić do 20-25 tys zł.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka
-
cieszyn
Jako, że od chwili zakupu czułem na kole kierownicy podczas przyspieszania i hamowania delikatne drgania/stuki to idąc za głosem forum zakupiłem taki oto smar z dwusiarczkiem molibdenu:
Po dokładnym przesmarowaniu wielowypustu wszystko ustało
Ponieważ w międzyczasie współpracy odmówił głosnik w drzwiach kierowcy (prawdopodobnie uszkodzona cewka bo miernik pokazywał oporność nieskończoną) za kilka złotych na alledrogo wyhaczyłem taki sam
Chwila pracy nad ściągnięciem tapicerki drzwi, szybki montaż i już wszystko gra tak jak należy.
Przy okazji podczas demontażu tapicerki zauważyłem gotowe kabelki do montażu głośników wysokotonowych. Muszę popatrzeć czy gdzieś nie można takowych dostać gotowych już z tymi zaślepkami.
I ostatni zakup, który przyszedł:
Podpięty do Madzi. Program Torque Pro zainstalowany ze sklepu Googla. Muszę się nim trochę pobawić i poustawiać pod siebie. W każdym razie żadnych bieżących ani archiwalnych błędów w ECU zapisanych nie było
Po dokładnym przesmarowaniu wielowypustu wszystko ustało

Ponieważ w międzyczasie współpracy odmówił głosnik w drzwiach kierowcy (prawdopodobnie uszkodzona cewka bo miernik pokazywał oporność nieskończoną) za kilka złotych na alledrogo wyhaczyłem taki sam
Chwila pracy nad ściągnięciem tapicerki drzwi, szybki montaż i już wszystko gra tak jak należy.
Przy okazji podczas demontażu tapicerki zauważyłem gotowe kabelki do montażu głośników wysokotonowych. Muszę popatrzeć czy gdzieś nie można takowych dostać gotowych już z tymi zaślepkami.
I ostatni zakup, który przyszedł:
Podpięty do Madzi. Program Torque Pro zainstalowany ze sklepu Googla. Muszę się nim trochę pobawić i poustawiać pod siebie. W każdym razie żadnych bieżących ani archiwalnych błędów w ECU zapisanych nie było
No i przyszły zamówione tweetery.
Po zamontowaniu, które zajmuje faktycznie dosłownie chwileczkę:
Grać grają ale rewelacji nie ma. Zresztą nie spodziewałem się choć jest trochę lepiej niż na samych dolnych szerokopasmowych głośnikach. Tak w ogóle to jak bym miał porównać jak gra Mazda zestawiając ją z jej poprzednikiem (20 letni mercedes C-klasa – niech służy dobrze nowemu właścicielowi) to gra dużo gorzej. Muszę poczytać jak w miarę sensownie to ulepszyć. Może wymiana samych głośników na jakieś firmówki wystarczy.
Po zamontowaniu, które zajmuje faktycznie dosłownie chwileczkę:
Grać grają ale rewelacji nie ma. Zresztą nie spodziewałem się choć jest trochę lepiej niż na samych dolnych szerokopasmowych głośnikach. Tak w ogóle to jak bym miał porównać jak gra Mazda zestawiając ją z jej poprzednikiem (20 letni mercedes C-klasa – niech służy dobrze nowemu właścicielowi) to gra dużo gorzej. Muszę poczytać jak w miarę sensownie to ulepszyć. Może wymiana samych głośników na jakieś firmówki wystarczy.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości