Mazdaspeed6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn – sprzedana

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez olrzyn » 5 sie 2016, 09:59

ja to wszystko rozumiem tylko jest jedno ale

mam cobb apv3 ale bez ATR – programu gdzie sam moge modyfikowac mapy i nie wiadomo kiedy Cobb go znowu udostepni. mial to byc koniec czerwca – mamy sierpien i cos tam gadaja o koncu wrzesnia

wiec jesli zakupie/ zrobie inne turbo bede musial oddac do kogos na strojenie (1000-1500) tylko po to zeby za 2-3 miesiace dorwac ATR i [tiiit] ta mape do kosza ( czyli 1000-1500 zl idzie w bloto)

moge tez zrobic u kogos maps i sprzedac Cobba Apv3 ale to by bylo bezsensu bo ledwo go kupilem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez torek » 5 sie 2016, 10:33

u Ciebie jasna sprawa. <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez drozdo » 5 sie 2016, 11:18

BNRy to są tanie opcje (bo prawie PnP) i dają radę jak ktoś lata na 1/4 mili albo chce ładny wykres na ścianę ale bez łożysk to nie ma co startować do prawdziweg turbo, a co dopiero do EFRa :P
AFAIK każdy "stopień" BNRa ponad s1 dodaje ok. 500rpm zanim turbo wstanie.
Dlatego na teraz sugeruję hybrydową "regeneację" po taniości ale z lepszą "górą" niż w serii a większe turbo wymaga większych nakładów tak czy inaczej więc lepiej zainwestować w coś poważnego.
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez olrzyn » 5 sie 2016, 12:52

dzwonilem do SSG:

– regeneracja na hybryde 2300 zl
– strojenie1600 zl


wiec wydac trzeba 3900 zl + paliwo + montaz

regeneracja K04
-regeneracja1000 zl w Tarnowie – sprawdzony zaklada gdzie VIper z forum mazdamps.pl robil swoje turbo
– nie potrzeba robic strojenia


ceny bez montazu bo auto stoi u Mirka w Krk i to inny rachunek

gdyby byl osiagalny ATR to 1600 zl za strojenie odpada wiec pozostalo mi albo wkladac serie albo czekac az Cobb udostepni ATRa i wkladac hybryde
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez drozdo » 5 sie 2016, 12:57

Przy takiej kalkulacji nie ma co dyskutować :)
<spoko>

Swoją drogą jakby SSG robiło mapę gratis przy wymianie turbo to może to by dobra oferta była, bo tak to trochę faktycznie się nie opłaca...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez olrzyn » 5 sie 2016, 12:59

drozdo napisał(a):Przy takiej kalkulacji nie ma co dyskutować :)
<spoko>


ale ze robimy serie i dalej odkladamy na kucie + duze turbo :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez drozdo » 5 sie 2016, 13:01

Polecam EFRa :P O numer mniejszego niż mój, chyba że chcesz szukać paliwa jak ja :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez torek » 5 sie 2016, 15:41

ale czy ssg nie oddaje po prostu do kogoś do regeneracji Upgrade tych ślimaków? ;) bo cena spora napewt jak za upgrade <czarodziej>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez olrzyn » 5 sie 2016, 15:42

Nie chcieli powiedziec.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez wujekbob1103 » 5 sie 2016, 16:55

Zapowiada się grubo, ja niestety przez tego cobba stoje ze wszystkimi modami <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 sie 2015, 10:33
Posty: 278 (0/3)
Auto: Mazda 3 Bl
2.3 DISI Turbo

Postprzez olrzyn » 5 sie 2016, 21:35

Po odpowiedzi z Cobb na poklad wjezdza hybryda. Mam nadzieje ze do konca wrzesnia uda sie to porzadnie wystroic.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez olrzyn » 12 sie 2016, 08:58

Mała rzecz a cieszy :)

13679869_1017903284974384_791046873261491796_o.jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez drozdo » 12 sie 2016, 09:09

a co Ci cobb powiedział że się przekonałeś?
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez olrzyn » 12 sie 2016, 09:53

ze przerobia mi mape zebym mogl bezpiecznie jezdzic bo ATR dalej nie dostepny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez drozdo » 12 sie 2016, 10:04

To spoko układ :)
Uważaj tylko na wykresy bo jak z dołu dostaniesz więcej momentu to będziesz blisko granicy seryjnych korb :)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 4 cze 2006, 20:11
Posty: 381 (7/20)
Skąd: Szczecin/Poznań
Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS

Postprzez olrzyn » 12 sie 2016, 10:09

drozdo napisał(a):To spoko układ :)
Uważaj tylko na wykresy bo jak z dołu dostaniesz więcej momentu to będziesz blisko granicy seryjnych korb :)


ma to byc bardzo bezpieczna mapa do poruszania sie na codzien. bez dolu i gory. zostanie mi moze z 200 KM ze stada. Poza tym wiem z czym to sie wiaze, mam AP v3 wiec bede monitorowal i spalanie stukowe i doladowanie zeby przypadkiem nie przesadzic i nie dolaczyc do klubu ZZB
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez torek » 12 sie 2016, 10:29

olrzyn napisał(a):
drozdo napisał(a):To spoko układ :)
Uważaj tylko na wykresy bo jak z dołu dostaniesz więcej momentu to będziesz blisko granicy seryjnych korb :)


ma to byc bardzo bezpieczna mapa do poruszania sie na codzien. bez dolu i gory. zostanie mi moze z 200 KM ze stada. Poza tym wiem z czym to sie wiaze, mam AP v3 wiec bede monitorowal i spalanie stukowe i doladowanie zeby przypadkiem nie przesadzic i nie dolaczyc do klubu ZZB

hm... dziwne.. (góra zawsze bezpieczna dla korb, dół mniej), ale to istna kastracja a nie bezpieczna mapa.. da się tak? żeby z 260KM w serii (i 320 po modach) zabrać 120KM na lepszym turbo?
trochę bezsensowny zabieg IMHO ;)
wystarczyło by uciąć doładowanie na dole nie pozwalając turbinie się rozkręcić, a nie bóg wie co.. w takim wypadku to co, będziesz miał 0,5b doładowania? <nie>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez olrzyn » 12 sie 2016, 10:40

torek napisał(a):hm... dziwne.. (góra zawsze bezpieczna dla korb, dół mniej), ale to istna kastracja a nie bezpieczna mapa.. da się tak? żeby z 260KM w serii (i 320 po modach) zabrać 120KM na lepszym turbo?
trochę bezsensowny zabieg IMHO ;)
wystarczyło by uciąć doładowanie na dole nie pozwalając turbinie się rozkręcić, a nie bóg wie co.. w takim wypadku to co, będziesz miał 0,5b doładowania? <nie>


no pewnie z 0.5 bara bedzie. ma byc bezpiecznie na ok 2-4 tygodnie. pozniej strojenie.
Ale nie martwie sie bo przez te 2-4 tygodnie pewnie zrobie z 200km.

A tak wyglada gotowe turbo.

13925706_1017944628303583_5505586574520236436_o (1).jpg
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Postprzez deejay89 » 12 sie 2016, 12:53

@Olrzyn – ile taka przyjemność ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 sty 2012, 17:18
Posty: 195
Skąd: Kraków / Doncaster
Auto: Mazda 6 MPS

Postprzez olrzyn » 12 sie 2016, 13:13

deejay89 napisał(a):@Olrzyn – ile taka przyjemność ?


PW
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lip 2015, 17:34
Posty: 674 (4/19)
Skąd: Radwanice / Wrocław
Auto: Mazdaspeed 6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy