Mazdaspeed6 GG L3-VDT '06 by Olrzyn – sprzedana
ja to wszystko rozumiem tylko jest jedno ale
mam cobb apv3 ale bez ATR – programu gdzie sam moge modyfikowac mapy i nie wiadomo kiedy Cobb go znowu udostepni. mial to byc koniec czerwca – mamy sierpien i cos tam gadaja o koncu wrzesnia
wiec jesli zakupie/ zrobie inne turbo bede musial oddac do kogos na strojenie (1000-1500) tylko po to zeby za 2-3 miesiace dorwac ATR i [tiiit] ta mape do kosza ( czyli 1000-1500 zl idzie w bloto)
moge tez zrobic u kogos maps i sprzedac Cobba Apv3 ale to by bylo bezsensu bo ledwo go kupilem.
mam cobb apv3 ale bez ATR – programu gdzie sam moge modyfikowac mapy i nie wiadomo kiedy Cobb go znowu udostepni. mial to byc koniec czerwca – mamy sierpien i cos tam gadaja o koncu wrzesnia
wiec jesli zakupie/ zrobie inne turbo bede musial oddac do kogos na strojenie (1000-1500) tylko po to zeby za 2-3 miesiace dorwac ATR i [tiiit] ta mape do kosza ( czyli 1000-1500 zl idzie w bloto)
moge tez zrobic u kogos maps i sprzedac Cobba Apv3 ale to by bylo bezsensu bo ledwo go kupilem.
BNRy to są tanie opcje (bo prawie PnP) i dają radę jak ktoś lata na 1/4 mili albo chce ładny wykres na ścianę ale bez łożysk to nie ma co startować do prawdziweg turbo, a co dopiero do EFRa 
AFAIK każdy "stopień" BNRa ponad s1 dodaje ok. 500rpm zanim turbo wstanie.
Dlatego na teraz sugeruję hybrydową "regeneację" po taniości ale z lepszą "górą" niż w serii a większe turbo wymaga większych nakładów tak czy inaczej więc lepiej zainwestować w coś poważnego.
AFAIK każdy "stopień" BNRa ponad s1 dodaje ok. 500rpm zanim turbo wstanie.
Dlatego na teraz sugeruję hybrydową "regeneację" po taniości ale z lepszą "górą" niż w serii a większe turbo wymaga większych nakładów tak czy inaczej więc lepiej zainwestować w coś poważnego.
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
dzwonilem do SSG:
– regeneracja na hybryde 2300 zl
– strojenie1600 zl
wiec wydac trzeba 3900 zl + paliwo + montaz
regeneracja K04
-regeneracja1000 zl w Tarnowie – sprawdzony zaklada gdzie VIper z forum mazdamps.pl robil swoje turbo
– nie potrzeba robic strojenia
ceny bez montazu bo auto stoi u Mirka w Krk i to inny rachunek
gdyby byl osiagalny ATR to 1600 zl za strojenie odpada wiec pozostalo mi albo wkladac serie albo czekac az Cobb udostepni ATRa i wkladac hybryde
– regeneracja na hybryde 2300 zl
– strojenie1600 zl
wiec wydac trzeba 3900 zl + paliwo + montaz
regeneracja K04
-regeneracja1000 zl w Tarnowie – sprawdzony zaklada gdzie VIper z forum mazdamps.pl robil swoje turbo
– nie potrzeba robic strojenia
ceny bez montazu bo auto stoi u Mirka w Krk i to inny rachunek
gdyby byl osiagalny ATR to 1600 zl za strojenie odpada wiec pozostalo mi albo wkladac serie albo czekac az Cobb udostepni ATRa i wkladac hybryde
Przy takiej kalkulacji nie ma co dyskutować 

Swoją drogą jakby SSG robiło mapę gratis przy wymianie turbo to może to by dobra oferta była, bo tak to trochę faktycznie się nie opłaca...

Swoją drogą jakby SSG robiło mapę gratis przy wymianie turbo to może to by dobra oferta była, bo tak to trochę faktycznie się nie opłaca...
- Od: 4 cze 2006, 20:11
- Posty: 381 (7/20)
- Skąd: Szczecin/Poznań
- Auto: 500+KM 6MPS: https://fb.com/drozdo.6MPS
Zapowiada się grubo, ja niestety przez tego cobba stoje ze wszystkimi modami 

drozdo napisał(a):To spoko układ
Uważaj tylko na wykresy bo jak z dołu dostaniesz więcej momentu to będziesz blisko granicy seryjnych korb
ma to byc bardzo bezpieczna mapa do poruszania sie na codzien. bez dolu i gory. zostanie mi moze z 200 KM ze stada. Poza tym wiem z czym to sie wiaze, mam AP v3 wiec bede monitorowal i spalanie stukowe i doladowanie zeby przypadkiem nie przesadzic i nie dolaczyc do klubu ZZB
olrzyn napisał(a):drozdo napisał(a):To spoko układ
Uważaj tylko na wykresy bo jak z dołu dostaniesz więcej momentu to będziesz blisko granicy seryjnych korb
ma to byc bardzo bezpieczna mapa do poruszania sie na codzien. bez dolu i gory. zostanie mi moze z 200 KM ze stada. Poza tym wiem z czym to sie wiaze, mam AP v3 wiec bede monitorowal i spalanie stukowe i doladowanie zeby przypadkiem nie przesadzic i nie dolaczyc do klubu ZZB
hm... dziwne.. (góra zawsze bezpieczna dla korb, dół mniej), ale to istna kastracja a nie bezpieczna mapa.. da się tak? żeby z 260KM w serii (i 320 po modach) zabrać 120KM na lepszym turbo?
trochę bezsensowny zabieg IMHO
wystarczyło by uciąć doładowanie na dole nie pozwalając turbinie się rozkręcić, a nie bóg wie co.. w takim wypadku to co, będziesz miał 0,5b doładowania?

torek napisał(a):hm... dziwne.. (góra zawsze bezpieczna dla korb, dół mniej), ale to istna kastracja a nie bezpieczna mapa.. da się tak? żeby z 260KM w serii (i 320 po modach) zabrać 120KM na lepszym turbo?
trochę bezsensowny zabieg IMHO
wystarczyło by uciąć doładowanie na dole nie pozwalając turbinie się rozkręcić, a nie bóg wie co.. w takim wypadku to co, będziesz miał 0,5b doładowania?
no pewnie z 0.5 bara bedzie. ma byc bezpiecznie na ok 2-4 tygodnie. pozniej strojenie.
Ale nie martwie sie bo przez te 2-4 tygodnie pewnie zrobie z 200km.
A tak wyglada gotowe turbo.
@Olrzyn – ile taka przyjemność ?
- Od: 27 sty 2012, 17:18
- Posty: 195
- Skąd: Kraków / Doncaster
- Auto: Mazda 6 MPS
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość