wumpscut napisał(a):@zelka, czym malowałeś zaciski? Piaskowałeś je wcześniej?
A gdzie tam Panie.

Wiertarka ze szczotką w łapkę, piwo obok i jazda. Odtłuściłem i pomalowałem Hammerite'm złoty połysk.

Wygląda to gorzej jak bym psiknął szprejem, ale od momentu malowania nie zeszło kompletnie nic. Dodatkowo osłony tarcz i piastę psiknąłem APP żaroodpornym 800*C srebrnym.
Przy okazji zajrzałem w kopyta, przesmarowałem wszystkie śruby, sprawdzenie tłoczków.
Ja dzisiaj zabrałem się za czyszczenie przepustnicy i na pewno w okresie dłuższego wolnego czasu, ściągnę kolektor dolotowy i będę go czyścić, bo jest troszkę nalotu.
Sponsor zdjęć nieznany, nieznany półśrodek w postaci telefonu ratował relacje – Xperia Neo V.


- Przepustnica zaraz po demontażu

- Widok do kolektora dolotowego

- Czyszczenie przepustnicy w toku
Przy okazji wymieniłem filtr powietrza, w poniedziałek u znajomego wymienię olej. Mógłbym sam, ale nie mam nasadki do odkręcenia filtra... Także wstrzymam się do poniedziałku, bo będzie więcej wolnego czasu – od samego rana 2 strony badań.

- Wymiana filtru powietrza
maestro81 napisał(a):PS. Wrzuć sobie w podpis linka z motostu
Wrzuciłem choć niechętnie, bo będziecie zarzucać mi emeryt style.
